9-10.-es bemeneti mérések és a fejlesztő munkánk

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Ádám László Középiskola és Szakiskola, Nagykőrös 1.
Advertisements

Pedagógus Hivatás Munkacsoport dr. Liptai Kálmán az MRK alelnöke dr. Gloviczki Zoltán az MRK Pedagógusképzési bizottságának elnöke.
PÁLFFY MIKLÓS KERESKEDELMI SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA.
Regionális konferencia Szolnok március 12..
1. Bethlen Gábor Középiskola, Szakképző Iskola és Kollégium Nyírbátor 2 Iskolai közösségek A tanulók összetétele: A tanulói létszám jelenleg:780 fő –Szakközépiskolai.
Aktualitások és változások a pedagógiai szakszolgálati feladatellátásban 2016 őszén 1.
A Mi Házunk Határtalan Szív Alapítvány (Esztergom)
A tanításra és tanulásra fordított idő nemzetközi és kutatási adatok tükrében Imre Anna Oktatáskutató és fejlesztő Intézet Berekfürdő, Február 4.
M ESTERPEDAGÓGUS SZAKTANÁCSADÓK FELADATAI. Megállapodás megkötése-aláírás után a HMPI-nek visszaküldeni, melyet az OFI-ba továbbítunk aláírásra Útiköltség.
SPORTISKOLÁK ORSZÁGOS TANÁCSKOZÁSA A SPORTSPECIFIKUS TANTÁRGYAK TÜKRÉBEN CSANÁDI ÁRPÁD ÁLTALÁNOS ISKOLA, SPORTISKOLA ÉS KÖZÉPISKOLA RABI FERENCNÉ intézményvezető.
AZ ISKOLA–EGÉSZSÉG KÖZPONT – FORMA ÉS TARTALOM A TÁMOP KIEMELT PROJEKT KÖZNEVELÉSI ALPROJEKTJÉNEK CÉLJAI, A MEGVALÓSÍTÁS MÓDSZEREI ÉS A SZAKMAI.
A bementi mérések és a visszajelzések értékelése a szakiskola 9. – 10. évfolyamában 626. Szakképző Iskola és Kollégium Mezőtúr.
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET 2007 Menner Ákos. A minőségfejlesztés intézményi ritmusa Önértékelés 2006 Önértékelésből származó fejlesztési célkitűzések.
Péli Kati gyógypedagógus (Éltes Mátyás EGYMI, Általános Iskola és Speciális Szakiskola)
Dr. Szűcs Erzsébet Egészségfejlesztési Igazgatóság Igazgató Budapest, szeptember 29. ÚJ EGÉSZSÉGFEJLESZTÉSI HÁLÓZATOK KIALAKÍTÁSA ÉS MŰKÖDTETÉSE.
NSZFI SZFP Programkoordinációs Iroda Minőségfejlesztési Terület Teljesítményértékelési rendszer A képzett szakemberekért Információgyűjtés.
Kalocsa Iskolánk városa. Székesegyház Dózsa György Gazdasági, Műszaki Szakközépiskola és Szakiskola, Kollégium OM azonosító:
A év értékelése és a év újdonságai
A szakiskolák aktuális problémái
Work-based Learning in CVET Az ALFA KISOSZ Érdekvédő és Képző Egyesület szerepe a projekt megvalósításában Előadó: Czibula Zoltán igazgató ALFAKÉPZŐ.
Palotás József elnök Felnőttképzési Szakértők Országos Egyesülete
NIIF VoIP projekt aktualitások
cím: Nyíregyházi SZC Wesselényi Miklós Szakgimnáziuma, Szakközépiskolája és Kollégiuma OM: Telefon: 70/
Az „első lépés” TÁMOP
Szaktanácsadás 2015/2016 Készítette: Szabó Klára.
Adottságok tényszerű megfogalmazása 4.6. előadás
Kompetenciamérés a Szakiskolai Fejlesztési Program II. keretében 2007
Táncsics Mihály Szakközépiskola Szakiskola és Kollégium Veszprém
A lifelong guidance (LLG) rendszer magyarországi megalapozásának kvalitatív vizsgálata (6 fókuszcsoport) július Kovács Attila
TÁMOP E-13/1/KONV „A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.
D Á N I A 2007.november Készítette: KOVÁCSNÉ NAGY MÁRIA.
Az Európai Uniós csatlakozás könyvtári kihívásai
A MOTIVÁCIÓ SZEREPE ÉS HATÁSKÖRE A KÖZOKTATÁSBAN ÉS A FELSŐOKTATÁSBAN
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
Baross László Mezőgazdasági Szakközépiskola és Szakiskola Mátészalka
Kiskunfélegyházi Szakképző Intézmény és Kollégium Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Középiskolája és Szakiskolája OM azonosító: Kiskunfélegyháza,
KRE-AKTÍV motivációs projekt
CSOPORT - A minőségellenőrök egy megfelelő csoportja
A kistérségi gyerekesély programok eredményei
Mátészalkai Szakképző Iskola
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
A szaktanácsadásról.
KOSSUTH LAJOS KÖZOKTATÁSI INTÉZMÉNY OROSHÁZA
Statisztika 10 évf. 3 osztály 82 tanuló 9 évf. 4+1 osztály 118 tanuló Minden osztályt külön pedagógus javított 8 fő - részben of, ha vállalta.
Szakmai tanulmányút az SZFPII
A bemeneti kompetenciamérések és a visszajelzéseken alapuló fejlesztő munka bemutatása a Farkas Gyula Közoktatási Intézmény Dr. Illyés Sándor intézményegységében.
Kandó Kálmán Szakközépiskola és Szakiskola
MEGKEZDTÜK A FELKÉSZÜLÉST A TANULÓI LAPTOP PROGRAMRA
Kovács Ibolya szociálpolitikus Foglalkoztatási és Szociális Hivatal
Bemutatkozik az iskolapszichológus
Készítette: Boros Bence
Tantárgyfelosztás Mint az intézményi költségvetés alapdokumentuma
Sajben - Kenyeres Márta munkaközösség-vezető
INFOÉRA Zsakó László Informatikai tanárszak problémái ELTE Informatikai Kar Juhász István-Zsakó László: Informatikai.
A TANULÁSMÓDSZERTAN ALAPJAI
Általános iskola eredménye, értékelése
A CSOPORTMUKA VÁZLATOS FOLYAMATA ÁLTALÁNOS CSOPORTTERVEZÉSI MODELL
A pszichológiai segítségnyújtás lehetőségei
A turizmus tendenciáinak vizsgálata Magyarországon
I. HELYZETFELMÉRÉSI SZINT FOLYAMATA 3. FEJLESZTÉSI FÁZIS 10. előadás
Scool-Túra Kft Miskolc Széchenyi út 36.
ANTOINE DE SAINT- EXUPERY Gondolatok „A kis herceg” című könyvből.
Bemeneti kompetenciamérés 2007/2008 tanév
[Év beszúrása]. évi iskolaév Intézmény Tanár Osztály
[Év beszúrása]. évi iskolaév Intézmény Tanár Osztály
LIA Alapítványi Ált. Isk. és Szki. Piliscsabai Tagintézménye
ANTOINE DE SAINT- EXUPERY Gondolatok „A kis herceg” című könyvből.
Kovács Ibolya szociálpolitikus Foglalkoztatási és Szociális Hivatal
KOHÉZIÓS POLITIKA A POLGÁROK SZOLGÁLATÁBAN
Előadás másolata:

9-10.-es bemeneti mérések és a fejlesztő munkánk Bornemissza Gergely Szakközép,-Szakiskola és Kollégium Eger

AZ ISKOLA ÉS TANULÓINK

Statisztika A tanulók 85%-a vett részt a mérésben 5 osztály létszáma: 107 fő Értékelt ill. bevitt tesztek: 453 db A tanulók 85%-a vett részt a mérésben Javító tanárok: osztályfőnökök Visszajelzést látták: Mérésben részt vevő tanulók szülők pedagógusok közül: -osztályfőnökök és az osztályban tanító tanárok

Mit kezdett a tanuló a visszajelzésekkel? Ami biztos: Osztályfőnöki órákon közösen kiértékeltük Hazavitték, ill. szülői értekezleten a megjelent szülők megkapták Amiben csak bízunk: Otthon meg is beszélték

Mit kezdtek a pedagógusok a visszajelzésekkel? Az osztályfőnökök elkészítették az egyéni fejlesztési terveket A pedagógusok elolvashatták és az egyéni fejlesztési tervvel dolgoznak a tanév során Eredmény: A tanárok célirányosan olyan feladatokat készítenek a tanulók számára, melyek segítségével lehetőleg egyénre szabottan fejleszthetik a tanulókat.

Mit kezdtek a szülők a visszajelzésekkel? Ami biztos: Megkapták Szülői értekezleten megbeszéltük az eredményeket (Alacsony részvételi arány) Amiben csak bízunk: El is olvasták őket Megbeszélték a gyerekkel az értékeléseket

Mi volt jó a visszajelzésekben? A szöveges értékelés segítségével a tanulók számára is érthetőbbé vált, mi a probléma. Személyre szóló, nem csak egy általános sablon. Minősítés (számszerű) nélküli értékelés Az értékeléseknél pozitív megközelítés

Mi volt rossz a visszajelzésekben?

Fejlesztések az iskolában A MÉCS csoport kidolgozta az egyéni fejlesztési terv megvalósításának lépéseit, elkészítette a formanyomtatványokat. Az osztályfőnökök a szöveges értékelések és a MÉCS segítségével meghatározták tanulónként a szükséges fejlesztések típusát. A szaktanárok az értékelő füzetbe jegyezték a megvalósított fejlesztéseket.

Szeretettel és kíváncsian várjuk őket. Javaslatok Szeretettel és kíváncsian várjuk őket.