ONLINE ÉRTÉKESÍTÉS 2011. május 14 A MARKETINGBEN ÉS AZ ÉRTÉKESÍTÉSBEN.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Ez a Tantra Indiából érkezett.. Mindegy, hogy babonás vagy-e vagy sem, érdemes elolvasnod. Ez egy nepáli Tantra Totem és szerencsét hoz. Négy nappal azután,
Advertisements

Bankszámla és bankkártya
ELINDÍTÁS Csak LELKESEN LEHET.
Gyermeked kérései
Sikeres emberek.
VIIII. Szalvéta bemutató
A kultúra támogatása, a támogatás kultúrája Kultúraközvetítés
A Női Szavak Értelmező Szótára
Csináljunk üzletet! Avagy,
Wolf Gábor könyve alapján 2. Rész Moldvai Levente Kisvállalati Marketing.
A fogyasztói orientáció és a piacok Magyarországon Dr. Sz ente Viktória Kaposvári Egyetem, Gazdaságtudományi Kar Marketing és Kereskedelem Tanszék Piacot.
Koncepció MARKETING Cernat Kati Cernat Kati.
Reklám, Marketing Yess Plus Reklám és csomagküldő szolgáltatás.
A rossz hír hozóját lefejezik ugye …
Pénzgyárak és problémák Közgazdaságtan alapjai Bevezetés a földrajzba Márton János MFK13F – HUI3O0.
Üzleti kapcsolatépítés és értékesítés a gazdasági válság idején
Hogyan gondolkodjunk az árakról Állnak a falak… BUDAPEST május 22.
DREAM-HOME Agency & Consulting Értékbecslés eladástechnika.
Leukó Ferenc Vezetői coaching.
Hogyan építs fel egy termelő hálózatot, ami minden hónapban növekvő forgalmat generál?
Bevezetés a tanácsadásba Dr. Dan Brinkman.. Tanácsadás  Nátán esete (2Sám 12:1- 14)
2001. szeptember 13 LOGI-TECH Déri András 1 az e-kereskedelem után Déri András.
Nem számít!. Nem számít! A jó sorrend a konzultációkhoz: 1. Vágyak. 2. Problémák. 3. A félelmek eltávolítása átbeszéléssel! 4. Következő havi terv.
Az EAL-NET rendszer a hallgatók szempontjából Készítette: Forgó Melinda és Gyenes Gábor.
Létezik valamilyen emberi alkotás, amely megközelíti a természet szépségét? Talán a zene! Kapcsolja be a hangszórókat!
A cég 2007 óta működik Világszerte, óriási sikerrel Termékei: Letölthető szoftverek Elektronikus könyvek CD-k Már 6 nyelven elérhető …hamarosan magyarul.
Családi vállalkozások - prezentáció
Gondolkozz el…..
Isten akarata-e, hogy megházasodjam? A házastárs kiválasztása.
Fülemüle informatika verseny
Na ne …  gondolhatná de ez nem vicc ! Nézzen be hozzánk !
Segítenél nekik, ha ez neked is hasznodra válna?.
Az SPSS technológiával háromszorosára nőtt az online eladásokból származó bevétel.
Amint fent, úgy lent. Amint belül, úgy kívül.
A marketingkoncepció.
KÖSZÖNTÜNK TÁJÉKOZTATÓNKON ! Supreme2x2.
Reklámozás, Public Relations
A bankszámla a bankkal kötött szerződés alapján megnyitott számla.
2008. Április 8. Előadó: Schneider Henrik Online alkalmazások e-üzleti használhatósága a PC-s szoftverek kiváltásával.
Hogyan használd a PTC oldalakat? Alapvető fogalmak, és leggyakrabban előforduló kifejezések.
Alapvető fogalmak, és leggyakrabban előforduló kifejezések HOGYAN HASZNÁLD A PTC OLDALAKAT?
Az én szüleim és a te szüleid
8. Az eladásösztönzés.

A DÖNTÉSHOZATAL METODIKÁJA.
Ez a Tantra Indiából érkezett.. Mindegy, hogy babonás vagy-e vagy sem, érdemes elolvasnod. Ez egy nepáli Tantra Totem és szerencsét hoz. Négy nappal azután,
A BOLDOGSÁG TITKA.
„Az igazi kérdés nem az, mennyit javultál tegnapi önmagadhoz képest, hanem, hogy milyen jól teszed a dolgod versenytársaidhoz képest.”
All we love, we left behind
GO! STORE® - MAGYARORSZÁG
Bölcsességek, aforizmák
Nem jön elég lead! Nem tudtok eladni! Eredményt, növekedést szeretnék!
Szemben az árakkal … Mottó: Addig nyújtózkodj, amíg jól esik! A takaród majd nő az igényeiddel.
8+2 TIPP a tuti hírlevélért!
Van egy rossz hírem, máshogy nem megy!
KEZDJÜNK HOZZÁ 1.Ismerd meg magad! 2.Ismerd meg a területet! 3.Építs és elemezz 4.Dolgozz tökéletesen 5.Nézz a jövőbe.
Hogyan, és miért gondolkozzunk vállalkozóként rendszerben az üzleti tervezés során és a gyakorlatban? „Ötletből pénzt”
1 LGN Travel Card vwww.lgn-travel-card.com. 2 A cég alapítója és tulajdonosa James Ward.
CSODÁS KÍVÁNSÁG 1.
1 BÚTORSZÖVETSÉG OAFSZ BKIK A FÁTÓL A BÚTORIG ÁGAZATI EGYÜTTMŰKÖDÉS CONSTRUMA DR. FIXLER LÁSZLÓ IGAZGATÓ QUALIFORUM ELŐADÁSA TERVVEL.
Hol a pénz?. A Biyovis jövedelmező vállalkozás?!
Vevőgondozás. A vevőgondozás célja: Képben legyünk és elérhetőek. Magunkra irányítani a figyelmet. Kiáramlást növelni. Aktualitások Megtudni, hogy éppen.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Vásárlókat vagy rajongókat szeretnél? Zemplén Zsófia / Nuskin Enterprises.
Pogány András stratégiai igazgató
Ezek a stratégia elemek sorban
Érvelés, tárgyalás, meggyőzés
Márkakereskedői helyzetkép
„Megbízható segítség a vállalkozóknak”
Előadás másolata:

ONLINE ÉRTÉKESÍTÉS május 14

A MARKETINGBEN ÉS AZ ÉRTÉKESÍTÉSBEN

 Megváltozott a gazdasági környezet  Megváltozott a vevői magatartás

 Ha nem költesz reklámra, olyan, mint amikor élni akarsz, de nem veszel levegőt.  Ha azt szeretnéd, hogy pénzt adjanak valamiért, elsősorban bizalmat kell elérned.

 Sokkal aktívabbnak kell lenni, mint korábban, mert a kereslet lecsökkent!  A mérleg serpenyőjébe többnek kell kerülnie!  Meg kell emelni a szolgáltatás mennyiségét és minőségét!  Sokkal több marketinggel kell segíteni az értékesítést.

“A VILÁG UTÁLJA A VÁLTOZÁST......mégis ez az egyetlen dolog, ami haladáshoz vezet” Charles Franklin Kettering

 2011-ben több dolgot is meg kell változtatnod, hogy együtt haladj a vevőid szokásaival.  Ők ugyanis ezeket a változtatásokat elvárják Tőled ahhoz, hogy vásároljanak a termékeidből.  Nem akarnak csalódni, nem akarnak “ócskát” venni, mert most már tudják, hogy az az igazi pénzkidobás.  Sajnos már jobban hisznek a közösségi médiumokban megszólaló embertársaiknak, mint a cégednek.

Ez a legfőbb bűn, hiszen ez az, ami eldönti hogy egy cég hány forintot fog keresni jövőre. Egyszerű: ha van olyan terméked, ami a versenytársaknál nincs, vagy nem összehasonlítható, akkor növekedni fogsz, ha nem, akkor vészesen fogyni fog a profittartalékod.

 Tisztelt Hölgyem/Uram!  Itt az újabb hírlevelem!  Itt az akciós újság, válasszon belőle!  Heti ajánlatunk!  Most érdemes eljönni hozzánk, rendkívüli kedvezmények!  Mi lehet erre a reakció?  NA ÉS? UNALMAS! UNALMAS! UNALMAS!

 Felmérések alapján, ha a törzsvevőd elpártol tőled, annak 63%-ban az az oka, hogy nem foglalkozol vele, nem kommunikálsz neki rendszeresen.  Ne hagyatkozz arra, hogy csak az értékesítőid tartsák a kapcsolatot az érdeklődőiddel, vevőiddel, hanem kommunikálj velük izgalmasan, érdekesen, figyelemfelkeltően.

 Ha nincs olyan információd a vevődről, ami személyes, ami számára kedves, akkor nem tudsz közvetlenséget elérni nála.  Minden alkalmat meg kell ragadni, hogy ne az eladás legyen a fő téma, hanem a személyes kapcsolattartás, aminek a kulcsszavai a következők:  kedvesség  közvetlenség  előzékenység stb..

 Mindig az a fontos, hogy mi van a a vevő fejében!

 Minden fontos akció előtt végezz piackutatást!  Tudd meg pontosan, hogy mit gondol a vevőd:  Rólad  A termékedről  Az árról  A kiszolgálásról  A kapcsolattartásodról  Az értékesítőidről  A vásárlói szokásáról  A honlapodról stb…

 Mivel teljesen megváltozott a piac és megváltoztak a vevői szokások, ezért azonnal kell reagálnod rá.  Nem lehet improvizálni, csak alapos felmérés alapján alakíthatod ki az új értékesítési stratégiádat.  Amerikában a vevők 80-90%-a meg van „dolgozva”, mielőtt bemegy az üzletbe. Nálunk ez a szám nem éri el a 20%-ot.  Hogy ez a szám emelkedjen, nagyon nagy szerepe van az online marketingnek.

 A vállalkozások túl sok energiát fektetnek az új vevők megszerzésébe.  Pedig a törzsvevő az, aki ajánl másoknak.  Ha ez igaz, akkor látnod kell azt is, hogy az energiádat a törzsvevőid elégedettségére kell fordítanod.  Nagyon jó eszköz erre az online marketing, mert egyszerre sok vevőt el lehet érni, és elégedetté lehet tenni.

 Azok a vállalkozások, akik a válság ellenére talpon tudtak maradni és növekedtek, - ha még nem is olyan alapos és szakszerű módon elkészített stratégiai tervek alapján, de biztosan előre megfontolt és átgondolt tervekkel rendelkeztek. KÉSZÍTS A MARKETINGEDRE ÉS AZ ÉRTÉKESÍTÉSEDRE STRATÉGIAI TERVET!

Vajon a 7 főbűnből hány mellé raktál egy “elvégzendő feladat” felkiáltójelet? Nincs mentség, idén mindegyiket el kell végezned! Felelősséggel azt mondom: ha egy mellett is ott marad a felkiáltójel, akkor magadra vess: ezek kötelező elemek a cég növekedéshez!

Gyurka András

START!