Jézus mondta: Ne féljetek azoktól, akik a testet megölik, a lelket azonban nem tudják megölni! Inkább attól féljetek, aki a kárhozatba vetve a testet is,

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Lépj tovább a szolgálatban!
Advertisements

A kiáltó világ.
ÖRÖK ÉRTÉKEK Életünk döntések sorozata: Mózes példája; Zsid.11,24-26; „Hit által tiltakozott Mózes, amikor felnőtt, hogy a fáraó leánya fiának mondják.
Isten célja a gyülekezettel 2: Közösség
Feltehetek egy kérdést?
Krisztus uralma alatt élni 5.
Krisztus uralma alatt élni 1. András hadművelet Johan Lukasse írása nyomán Megváltóm és Királyom.
Lemondás az uralomról I.Jézus Krisztus megtiltotta a tanítványkörnek az uralkodást, úgy, ahogy azt a társadalomban gyakorolják. Mk 10:35-45 „Ekkor hozzálépett.
Folyamodjatok az Úrhoz,
Az angyalmentők száma: 333. Ez egy különleges meditáció, amelynek segítségével vészhelyzetben is pillanatok alatt kapcsolatba léphetünk az angyalokkal,
A Budapesti Egyetemi Katolikus Gimnázium és Kollégiumban
Hálát adok Neked mennyei Atyám,
VAN Választásunk? Munkától lóg a nyelve.  Milyen lehet az IQ tesztje? Ha jól van beállítva a stopper, válasza egy kérdésre sem nyer.
Melyik vallás az igazi? Előadás Csongrád május 31.
Nem számít!. Nem számít! Lezárás Lényegi Részei HATÁRIDŐ BEMUTATKOZÁS JÓ STRATÉGIA, ÉS TAKTIKA TERMÉKLÉTRA KIFOGÁSKEZELÉS.
Tedd fel a kérdést magadnak: Miután elolvastad a levelet!!!
Tedd fel a kérdést magadnak, miután elolvastad a levelet!!! “Elfussak ?"
Tűnödtem… wondered: " Kik az én számítógépes barátaim ? "
(A tudomány szemszögéből)
A REMÉNYSÉG JELEI IMAHÉT NE BÍZZATOK HAMIS ÓRÁKBAN! Péntek.
A történelem legnagyobb személyisége Jézus Krisztus volt.
Isten?.
ALAPIGE: 1Kir 3,
Áldott,Békés Ünnepeket Kívánok!
BÁTOR VAGY GYÁVA (alamuszi) KERESZTYÉN VAGY?
Isten akarata-e, hogy megházasodjam? A házastárs kiválasztása.
Jézus te vagy minden álmom
1 1 1.
Mikortól meddig; Voltam, Vagyok, Leszek?. ÉSZREVÉTLENÜL JELEN VOLTAM AZ ŐSEIMBEN MINDEN EMBERNEK VAN, VOLT, VAGY LESZ ANYJA. IGAZ EZ AZ ÁLLÍTÁS? TEGYÜK.
Tedd fel a kérdést magadnak: “Elfussak ?" Miután elolvastad a levelet!!!
1. Kedvelte őket az egész nép ApCsel. 1:42-47 (47/a) „… és kedvelte őket az egész nép.” χαρις (khárisz):- kegyelem (mint örömteli jutalom),
Olvasd lassan és csendben!.
Vigasztaljátok, vigasztaljátok népemet, így szól Istenetek
Az Élet Igéje október „Állhatatossággal fogjátok megmenteni lelketeket.” (Lk 21,19)
Bibliai gondolatok - olasz tájakkal és zenei aláfestéssel
Kenyered és borod táplál engem, Te gyógyítod szívem, hogyha fáj. Maradj velünk, úgy kérünk, Jézus, maradj velünk! Tiéd leszek, Néked élek már!
"Folyamodjatok az ÚRhoz, keressétek orcáját szüntelen!"
Gyülekezet Koinónia - Közösség.
"Folyamodjatok az ÚRhoz, keressétek orcáját szüntelen!"
"Folyamodjatok az Úrhoz, keressétek orcáját szüntelen!"
Folyamodjatok az Úrhoz,
„…Jézus megüresítette önmagát, szolgai formát vett fel, emberekhez hasonlóvá lett, és magatartásában is embernek bizonyult; megalázta magát, és engedelmeskedett.
Asztal- és életközösség Jézussal
Az én szüleim és a te szüleid
Olyan furcsán alakult minden, a nagy terv nem ez volt,
Egyik évben legjobb barátok lehettek,
Készítette: Jon A. Palmer
ISTEN KIRÁLYSÁGA Készítette: Jon A. Palmer. Isten királysága  Azért vagyunk a földön, hogy megváltoztassuk a forgatókönyveket…
Kicsoda Isten? 4. prédikáció
Tedd fel a kérdést magadnak: “Elfussak ?" Miután elolvastad ezeket a gondolatokat!
A történelem legnagyobb személyisége Jézus Krisztus volt. Mózes első könyve 1:1 A Biblia legelső mondata ez: Kezdetben teremtette Isten a mennyet és a.
Az Élet Igéje február.
2013. június Az Élet Igéje „De ha jót cselekesztek és ugyanakkor türelmesen szenvedtek, ez értékes Isten előtt.” (1Pét 2,20)
Az élet igéje július.
Jn 14,26 A Vigasztaló pedig, a Szentlélek, akit az Atya küld az én nevemben, megtanít majd titeket mindenre, és eszetekbe juttat mindent, amit mondtam.
Isten mondta.
Az Élet Igéje február „Akiket Isten Lelke vezérel, azok Isten fiai.” (Róm 8,14).
Kegyelem által Élet Világosságban.  Jn20,30-31 Sok más jelt is tett Jézus a tanítványai szeme láttára, amelyek nincsenek megírva ebben a könyvben. Ezek.
Három hetet meghaladó projekt-hét Neked, rólad, hozzád szól a dal
Árvácskák és Móricz Zsigmond
Tűnődtem… " Kik az én számítógépes barátaim ? ".
Tedd fel a kérdést magadnak: Elfussak ? Miután elolvastad a levelet!!!
Milyen a Szellemi életünk?.  Erre megkérdezték: „És te milyen jelt mutatsz, hogy miután láttuk, higgyünk neked? Mit cselekszel? Atyáink a mannát ették.
Hiszem és vallom Az Apostoli Hitvallás
Nagyböjt III Vasárnap Á-év János 4,5-42 Jézus megérkezett Szamaria egyik városába, amelyet Szikarnak neveznek, közel ahhoz a földdarabhoz, amelyet Jákob.
A. Az „Ige” kifejezés. János evangélista Jézus Krisztusról mint az „Igéről” ír: - a görög szövegben a Logosz szó szerepel. János a görög filozófiából veszi.
Mi romlott el? Dr Daniel Duda Missziókonferencia Augusztus 15.
„…Jézus megüresítette önmagát, szolgai formát vett fel, emberekhez hasonlóvá lett, és magatartásában is embernek bizonyult; megalázta magát, és engedelmeskedett.
A teremtő és gondviselő Atya
Isten lakhelye.
Előadás másolata:

Jézus mondta: Ne féljetek azoktól, akik a testet megölik, a lelket azonban nem tudják megölni! Inkább attól féljetek, aki a kárhozatba vetve a testet is, a lelket is el tudja pusztítani! Alkalmazva: Ne féljetek azoktól, akik elveszik a pénzeteket! Inkább attól féljetek, aki pénzeteket elvéve, lelketeket is magáévá teszi, majd mint értéktelent a szemétre veti!

Reklámharc - vagy van-e esélyünk az önálló gondolkodásra és véleményalkotásra a reklámharcban? Nem előadás, csak gondolatébresztés… néhány szó a marketingről értékvesztés a marketing tevékenység következtében eladhatjuk-e Istent az embereknek?

Alapkérdés: mi a marketing? De előtte nem ártana tisztázni azt sem, hogy mi az ember… Teológia: morális lény, aki képes különbséget tenni és választani jó és rossz között Közgazdaságtan: racionális lény, aki képes felismerni a saját érdekét marketing: non-morális lény, aki korlátozottan képes felismerni a jót és a rosszat, saját érdekeit… de nevelhető.

Mi az, amit el akarnak adni? Járjunk Aquinói Szt. Tamás nyomában! a termék? szubsztancia: a termék tényleges tulajdonságai akcidens: a termékhez társult képzetek normál esetben a lényegen alapul, de a marketing célja, hogy önálló életre keljen.

