Educatio Nonprofit Kft.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Advertisements

Lorem ipsum Széchenyi Programirodák szervezete és működése.
TÁMOP / TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás megvalósítása Mosonmagyaróváron A pályázati kiírás forrását az Európai.
Az OH TÁMOP fejlesztései
III. Nemzeti Köznevelési Konferencia
Társadalmi Megújulás Operatív Program A természettudományos oktatás módszertanának és eszközrendszerének megújítása a közoktatásban TÁMOP /2 –
Bedő Ferenc közoktatási szakértő komplex intézményi szaktanácsadó
Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben TÁMOP
Helyi oktatásirányítás fejlesztése TÁMOP /
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés
XXI. századi közoktatás a TÁMOP projekt bemutatása
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Záró Konferencia Nógrád Megyei Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény és Gyermekotthon TÁMOP /
TÁMOP A/ projekt:„SZIGET, AMELY BEFOGAD” – AZ INKLUZÍV ELLÁTÁS EGYÜTTMŰKÖDŐ, EGYMÁSRA ÉPÜLŐ MODELLJE SZOLNOKON.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
A Fogyatékos Személyek Esélyegyenlőségéért Közalapítvány bemutatása az egyenlő esélyű hozzáférés tükrében Budapest, június 17. Szentkatolnay Miklós.
A HEFOP program bemutatása Nyíregyháza,
Fejlesztések, többlettudás és forrásközpont az EGYMI-kben
A kompetencia-alapú oktatás bevezetése a kistokaji ÁLTALÁNOS MŰVELŐDÉSI KÖZPONTBAN Biztos alap, biztos jövő.
Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázati felhívásához
1. Tájékoztató az Oktatási Minisztérium HEF OP pályázati kiírásairól február 24.
„Híd a forráshoz – forrásteremtő civil találkozó” (2009. május , Budapest) TÁMOP – TIOP A pályázati lehetőségek rendszere.
A magyar köznevelési fenntartórendszer legfőbb kihívásai
TÁMOP Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Befogadó intézmények Sárbogárdon
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Az ÚMFT Társadalmi Megújulás Operatív Program által kínált feladatok és lehetőségek Puskás Aurél fejlesztési igazgatóhelyettes
ELTE TÁMOP /2/B/KMR projekt workshop
Felsőoktatási Minőségfejlesztési Rendszer
Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Együtt egy-másért! TÁMOP-3.4.2/09/ október 28.
A referencia-intézmény fogalma, a közoktatásban elfoglalt szerepe
A gyakorlatvezető mentor
TÁMOP 3.1.5/ PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA.
PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
TÁMOP 3.2.2/08/A/1 A közoktatás modernizációját támogató hálózatfejlesztés a Közép-Magyarországi régióban.
Egyensúlyban a világgal TÁMOP A konzorcium tagjai Zuglói Benedek Elek Egységes Gyógypedagógiai Zuglói Benedek Elek Egységes Gyógypedagógiai Módszertani.
Közoktatás fejlesztési pályázatok. Pályázati menetrend.
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben TÁMOP 3.1.4/08/2. – A kompetencia.
A KLIK szerepe a szakképzés irányításában
Somogy Megye Önkormányzatának szakképzési koncepciója.
„Míg élsz, egyre tanulj, és soha abba ne hagyd.” Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése a sajátos.
Szeretettelköszöntöma PROJEKT NYITÓNAP résztvevőit!
TÁMOP / „Integrációs bázisiskola a Jászságban”
Pedagógus-továbbképzések hasznosulása
Az Oktatási Hivatal és a felvételi eljárás
Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft.
Szaktanácsadás, pedagógiai-szakmai szolgáltatások
A PEDAGÓGIAI SZAKSZOLGÁLATOK MEGÚJULÁSÁNAK SZAKMAI TÁMOGATÁSA, EREDMÉNYEI (TÁMOP B) Kapcsáné Németi Júlia szakmai vezető.
A projekt az Europai Unio támogatásával, az Europai Szociális Alap társfinanszírozásával valósult meg.
„P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/ A szaktanácsadó összetett szerepe a TÁMOP kiemelt projektben.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
TÁMOP / Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés –a szobi innovatív intézményekben.
AZ ÚJ OKTATÁSKUTATÓ ÉS FEJLESZTŐ INTÉZET – ÉS A KOMPETENCIAFEJLESZTÉS Budapest, január 18.
Inklúziós Pedagógiai Fejlesztések Központja
Szaktanácsadói tevékenységek, kompetenciák
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
TÁMOP / Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - a felsőnyárádi óvodában Valló Péter intézményi folyamat szaktanácsadó
Közoktatás-fejlesztési programok 2007-ben Új Magyarország Fejlesztési Terv Hámoriné Váczy Zsuzsa OKM Balatonfüred, november 14.
Fény vagy Te is, ragyogj, hát” TÁMOP / Társadalmi Megújulás Operatív Program Hétszínvirág Óvoda, Bölcsőde, Gyermekjóléti és Családsegítő.
TÁMOP A-11/2. A pályázati célja, hogy a sajátos nevelési igényű gyermekek nevelésében, oktatásában részt vevő intézmények (speciális és többségi)
TÁMOP A-14/ „Komplex intézményi mozgásprogramok és kapcsolódó egészségfejlesztési alprogramok megvalósítása az általános iskolákban, többcélú.
Esély, Lehetőség, Tehetség, ELTE Iskola felújítás az Eötvös Loránd Tudományegyetemen az Európai Unió támogatásával.
Az OEFI TÁMOP / számú ”Egészségfejlesztési szakmai hálózat létrehozása” című kiemelt projekt köznevelési alprojektje ELKÉSZÜLT SZAKMAI.
Barcsák Marianna - KPSZTI
Barcsák Marianna KPSZTI
Lorem ipsum.
SZOKÁS SZABÁLYRENDSZER, NEVELŐMUNKA TERVEZÉSE ELLENŐRZÉS TERÜLETEI FELADATMEGOSZTÁS Farkasné Egyed Zsuzsa
Előadás másolata:

Educatio Nonprofit Kft. - Az EDUCATIO Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaságot a felsőoktatási felvételi eljárás lebonyolítása és a felsőoktatási felvételihez kapcsolódó tájékoztatási feladatok ellátása céljából alapította az Oktatási Minisztérium 2000-ben. a Társaság feladatai 2001-ben kibővültek a SuliNET Programiroda és a győri Közoktatási Információs Irodával 2002-ben a Hallgatói Információs Központtal, 2003-tól a Diákigazolvány Ügyfélszolgálat működtetésével. 2007-ben a Diák-Bónusz Kht. és a "suliNova" Kht. beolvadással egyesült a Társasággal. Az átalakulás után a szervezet projekt-alapú működési modellre tért át.

Közoktatási Osztály KIR Szakértői Iroda (2011-től) Közoktatás-fejlesztési Iroda (korábban: Hálózatkoordinációs Iroda, Pedagógiai Alternatívák Iroda, Képzésfejlesztési Iroda) Inklúziós Pedagógiai Fejlesztések Iroda

Az EDUCATIO szerepe A KIR működését biztosító szervezetek közötti feladatmegosztás: NEFMI Kormányzati álláspont érvényesítése a jogi környezet alakításával. Oktatási Hivatal Jogszabályokból következő hatósági feladatok ellátása. Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft. KIR támogatása infokommunikációs megoldásokkal.

Az EDUCATIO szerepe a megváltozott köznevelési rendszerben: OFI OH új rendszer, új kihívások feladatmegosztás szoros együttműködés Educatio

TÁMOP 3.1.1-08 EDUCATIO pillérek OFI pillérek 1. Fejlesztéskoordinációs hálózat, horizontális együttműködések támogatása 6. A versenyképesség és az esélyteremtés erősítésével a közoktatási intézményi megújulást, a tanulási környezet- és iskolafejlesztést támogató K+F 2. Tartalomfejlesztés támogatása 3. Pedagógiai és módszertani megújulás támogatása 7. Az oktatásirányítás és az iskola rendszer hatékonyságának javítását szolgáló K+F 4. SNI gyermekek oktatási szolgáltatásokhoz való egyenlő hozzáférését biztosító tevékenységek 8. A tudásmenedzsment rendszerszintű fejlesztését támogató K+F+I 5. Komplex eTanulás, digitális pedagógiai, tartalomszolgáltató, IKT kompetenciafejlesztést támogató szolgáltató rendszer fejlesztése 9. A közoktatás átfogó modernizációját központi adminisztrációs oldalról támogató szolgáltató rendszerek fejlesztése (forrás: OFI) EDUCATIO pillérek OFI pillérek

TÁMOP 3.1.1 folytatás Új szerepek, új feladatok Megváltozott köznevelési környezet Feladatok, célok: Központi fejlesztések segítségével a kapcsolódó közoktatási konstrukciók támogatása A köznevelés ágazati irányítást, a nevelés – oktatás eredményességének és az iskolarendszer hatékonyságának javítása A köznevelés megújítását központi adminisztrációs és IKT oldalról támogató szolgáltató rendszerek fejlesztése és megvalósítása A köznevelés megújítását célzó ágazatirányítási tevékenységek szakmai támogatása

TÁMOP 3.1.1 folytatás Educatio feladatai: Fejlesztéskoordináció Jó gyakorlatok Óvodai neveléshez kapcsolódó fejlesztések Sajátos nevelési igényű és a beilleszkedési, tanulási, magatartási nehézséggel küzdő gyermekek, tanulók gyermekek oktatási szolgáltatásokhoz való egyenlő hozzáférésének támogatása Komplex digitális pedagógiai, tartalomszolgáltatáshoz kapcsolódó fejlesztések Komplex KIR fejlesztés

