MAG Készítette: Bojtor Attiláné NKI Babay József Általános Iskola és Sportiskola.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
MAG Megelőzés Alkalmazkodás Gondoskodás
Advertisements

Nagybajomi Általános Művelődési Központ tagiskolája
Váczy Zsuzsa közoktatási szakértő, Bp május 13. OPKM.
Kompetencia - Interakció Összeállította: Alseczné Sipos Ibolya NKI Árpád Fejedelem Általános Iskola.
SZÜLŐI IGÉNY- ÉS ELÉGEDETTSÉG-MÉRÉS
Az olvasástanítás módszere:
Óvoda.
Mindenki tehetséges lehet valamiben!
Differenciált tanulásszervezés 3. Szervezési módok, munkaformák
Komplex Instrukciós Program
Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni az általános iskolában megvalósuló új tanulásszervezési eljárásokról és azok tartalmáról a TÁMOP.
Gazdasági és vállalkozási ismeretek tanítása a Junior Achievement Magyarország Alapítvány programjával Bátán Báta, május 20.
OSZTÁLYSZERVEZÉS – KOMPETENCIA
Határtalan Szív Alapítvány (Esztergom)
Így tanítom az erkölcstant… 1.osztályban
Milyen tanulsággal szolgálhat a szabadidő-elmélet a pedagógus számára?
H Ú S V É T P R O J E K T TÁMOP pályázat
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés
2014. július 6. A hálózati együttműködés az innovációs tevékenység során Bedő Ferenc közoktatási szakértő
A HORVÁT NEMZETISÉGI OKTATÁS SZOLGÁLATÁBAN
Instrukció - Autonómia Megelőzés – Alkalmazkodás - Gondoskodás Készítette: Ludánné Pécsi Erzsébet NKI Árpád Fejedelem Általános Iskola.
Árpád Fejedelem Általános Iskola
Differenciált tanulásszervezés szemlélete és módszerei
A kolozsvári Báthory Líceum
MAG Megelőzés Alkalmazkodás Gondoskodás Készítette: Fidler Mária
Összeállította: Gyulainé Bukovics Ildikó MEGELŐZÉS – ALKALMAZKODÁS - GONDOSKODÁS NKI Árpád Fejedelem Általános Iskola Interakció - Autonómia.
Összeállította: Horváth Csabáné NKI Árpád Fejedelem Általános Iskola Instrukció – kompetencia Megelőzés – Alkalmazkodás - Gondoskodás.
A vezetőtanáron „innen és túl” Szivák Judit ELTE PPK
A kooperatív Tanulás ( Tanítva tanulás)
Kompetencia alapú oktatás bevezetése az alsó tagozaton
Készítette: Bónisné Fürjesi Magdolna
Sokszínű Digitális Tanítás főszerkesztő-helyettes
Szülői értekezlet és 5. évfolyam. Téma Hogyan halad iskolánkban a „Korszerű oktatást Mándokon” című projekt megvalósítása? (beszámoló,
Dömötör Monika gyógypedagógiai tanár, szaktanácsadó április 6.
Integrációs és képesség-kibontakoztató felkészítés az intézményekben Bedőné Fatér Tímea IPR szakértő Integrációs szaktanácsadó
Igénymérés a 2010/2011-es tanévben Beszámoló Összeállította: Fülöp Lászlóné Minőségirányítási vezető.
„Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben” TÁMOP / /0065 Moduláris oktatás Az egészséged a Te kezedben van!
Mit tehet egy önfejlesztő iskola az idegennyelv- pedagógiai paradigmaváltás érdekében? XII. Önfejlesztő Konferencia „Magyar közoktatás az alapfoktól az.
TÁMOP /08/1 vizsgaanyag Támogatható tevékenységek: A kompetencia alapú oktatás implementációja A hátrányos helyzetű és SNI-s tanulók esélyegyenlőségének.
Befogadó iskolák, befogadó pedagógus-közösségek
1. osztályos példa Bubernik Eszter
Dr. Szabó-Thalmeiner Noémi. Nevelő Szaktanár Hivatalnok Szakmai szervezet tagja Családtag Barát (nő) rokon szülő gyermek testvérházastárs …
Dominó Általános Iskola magatartásmódosító programja
Városközponti Főigazgatóság Kossuth Lajos Általános Iskola Tájékoztató az „Önkéntes segítő gyakorlat” tárgyhoz augusztus 23.
avagy lehetőség a konfliktusok kezelésére a tanórán
Az erdei iskola  Fogalma  Története  Jellemzői  Szervezése  Költségek és források  Ellenőrzés, értékelés.
Pedagógiai munka a Nevelési Tanácsadóban
Innováció Intézményi fejlesztés Egyenlő hozzáférés
Dr. Schiffer Csilla Társas interakciók a tanulók között
Kooperatív oktatással a befogadás támogatásáért
Egyéni fejlesztési tervek készítése és használata az iskolában
Az oktatási gyakorlat fejlesztése
A beiskolázás előkészítése
A tehetséggondozás az esélybiztosítás kiemelt területe tehetségazonosítás tehetség-tanácsadás együttműködések mentorálás tehetségfejlesztés hálózati tanulás.
KÖZÖSSÉGI SZOLGÁLAT (intézmény neve) Készítette igazgató.
Motiváció Tanoda- Tiszasziget Balázs Ákos Tanodavezető Motiváció Tanoda-Tiszasziget.
Kalocsai Fényi Gyula Általános Iskola Belvárosi Általános Iskolája
Minőségfejlesztés Szülői elégedettség mérés március Készítették: Kemény Viktória, Pástiné Rozinay Ágnes, Tölgyesi Henrietta.
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
Dr. Schiffer Csilla: Kooperáció és koordináció
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP / Ébredő természet Kissné Papp Gyöngyi.
Pedagógus értékelési rendszer
Munkaszervezési formák
Út a sikeres tanuláshoz
A jogszabályi változások megvalósulása és hatása intézményi szinten Fővárosi helyszín Készítette: Kállai Gabriella ONK, Budapest november 4.
Iskolaérettség Fizikai (biológiai) Szellemi (pszichikus) Lelki (szociális)
XIX. századi költők a Facebookon
Tanítási filozófia Gyetvai Anna.
Kompetencia alapú szakoktatás
Osztályközösségben jelentkező problémák, közösségépítő foglalkozások
Előadás másolata:

