 Városi Óvodai intézmény – 6.507 eFt  Arany János Általános Iskola – 23.261 eFt  Kossuth Lajos Általános Iskola – 22.607 eFt  Móricz Zsigmond Gimnázium,

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP / TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás megvalósítása Mosonmagyaróváron A pályázati kiírás forrását az Európai.
Advertisements

 Kecskemét és Térsége Többcélú Társulás  Ft támogatás (4 tagintézmény) TÁMOP /08/2. Kompetencia alapú oktatás megvalósítása Kecskemét.
Kompetencia alapú oktatás TÁMOP pályázat Rumi Rajki István ÁMK Rum.
A TÁMOP / projekt megvalósításába bevont intézmények Bolyai János Általános Iskola, Informatikai és Közgazdasági Szakközépiskola Hunyadi.
TÁMOP / „Táguló világ” - Kompetencia alapú oktatás Jászárokszálláson
TÁMOP / Készítette: Baksa Ferencné szakmai vezető
Bedő Ferenc közoktatási szakértő komplex intézményi szaktanácsadó
Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben TÁMOP
Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni az általános iskolában megvalósuló új tanulásszervezési eljárásokról és azok tartalmáról a TÁMOP.
TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás bevezetése a tényői Napközi Otthonos Óvodában és az Ady Endre Általános Iskolában Projektindító.
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben.
Támop 3.1.4/ A kompetenciaalapú oktatás, egyenlő hozzáférés – innovatív intézményekben.
Tantestületi felkészítő nap
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés
A TÁMOP / projekt költségei. A projekt támogatási összegei Bolyai János Általános Iskola, Informatikai és Közgazdasági Szakközépiskola.
TÁMOP 3.1.4/08/ Társadalmi Megújulási Operatív Program
A kompetencia-alapú oktatás bevezetése a kistokaji ÁLTALÁNOS MŰVELŐDÉSI KÖZPONTBAN Biztos alap, biztos jövő.
Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázati felhívásához
Kompetencia alapú oktatás a Közgazdasági Szakközépiskolában TÁMOP / „Kompetencia alapú oktatással a minőségért Zala megyében”
A kompetencia alapú nevelés és oktatás elterjesztése Celldömölkön
Szűts József Általános Iskola
A pályázat az Európai Unió támogatásával és az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósulhat meg. A kompetencia alapú, azaz a képességek fejlesztését.
„Kompetencia alapú oktatás- egyenlő hozzáférés a vésztői Szabó Pál Általános Iskolában” TÁMOP / „ Az első mag ezerszer újra kel, folyton.
 Projekt menedzser: Nagy Sándorné  Projekt asszisztens: Dr. Csizmadia Péter  Pénzügyi vezető: Nogelyné Kulcsár  Mária  Szakmai vezetők: Odor Zsuzsanna.
TÁMOP Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Befogadó intézmények Sárbogárdon
TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás feltételeinek megteremtése Vas megye közoktatási intézményeiben - TÁJÉKOZTATÓ -
Szegedi Tudományegyetem TÁMOP „XXI. Századi kompetenciaalapú gyakorló iskolák Szegeden – az óvodától az egyetemig.” „XXI. Századi kompetenciaalapú.
Általános ismertető Tájékoztatás a választható képzési formákról Stéger Csilla OKM Felsőoktatási Főosztály, vezető tanácsos, képzési referens Simon Kata.
Innováció Kecskéd közoktatási intézményeiben
TÁJÉKOZTATÓ „ A kompetencia alapú oktatás elterjesztéséért Szolnokon című projektről” (TÁMOP-3.1.4/08/2 pályázat) A Társadalmi Megújulás Operatív Program.
TÁMOP /08.2 Kompetenciafejlesztés innovatív intézményekben.
Észak-Alföldi TIOK Kisújszállás
Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Együtt egy-másért! TÁMOP-3.4.2/09/ október 28.
Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni iskolánk részvételéről, feladatairól a TÁMOP /08/ „A kompetencia alapú oktatás.
Szent-Györgyi Albert Általános Iskola
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben TÁMOP / 08 / 2. A kompetencia alapú.
A nagyatádi közoktatás átfogó innovációja TÁMOP / ADY ENDRE GIMNÁZIUM ÉS SZAKKÖZÉPISKOLA 7500 NAGYATÁD, DÓZSA GY. U. 13. Tel. & Fax:
intézményi folyamat-szaktanácsadó
TIOP / „A tudás kulcsa” – tanulói laptopok az élethosszig tartó tanulás kulcskompetenciák fejlesztéséhez. Kedvezményezett: Jászárokszállás.
1 TÁMOP-3.1.4/08/2. A Zala Megyei Önkormányzat Pedagógiai Intézetének szolgáltatásai Zala Megyei Önkormányzat Pedagógiai Intézete.
TÁMOP ÚJ Oktatásszervezés -és várható hatásai Nagy Anna Magdolna Eger, szept.03.
A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben Tanácsadói feladatok 1 Közoktatási Igazgatóság.
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben
TÁMOP-3.1.4/08/ Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben Kiss Gyöngyi szakmai vezető 1.
TÁMOP /08/1 vizsgaanyag Támogatható tevékenységek: A kompetencia alapú oktatás implementációja A hátrányos helyzetű és SNI-s tanulók esélyegyenlőségének.
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben TÁMOP 3.1.4/08/2. – A kompetencia.
Projektnyitó konferencia augusztus 28.

