Szeretettel köszöntök mindenkit az Új Korszak Gyermekei című előadáson! Sári Csilla.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Nagybajomi Általános Művelődési Központ tagiskolája
Advertisements

A boldog emberek tudják,
Jó Karma Ez egy jó kis olvasmány, de rövid! Élvezd! A Dalai Láma üzenete a világ számára 2012-ra. Mindössze néhány percig tart elolvasni és végiggondolni!
A gyermeki viselkedés pszichés zavarai
Mire lehet/ne jó az iskola?
ÖKO-Pack Nonprofit Kft.
Az Élet Igéje április.
SZÜLŐI IGÉNY- ÉS ELÉGEDETTSÉG-MÉRÉS
A kolerikus vérmérséklet
LEONARDO DA VINCI - ARÁNYOK
„Régi jó földből – új erős hajtások”. Miért jelentkezek az SZMT Elnöki poziciójára? - Elvira •Mert nagyon sokat kaptam ettől a közösségtől, Tőletek és.
Pedagógiai eszközök és módszerek a században
Folyamodjatok az Úrhoz,
A Barátság.
Szeretteim! Nemsokára elérkezik a születésnapom. Nagyon sok ember vásárol ilyenkor és készülnek már külön erre az alkalomra szóló rádió- és TV-műsorok,
Ács Tamara – Tóth Cseperke bemutatja. “Mindannyiunknak hatalmunkban áll választani egészség és betegség, gazdagság és szegénység, szabadság és szolgaság.
Gondolatok a barátságról
Az állatok olyanok, mint az emberek, mert… Ők is szeretnek játszani
Gyerekek a Biztos Kezdet Gyerekházban
Albert Einstein idézetek.
Tűnödtem… wondered: " Kik az én számítógépes barátaim ? "
Gondolatfoszlányok és aforizmák gyűjteménye
„Férfinak és nőnek teremtette”
Készítette: a Dalai Láma
Összeállította: Gyulainé Bukovics Ildikó MEGELŐZÉS – ALKALMAZKODÁS - GONDOSKODÁS NKI Árpád Fejedelem Általános Iskola Interakció - Autonómia.
7. előadás Ember és vezetés, vezetési stílus
TÁMOP B program Képzési kompetenciaprofilok bemutatása
A KOZMIKUS SZÖVEDÉK TULAJDONSÁGAI:
A művészetek születése Bevezetés az irodalomtörténetbe I.
Albert Einstein idézetek.
Pszichoprofilaxis és pszichoedukáció a rehabilitációban
Szigor vagy engedékenység a gyermeknevelésben
Mikor gyóntam utoljára?. Milyen gyakran szoktam áldozni?
Isten akarata-e, hogy megházasodjam? A házastárs kiválasztása.
Tudatos teremtő vagy öntudatlan ősforrás?
Tanítók: egy szakmacsoport az adatok tükrében Nagy Mária, Országos Közoktatási Intézet Tanítóság: szakma, mesterség, hivatás Előadóülés. MTA, június.
Különbözőek vagyunk!.
PÁL LEVELE A RÓMAIAKHOZ ig Az okos istentisztelet.
Engedd / Engedj közelebb
♫ Hangszóró szükséges ♫ Hangszóró szükséges Az oldalak kattintásra haladnak tovább. Copyright © 2008 Tommy's Window. All Rights Reserved David Brandt.
"Folyamodjatok az ÚRhoz, keressétek orcáját szüntelen!"
Minőség menedzsment 6.előadás
Lehet-e a 21. században családi szerepekről beszélni?
Biztos Kezdet and the Early Years Foundation Stage
Vérmérsékletem képekben
Trénerek: Rehabilitáció - Érték - Változás (RÉV): Megváltozott munkaképességű személyek munkaerő-piaci helyzetének elősegítése érdekében történő rendszerszintű.
Kicsoda Isten? 4. prédikáció
Antropológia VII. Személy - Lélek I..
Differenciált tanulásszervezés 2. TKM1016L
”Ne szégyelld te azt, hogy szereted az állatokat. Ne röstelled, ha egy kutya közelebb van a lelkedhez, mint a legtöbb ember akit személyesen ismersz."
VIII. Nemzetközi Táplálkozásmarketing Konferencia Az egészség dimenziói a táplálkozásmarketingben május Zamárdi.
Az Élet Igéje augusztus.
Az Élet Igéje október.
Az Élet Igéje február „Akiket Isten Lelke vezérel, azok Isten fiai.” (Róm 8,14).
Énekel: Zdenka Lorencová
A Szabolcsi Fiatalok a Vidékért Egyesület, a Svájci – Magyar Civil Alap Szociális szolgáltatások nyújtása tématerületére 2013-ban benyújtott „Tanítsuk.
Az Élet Igéje szeptember.
Bölcsességek, aforizmák
Engedelmesség Milgram kutatása A kísérleti személyek 2/ 3-a úgy volt irányítva, hogy azt higgyék sérülést okoznak más emberi lénynek Az eredmények megismétlődtek.
Három hetet meghaladó projekt-hét Neked, rólad, hozzád szól a dal
2009/2010. tanév Pestszentimre Ady Endre Utcai Általános Iskola.
A vezető személyisége – a ma követelményei és a holnap kihívásai.
A tanulás segítése – a tanulás tanítása a napköziben
Egy iskola, ahol az ADHD-s gyerekek érettségiznek
Kimagasló teljesítményt nyújtani…. Az összetettség és az alkotás művészete……………és a megvalósulás…..
Asztrológia I..
A gyakorlati képzés szemléleti hátterének és kereteinek meghatározása
A boldog emberek tudják,
SUSANNEK VOLT EGY ÁLMA…
A diszfunkcionálisan működő család
Előadás másolata:

Szeretettel köszöntök mindenkit az Új Korszak Gyermekei című előadáson! Sári Csilla

innocence תם

Új Korszak Gyermekei Új energiát képviselnek Tanítani jöttek minket Karma nélküliek Hullámok Indigók Gyémánt és Kristály Gyermekek

Történelem? Válságos ponthoz érkezett Föld bolygónk. 1992. év óta hatalmas átalakuláson megyünk keresztül. 2012. év a „Fentről” kapott üzenetek szerinti az ugrás éve. Folyamatosan nyílnak a dimenzió kapuk (legközelebb a VIII. kapu/átjáró nyílik 2007. 02. 11-én, 11:11 energia).

Gyermekek? Indigók Gyémánt/Kristály gyermekek Az 1970-es évek I. hullám, 1980-as évek II. hullám, 1990-es évek 1. fele III. hullám. Aurájukban felfedezhető indigó szín, de nem feltétlenül. Gyémánt/Kristály gyermekek Az 1990-es évek végétől, a Kristály Gyermekek 2000. év elejétől születnek közénk. Indigók gyermekei is lehetnek. Karma nélküliek, az Új Energiában élnek, bennük van a Krisztusi tudatosság magja.

family משפחה

Indigó gyerekek Úttörő harcosok Élet/Lélekcéllal érkeztek Új Föld elkötelezettjei Magas tudatosságúak Rendszerrombolók

Kristály és Gyémánt gyerekek Lerombolt rendszer új működését tanítják (Új Föld) Tükreink, Mestereink Lélek fókuszúak Szeretet központúak Önmaguk mesterei

Jellemzőik I. Magasabb elvek szerint tudnak csak létezni, tudják mi a helyes és mi nem – így a fegyelmezés nem működik a régi szabályok szerint (bűn és büntetés), éppen ezért ha nem engedjük, hogy saját belátásaik szerint cselekedjenek, ellenérzést váltunk ki belőlük, depresszívek, önpusztítóak lehetnek. Komplex tudásúak, mérhetetlen tudásszomj van bennük. Leegyszerűsített, megszokott válaszokat nem fogadják el, fontos, hogy ők maguk igaznak érezzék. Hagyományos iskolarendszer nem köti le őket, nehezen tudnak azonosulni a poroszos tanítással, a nem spirituális tanokkal, igénylik a világos struktúrát.

Jellemzőik II. Igen fejlett az igazságérzetük, gyengébb társaikat, embereket óvnák, védelmeznék. Különcök, könnyedén kommunikálnak állatokkal, növényekkel, más gyerekekkel és a természettel (kommunikáció nem feltétlenül verbális – sőt van hogy nehezen fejezik ki magukat szavakkal). Érzékelnek magasabb minőségeket, rezgéseket, entitásokat - láthatatlan barátaikkal beszélgethetnek, amiért élénk fantáziájúnak skatulyázzák őket. Nem szeretik a tipizálást érzik, hogy minden életet tisztelni kell. Még az anyagnak is lelke van, ezért nehezen szakadhatnak el egy tárgytól.