Értékrombolás „ilyen legyél” a jelenlegi élethelyzettől eltérő modell bemutatása a reklámban bemutatott érték a jelenleg vallott értékrendhez kapcsolódás MILYEN ez az értékrend? ráépítés, erősítés megtagadás, provokálás, túllépés

Ilyen legyél… A fogyasztó ember (már nem homo sapiens) személyiségét az általa megvásárolt termék adja meg: az vagy, amire pénzt költesz Mit iszunk, ha Coke-t iszunk? Új (régi kötöttségektől mentes) emberré kell válni – mindentől meg kell szabadulni, ami gátolja a fogyasztást (erkölcsök, családi kötöttségek – nyaralj egyedül kampány…)

Megtagadás, provokálás, túllépés Fő üzenet: vegyél! Melléküzenet: tudjuk ki vagy! Szembesítés: ilyen csóró, kisstílű akarsz maradni egész életedben? Vs. Ha fontos neked, hogy meg tudd őrizni jelenlegi életformádat, ezt kell venned…

Megtagadás, provokálás, túllépés Fő üzenet: vegyél! Melléküzenet: megmondjuk, mi a természetes viselkedés! Problémamegoldások, magatartásforma, erkölcsi elvek jelennek meg, mint természetese megoldások Hazugság Paráznaság Svindel… és még hosszú a lista…

Megtagadás, provokálás, túllépés Fő üzenet: vegyél! Melléküzenet: provokálunk, hogy feltűnjünk! Olyat kell mutatni, ami ellenkezik az elveiddel, mert akkor megjegyzel minket… ha már megszoktad, jöhet az új provokálás… Olyan képek, groteszkségük miatt rögzülnek benned… nem baj, ha értékeket rombolnak… Sajnos nem a kő, hanem a kép marad meg…

ma a mienk a virtuális, holnap a valóságos világ is A reklámokban rombolják le azokat az értékeket és törvényszerűségeket, melyeket jobb esetben még nem mer senki sem nyíltan vitatni… pl. fiatalkorúak, vagy fiatalkorúnak tűnő nagykorúak ábrázolása szexuális töltetű helyzetben (miért a kamaszlány és nem az anya a szépségideál?) viccesnek szánt formában erőszak ábrázolása vallási jelképek és ünnepek csak a fogyasztási cikkhez kapcsolódva jelennek meg és kapnak értéket (Karácsony, mint a vásárlás ünnepe…) valláshoz kötődő személyek méltatlan környezetben való ábrázolása (Jézus, Mohamed és Mózes közös klubban, mindenkinek csak a sajátja fáj, Jézus senkinek…)

Ráépítés, erősítés Mi az, amit erősíteni akar? A jó vagy rossz kérdése ez… A mindenkiben meglévő emberi gyengeséget? Vagy a mindenkiben meglévő jót? De hiteles-e a bemutatás?

Egy naiv elképzelés: „az igazság az ismétlések számától függ” Valójában ez ma már nem elég: fontos, hogy a célközönség mindig és minden forrásból ugyanazt hallja… Vajon Illyés megtudná írni az egy mondatot a reklámözönről?

Kérdések - vagy mondjunk inkább provokációt?* Ad personam nem tartom véletlennek, hogy a Bazilika homlokzatán is a „via” szerepel…

Isten lehet-e eladható árucikk? Jézus mondja: „Menjetek el az egész világra, és hirdessétek az evangéliumot minden teremtménynek.” a hirdetés szó itt helyettesíthető a „reklám”-mal?

Mi a jó stratégia? használni a modern marketing eszközeit, hiszen ma ezen a nyelven beszél a világ „A zsidók előtt zsidóvá váltam, hogy megnyerjem a zsidókat.” nem a modern világ nyelvén beszélni, mert ezzel meghamisítjuk az eredeti krisztusi üzenetet „A világba jött, a világban volt, általa lett a világ, mégsem ismerte föl a világ.”

Siker? Mi a siker? Meglepő siker az emberek szemében, de kevés a krisztusi követelményhez képest vissza az időben: nem csak a szószéken szól az üzenet

A Beatles ma népszerűbb, mint Jézus Krisztus… … és ez nincs jól! azóta már a plazák is beelőztek… Igaz? A marketing új bálványimádáshoz vezethet?

Bárcsak az egész népet prófétává tenné… Több ember figyel-e Győzikére, ha a hitéről és a családi értékekről beszél, mint a Bíboros atyára? Ha igen, van-e jogunk ezt és a hasonló a kommunikációs eszközöket figyelmen kívül hagyni?

Köszönöm a figyelmet! Még egy gondolat: …s az alvilág kapui sem vesznek rajta erőt. Az egyetlen kockázati tényező, hogy mi és nem az, hogy isten műve vész el…