TÁMOP 3.1.5/12 Pedagógusképzés támogatása Kiemelt projekt 10 MRD Ft Megvalósító szervezetek Maximum 36 hónap

TÁMOP 3.1.5/12 Célok, feladatok: A jelenlegi pedagógus-továbbképzési rendszer átalakítása a Nemzeti Köznevelésről szóló törvénynek megfelelően A pedagógus életpálya nyomon követéséhez szükséges informatikai rendszer kidolgozása - eTanulás alapú pedagógus-továbbképzési rendszer kialakítása - A Pedagógus Életpálya fokozataihoz kapcsolódó képzési és minősítési rendszer kialakítása - TÁMOP 3.1.5 szolgáltatási kínálat beépítése az „Iskolatáskába”, horizontális pedagógus-továbbképzések megvalósítása Az „Iskolatáska” pedagógiai szakmai szolgáltatásokhoz kapcsolódó elemeinek kialakítása Szakiskolák közismereti tárgyaihoz kapcsolódó pedagógustovábbképzés

Pályázatok: 3.1.7 Szerződéskötések folyamatban Szolgáltatói Kosárból/Iskolatáskából elérhető képzések, tanácsadói szolgáltatások Minősítési eljárásrend: egyeztetés alatt (TÁMOP 3.2.2 feladatai az Educatiohoz kerülnek)

Előminősített referencia-intézmények

Referencia-intézmények

Előminősített referencia-intézmények

Pályázatok: 3.1.4 Tervezés alatt, hamarosan… 13 Mrd. feletti összeg Intézményi pályázat A konstrukcióban 5 tématerület feladataira lehet pályázni: Köznevelési intézményekben nevelési-pedagógiai tevékenységek támogatása Egészségfejlesztő – szemléletformáló – iskolai programok megvalósítása a tanulók egészségének védelme, valamint az egészséges életmód és a testmozgás iránti igény viselkedésbe épülése érdekében. A pedagógiai-módszertani megújulás szerves részeként az önfejlesztést, a pedagógiai kultúra folyamatos fejlesztését elősegítő tanártovábbképzés megvalósítása. Szaktárgyi továbbképzések megvalósítása, valamint korszerű oktatási módszerek, jó gyakorlatok, új tartalmak bevezetése a tanmenetbe A tanórai, illetőleg az egész napos iskolai oktatás megvalósítását elősegítő szemléltető tan- és segédeszközök, a mindennapos testnevelés bevezetését segítő sporteszközök beszerzése

Pályázatok: 3.2.1.A Közoktatási intézmények szerepbővítése, újszerű intézményi együttműködések kialakítása (tanulást segítő támogató formák bevezetése) A pályázat célja, hogy a felnövekvő nemzedékek körében szemléletváltás következzék be a szűkebb és tágabb környezetükhöz, a rászorulókhoz, és a közjóhoz fűződő viszonyuk tekintetében. Pályázni jogosultak az alábbi oktatási intézmények fenntartói: - szakiskola; - gimnázium (9-11. évfolyamos tanuló), szakközépiskola [továbbiakban együtt: középiskola] - gyógypedagógiai, konduktív pedagógiai nevelési-oktatási intézmény; - diákotthon és kollégium (9-11. évfolyamos tanuló) együttműködve helyi önkormányzatokkal, civil szervezetekkel, szociális és egészségügyi intézményekkel, más nevelési–oktatási intézménnyel;

Pályázatok: 3.4.2 Sajátos nevelési igényű gyerekek integrációja A pályázati felhívás célja, hogy a sajátos nevelési igényű gyermekek nevelésében, oktatásában részt vevő intézmények (speciális és többségi) szervezete és működése alkalmassá váljon az inkluzív nevelés megvalósítására, megújuljon az intézmények pedagógiai gyakorlata, megvalósuljon a gyermekek körében megnyilvánuló képességbeli és tanulási szükségleteihez való alkalmazkodás. Nevelési, oktatási intézmények konzorciumai pályázhatnak!

Pályázatok: 3.1.3 A természettudományos oktatás módszertanának és eszközrendszerének megújítása a közoktatásban (Öveges Program) Cél: - Modern technológiával felszerelt, a korszerű pedagógiai szemléltetés igényeinek megfelelő fizika/kémia/biológia szaktantárgyak oktatását segítő iskolai laboratórium kialakítása, amely több iskola tanulóit és szaktanárait képes fogadni. - A korszerű laboratóriumi munkát megvalósítani képes és a tanulók széles körét a kísérletezésbe bevonó, speciális szaktudást garantáló képzések lebonyolítása, a működtetéshez szükséges szakemberek alkalmazásának, valamint a projektidőszakban lebonyolított tanórák anyagi feltételeinek biztosítása. állami és nem állami felsőoktatási intézmények pályázhatnak, amelyeknek a közoktatási feladatellátásban résztvevő gyakorló intézményük az alapító okirata alapján középiskolai nevelési-oktatási feladatokat lát el.

Köszönöm a figyelmet!