MAG Készítette: Bojtor Attiláné NKI Babay József Általános Iskola és Sportiskola

MAG Osztályszervezés - Kapcsolat KAPCSOLAT KOMPETENCIAAUTONÓMIA INTERAKCIÓ INSTRUKCIÓ OSZTÁLYSZERVEZÉS MÁTRIX CELLA:

MAG Osztályszervezés - Kapcsolat Hogyan tudjuk biztosítani az adaptivitást?  Barátságos, együttműködésre alkalmas környezet kialakítá- sával.  Vonjuk be a gyerekeket a tanterem megtervezésébe!  Teremtsünk olyan helyzeteket, amikor a gyerekek együtt dol- gozhatnak, játszhatnak, segíthetik egymást!  Alakítsunk ki helyet arra, hogy a gyerekek saját munkáikat kiállíthassák!  A tanulók szólhassanak bele a munka szervezésébe, a csoport- alakításba és a csoportok összetételének meghatározásába!

MAG Osztályszervezés - Kapcsolat  Figyeljünk a csoport hangulatára, az osztály légkörére!  A tanulók érezzék, hogy a pedagógus értük van.  Építsünk be oldott, fesztelen pillanatokat a napi munkába!  Ne reagáljunk azonnal a kisebb megszakításokra, fegyelme- zetlenségekre!  Szorítsuk a minimumra az ellenőrzést és az irányítást, és a lehető legnagyobb felelősséggel ruházzuk fel a tanulókat!

MAG Osztályszervezés - Kapcsolat Az osztályterem átalakítása csoportmunkára hagyományos padokkal Tanóra – magyar nyelv és irodalom

MAG Osztályszervezés - Kapcsolat Tanóra – Magyar nyelv és irodalom

MAG Osztályszervezés - Kapcsolat Az osztályterem átalakítása asztalokkal Tanóra - Környezetismeret

MAG Osztályszervezés - Kapcsolat Tanóra - Környezetismeret

MAG Osztályszervezés - Kapcsolat Szabadidős foglalkozás – Rejtvények témahét

MAG Osztályszervezés - Kapcsolat Páros munka Tanóra – Technika óra: Álarckészítés

MAG Osztályszervezés - Kapcsolat Szabadidős foglalkozás - Témahét

MAG Osztályszervezés - Kapcsolat Tanóra – Rajz óra

MAG Osztályszervezés - Kapcsolat A pedagógusok is csoportban dolgoznak MAG tréning

MAG Osztályszervezés - Kapcsolat Beszélgetőkör Tanórán kívüli kötetlen beszélgetés

MAG Osztályszervezés - Kapcsolat Tanóra – Magyar nyelv és irodalom

MAG Osztályszervezés - Kapcsolat Olvasósarok Egyszemélyes kuckó

MAG Osztályszervezés - Kapcsolat Kiscsoportos kuckó

MAG Osztályszervezés - Kapcsolat Számítógépes sarok Szabadidős foglalkozás – Játék és tanulás

MAG Osztályszervezés - Kapcsolat Játszósarok Óraközi szünet - esőben

MAG Osztályszervezés - Kapcsolat Szabadidős foglalkozás - Modellezés

MAG Osztályszervezés - Kapcsolat Szabadidős foglalkozás – Együtt játszunk

MAG Osztályszervezés - Kapcsolat Tanóra – Környezetismeret: Mérés Instrukciós asztal

MAG Osztályszervezés - Kapcsolat Értékelés hangulatjelzővel

MAG Osztályszervezés - Kapcsolat „Hogy érezted magad ezen az órán?”

MAG Osztályszervezés - Kapcsolat „Milyen volt a mai csoportmunka?”

MAG Osztályszervezés - Kapcsolat Magatartásunk ezen a héten

MAG Osztályszervezés - Kapcsolat Szorgalmunk értékelése

MAG Osztályszervezés - Kapcsolat Üzenőfal

MAG Osztályszervezés - Kapcsolat Üzenőláda

MAG Osztályszervezés - Kapcsolat Mozgatható taneszköz

Köszönöm a figyelmet!