Szeretettelköszöntöma PROJEKT NYITÓNAP résztvevőit!
 SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK VENDÉGEINKET  A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázat projektindító.
Megvalósítás helyszíne: Általános iskola-óvoda Kecskéd
TÁMOP / KOMPETENCIA ALAPÚ OKTATÁS, EGYENLŐ HOZZÁFÉRÉS INNOVATÍV INTÉZMÉNYEKBEN.
Kompetencia alapú oktatás Lengyeltóti TÁMOP – 08/
Új Magyarország Fejlesztési Terv
Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés innovatív intézményekben
TÁMOP / Készítette: Antalné Tőkési Gabriella szakmai vezető
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás Egyenlő hozzáférés innovatív intézményekben.
Társadalmi Megújulás Operatív Program A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben Ikervári ÁMK Hosszúperesztegi.
TÁMOP / Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés –a szobi innovatív intézményekben.
Kőrösi Csoma Sándor Általános Iskola Kertvárosi Általános Művelődési Központ.
PROJEKTNYITÓ május 18. MÓRA FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. TÁMOP / Referencia-intézmények országos.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
TÁMOP / Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - a felsőnyárádi óvodában Valló Péter intézményi folyamat szaktanácsadó
TÁMOP-3.1.4/08/2. Kassai Úti Általános Iskola Szakmai feladatterv.
A Sugovica ÁMK Kiscsávolyi Tagiskolájában
A TÁMOP / projekt jelene és jövője.
Projektzáró rendezvény Intelligens iskolák létrehozása az újszászi tanulók egyenlő esélyeiért TIOP-1.1.1/ projekt.
Pályázati eredmények Humánerőforrás-fejlesztési Operatív Program Pályázati eredmények Humánerőforrás-fejlesztési Operatív Program HEF OP –Térségi.
TÁRSADALMI INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM
TÁMOP / Ütemezés.
Előadás másolata:

 Városi Óvodai intézmény – eFt  Arany János Általános Iskola – eFt  Kossuth Lajos Általános Iskola – eFt  Móricz Zsigmond Gimnázium, Közgazdasági Szakközépiskola és Kollégium – eFt  Összesen: eFt

 Projektvezető  Projekt pénzügyi munkatárs  Projekt adminisztrátor  Szakmai vezetők a feladatellátási helyeken  Projekt időtartama: április 1 – augusztus 31.

 Projektszervezet kialakítása  Szerződés aláírás: június 8. (projekt kezdő napja: április 1.)  Képzési tevékenységre és eszközbeszerzésre kiírt eredményes közbeszerzési eljárás  Eredményes beszerzési eljárás a tanácsadói tevékenységekre  Néhány pedagógus és vezetői továbbképzés  Taneszközök részbeni beszerzése

 Kompetencia alapú oktatási és komplex óvodai programcsomag bevezetése  Tantárgytömbösített oktatás  Műveltségterület tantárgyi bontás nélküli oktatása  Három hetet meghaladó projekt  Témahét  Moduláris oktatási programok  Tanulói laptop programhoz kapcsolódás lehetősége és IKT támogatás

 A pályázati célokhoz igazodó eszközfejlesztés  Széleskörű akkreditált pedagógus továbbképzés  Szaktanácsadói és mentor támogatás  Jó gyakorlatok átvétele  IPR-módszerrel oktatott órák  Az eredmények beépülése a pedagógiai programokba

 Akkreditált pedagógus továbbképzésen résztvevők száma: 50 pedagógus  Óvodai programcsomag szerint foglalkoztatott gyermekek: 25 gyermek  Szövegértés-szövegalkotás kulcskompetencia foglalkoztatott tanulók száma: 75 tanuló  Matematika kulcskompetencia foglalkoztatott tanulók száma: 90 tanuló