Jellemzőik III. Rendkívül érzékenyek, könnyen elsírják magukat. Őszinték, nyíltak és szabadok. Pontosan tudják, hogy több létezik annál, mint amit látunk, tisztában vannak az élet igazságával, azzal, hogy a világegyetemben minden mindennel összefügg. Idő, tér, távolság és forma számukra nem elkülönülő dolgok. Vallják: az anyag és a fizikai élet illúziók, az élet energiából - élő tudatból áll. Fizikai test megújításához kevesebb alvásra van szükségük. Jellemzi őket az „androgünitás”.

Jellemzőik IV. Egyensúlyban akarnak élni önmagunkkal és környezetünkkel. Mind az öt érzékszervük nagyon jól fejlett, ezért a felfokozott érzékenységük miatt könnyen sérülhetnek. Nagyon érzékenyek a táplálékra (természetesen, és organikusan termesztett élelmiszerek megfelelőek). Nem fogadnak el olyan embereket vezetőjükül, aki nem ugyan olyan etikai nézeteket vall, mint ők maguk, még szociális nyomás esetén sem rendelődnek alá ilyen embereknek.

Mit éreznek? Hatalmas életfeladattal, küldetéssel érkeztek, nagy az elkötelezettségük az Új Energiák iránt, a Föld Bolygó iránt érzett mély szeretet él bennük. Velük szemben azonban egy ellenségesen viselkedő világ áll, ahol még a környezetük sem ismeri el őket. Mindehhez még kívülállóként és rendbontóként kezelik őket, nem pedig Mesterként, Tanítóként, Gyógyítóként.

Mit tehetünk? A környezet kell, hogy változzon (szülő, nagyszülő, pedagógus). A felelősségünk abban áll, melyik utat választjuk. Teret kell adnunk, hogy megtalálják életfeladatukat, hogy érzelmileg és szellemileg azonosulni tudjanak vele. Segítség kell nyújtanunk abban, hogy megtapasztalhassák az életet és meg kell nekik adnunk azt a szabadságot, ami a belső önvalójuk felfedezéséhez szükséges. Engedjük, hogy hitük szerint cselekedjenek. Fejlesszük személyiségüket, jellemüket, hiszen ők a mi jövőnk. A feltétel nélküli szeretet és bizalom a legmegfelelőbb háttér melyet kaphatnak.

„Betegségeik” ADS és ADSH (figyelemhiány szindróma és mozgással járó nyugtalanság vagy hiperaktivitás) agresszió vagy a totális unalom nagy mértékű bizalmatlanság szociális izoláció meg nem értettség érzése, elmerülnek saját világukba a túlélés érdekében – lázadnak – amely valójában segítségkiáltás a környezethez

Echt schaken

Gyengeségei Gyermekként Túlérzékeny, és túl nyitott a külső befolyásokra. Sokszor magának való. Gyakran nehéz vezetni és nevelni. Többnyire úgy érzi, nem értik meg és nem; ismerik el. Hiperaktív és sokszor dekoncentrált. Hajlamos rá, hogy idealizáljon más embereket vagy helyzeteket. Álmodozó, saját világába menekül. Sokszor túl magasak az elvárásai önmagával és másokkal szemben is, tökéletességre törekszik.

Erősségei Gyermekként Szeretne teljes jogú tagja lenni a családnak. Szereti a természetet. Mindenkivel törődik a családban. Lojális a családdal. Tanulási vágy és tudásszomj jellemzi. Megvan az a képessége, hogy gyógyítólag hasson az emberekre. Nem családtagokkal is nagyon nyitott és bizalommal teli, ha úgy érzi, megértik. Belsőleg fegyelmezett. Világos és céltudatos.

Gyengeségei Felnőttként Öntelt és türelmetlen. Komoly problémái vannak a tekintéllyel. Szeretné, ha mindenki elismerné és értékelné. Sokszor nehezen tudja kifejezni magát szavakkal. Lehet felfuvalkodott. Türelmetlenül reagál a nem világos kezdeményezésekre és javaslatokra. Nem vállalja a vezetést, és megtagad minden felelősséget.

Erősségei Felnőttként Állhatatos és megbízható. Nyílt és őszinte. Komolyan veszi az életet. Bátor. Médiális képességei vannak. Mindenben nagyon intenzív. Megérti saját lényének természetét a világegyetemhez való viszonyulásban. Nyitott az alkotó javaslatokra és az őszinte ösztönzésekre.

©

©

©

©

"A gyerekek legfőbb, kiapadhatatlan forrásaink." – A Dalai Láma – Köszönöm a figyelmet!