ROMA STRATÉGIAVÁLTÁS A MUNKAERŐGAZDÁLKODÁSBAN

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Hidak és járható utak a tudomány és gyakorlat között Egyénre szabott tudásmenedzsment szolgáltatások – Intézményesítetté váló tudásmenedzsment megoldások.
Advertisements

Vállalkozói pályázatok Széchenyi Programirodák létrehozása, működtetése VOP
A humán erőforrás jövőbeni kihívásai
Látássérült munkavállalók és munkaadóik felkészítése Siketvakok Országos Egyesülete AMSZ LFR program Látássérült Személyek Foglalkozási Rehabilitációja.
Szemléletformálás és minőség kulcsa: a K É P Z É S Móri TDM Konferencia november 10.
Business Process Outsourcing © Arthur Andersen 2001 Szolgáltató központok a harmadik évezredben Várnai Éva partner Andersen, Vezetési tanácsadás.
Emberi Erőforrás Menedzsment Az emberi erőforrások fejlesztése
Leukó Ferenc Vezetői coaching.
A VEZETÉSRŐL ÁLTALÁBAN
Hol szökik a hatékonyság
Gyümölcsöző társadalmi vállalkozások - a Fruit of Care, mint társadalmi márka - ajándék, amivel kétszer ad.
Európai Energia Hatékonysági Javítás a Nyomda Iparban
SZERVEZETFEJLESZTÉS Dr. Magura Ildikó.
A nemzetközi üzleti élet etikája
Az öntözés hazai szerepe, jelentősége
5. előadás Ember és vezetés, vezetési stílus
A pedagógusok valós igényei, a digitális tananyagfejlesztés aspektusai Eger, október 12.
Emberi erőforrás menedzsment
A humánerőforrás kérdései, változások menedzselése
Közösségi munka. 1. A közösségi munka előnyei az egyéni és családi esetkezeléssel szemben A szociális munkások rendelkezésére álló eszközök rendszerint.
VERSENYKÉPES NYÍREGYHÁZI FŐISKOLA. ADATOK A projekt megvalósításának időtartama: A projekt összköltsége: Ft. A támogatás.
Mennyire gátolja a vevőkockázat magyarországi mértéke a gazdasági növekedést? 300 Mrd Ft a tét évente Előadó: Felfalusi Péter ügyvezető.
A Lisszaboni Stratégia célja 2000-ben ambicionáltuk: « a világ legversenyképesebb és dinamikus tudás alapú gazdaságává válni, amely képes a fenntartható.
professional coach, motivációs előadó
A vidéki tér sikertényezői
Szervezeti kultúra Definíció: a szervezet tagjai által elfogadott közösen értelmezett előfeltevések, értékek, meggyőződések, hiedelmek rendszere Hofstede:
A válság HR tanácsadása – a HR tanácsadás válsága?
Az informatikai tanácsadás jövője – mit tehetünk érte? Hetyei József Certified Management Consultant (CMC) NJSZT szakértő főiskolai vezető oktató, szakvezető.
Szervezeti viselkedés Bevezetés
Resztoratív módszerek az iskolában
1 Gazdasági változások a rendszerváltás után 1990-es évek: Első multinacionális cégek megjelenése Új management kultúra Keleti piac helyett nyugati piac.
Nagykanizsa MJV Önkormányzatának új munkahelyek létrehozását támogató pályázata Vállalkozói Információs Nap – március 31.
Mennyire elégedett azzal, ahogy az országban mennek a dolgok?
HÉTFA Kutatóintézet és Elemző Központ A gazdasági növekedés társadalmi feltételei: értékek, intézmények, kizáródás, tudás, egészség - Panelbeszélgetés.
Mire lehet/ne jó az iskola
i.e. SMART üzleti ötletek versenye SWOT analízis workshop
2020: HR a virtuális térben A humán erőforrás menedzsment jövője.
Az ÉMGK tagvállalatainak szakképzési igényei Miskolc, június. 09. Dr. Barkóczi István – ÉMGK elnök.
Bolognai Folyamat a az európai és a hazai mérnökképzésben Jobbágy Ákos BME november 17.
Kimagasló teljesítményt nyújtani…. Az összetettség és az alkotás művészete……………és a megvalósulás…..
A Nagykátai Járás munkaerő-piaci helyzete Pest Megyei Kormányhivatal Munkaügyi Központja TÁMOP /1/KMR
Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése a sajátos nevelési igényű gyermekek, tanulók együttnevelésének.
A privát banki szolgáltatások kommunikációja avagy hogyan tegyünk szert egy kisebb vagyonra? Budapest, október 21. Előadó: Bonnyai Boglárka Hochegger.
A 3B ŐSZINTE SZABÓ, A „CSÁSZÁRAI” NEM LEHETNEK NEVETSÉGESEK! ÉLŐ CSAPATELEMZÉS A 3B-VEL SZEMÉLYISÉG ÉS VISELKEDÉS ALAPOKON PALENCSÁR MIKLÓS ÉS A 3B TEAM.
E GYEDÜL VAGY HÁLÓZATBAN ? VI. Országos Tanácsadási Konferencia, BKIK Budapest, március 21. ISBN száma: HR + K ONZORCIUM.
PRbiotikum, avagy kategória- építés a PR eszközeivel Tudatos márkaépítés a PR és a marketing együttműködésében Rózsa Iván, kommunikációs igazgató Dr Kovács.
Samsung Confidential Újdonságok Illés János2013. május 28.
1 A duális képzés illesztése a vállalat tudásmenedzsment rendszerébe Gyulay Tibor Tudásmenedzsment szakértő.
Az első lépések a vállalkozás átvilágítása a vállalkozás átvilágítása tájékozódás a forrásokról tájékozódás a forrásokról tervezés tervezés.
A magánbiztonsági szektor megérett a változásra, problémáink kulcsa a kezünkben van.
A szakképzés jövője.
Biyovis a mi üzletünk.
K&H a családi vállalatok bankja
DUÁLIS KÉPZÉS felépítése
Aktuális Munkaerő-piaci helyzet a jászságban
A szakiskola jelene és jövője
Dr. Beck György Compaq Computer Mo. Kft. Vezérigazgató
Országos tanácsadási konferencia
OUTSOURCING Lehetőségek a vállalat építésben
A munkaerőpiac mai kihívásai
Savanya Erzsébet HR Igazgató
Piac és Profit – a 21. század szervezeti modellje
Márkakereskedői helyzetkép
Készítette: Farkasné Veres Edina
Üzleti terv bemutatása
Stratégiai emberierőforrás-fejlesztés
SUSANNEK VOLT EGY ÁLMA…
Stratégiai emberierőforrás-fejlesztés
Felsőoktatási Szakképzés
Előadás másolata:

ROMA STRATÉGIAVÁLTÁS A MUNKAERŐGAZDÁLKODÁSBAN PALENCSÁR MIKLÓS – CEO/FOUNDER 3B-PERSONALITY AND BEHAVIOUR BASED BUSINESS

A FLUKTUÁCIÓ MÉRTÉKÉNEK ALAKULÁSA A LONG TERM BUSINESS IDOL INDEX FÜGGVÉNYÉBEN (FORRÁS: 3B, 2019, MAGYARORSZÁG / 138 CÉG, VEZETŐ) FLUKTUÁCIÓ MÉRTÉKE RISE BUSINESS IDOL INDEX

A FLUKTUÁCIÓ MÉRTÉKÉNEK ALAKULÁSA A VEZETŐ SZEMÉLYISÉGTÍPUSÁNAK FÜGGVÉNYÉBEN (FORRÁS: 3B, 2019, MAGYARORSZÁG / 138 CÉG, VEZETŐ) FLUKTUÁCIÓ MÉRTÉKE

CÉGET ELHAGYÓ MUNKAERŐ SZEMÉLYISÉGTÍPUS ALAPÚ MEGOSZLÁSA (FORRÁS: 3B, 2019, MAGYARORSZÁG / 3 438 FŐ)

SIKERES HAZAI CÉGEK VEZETŐINEK SZEMÉLYISÉGTÍPUS ALAPÚ MEGOSZLÁSA (FORRÁS: 3B, 2019, MAGYARORSZÁG / 100 CÉG, VEZETŐ)

IDOL KÉPZÉS A hazai vezetők cca. 4%-a képes képzés nélkül is idollá válni, idolként fennmaradni. A hazai vezetők cca. 68%-a lenne képes idol szerepre megfelelő képzéssel. Magyarországon még nincsenek idol képzések (folyamatos túljelentkezés) Az idol képzés speciális „management development program” (6-12 hónap. max. 10 fő/csoport). Speciális, sok munkát igénylő program: diplomácia, kommunikáció, self-PR, social media publikáció stb. A hazai, nagy mértékű munkaerő probléma legfőbb oka ennek hiánya. CÉGES ÉS EGYÉNI IMÁZS ÉPÍTÉSE A hozzánk érkező cégek imázsértéke: 4 (1-10 skálán) Az általunk mért cégek átlagos imázsértéke: 2 / sikeres cégek imázsértéke: 7 feletti érték A hazai cégvezetők/cégtulajdonosok „nincsenek termékként definiálva” Minden sikeres üzletfejlesztés egyik első eleme az imázsépítés Hagyományos PR megoldásokat puffogtató „szakemberek” dolgoznak, elavult technikákkal A fókuszban ma már a social media valódi használata, az új generáció életvitele áll (ncore) Professzionalista-Önmegvalósító imázst kell építeni, nem csak úgy általában növelni az ismertséget Az is számít hol vagyunk jelen, de az még inkább fontos, hol nem vagyunk ott!

BUTIQUE AND LABS A multiknak jelentős átalakulásra van szükség, ha a legjobb, proaktív szakembereket akarják maguknak Jelenleg az Emberközpontúnak választják őket – végrehajtás Illetve az Uralkodó típusúak mennek hozzájuk – hatalom és pozíció Laborok kialakítása, butique megoldások szükségesek Start-upok legnagyobb kihívása az a bizonyos 50-60 fő elérése, a butique jelleg elvesztése Önmegvalósítók, Professzionalisták távoznak – dinamizmus, fejlődés megszűnik Pozíció orientált uralkodók és végrehajtó emberközpontúak érkeznek/maradnak Jelentős személyiségmódosulások (Professzionalista álarcosbál) figyelhető meg SZERVEZET EGYBENTARTÁSA Ma már csak a komplex megoldások működnek Meg kell szerezni az Önmegvalósítót és a Professzionalistát a speciális piacra történő berobbanáshoz Stabillá kell tenni a szervezetet az Emberközpontúval Menedzselni kell a szervezetet az Uralkodóval Komplex motivációs rendszerek szükségesek Mivel az új generáció szakmai fejlődés fókuszú: komplex, újgenerációs fejlesztési programok szükségesek Egyértelműen azt látom, hogy a „mentoráció” + idol alapú menedzsment fejlesztési programok + gamification alapú on-boarding and knowledge management kombinációké a jövő Konkrét üzleti tudást szabad ma már csak adni, a „tanítgatósdi” ideje lejárt!

LELJÉK ÖRÖMÜKET A MUNKAERŐ MENEDZSELÉSÉBEN!