9-10.-es bemeneti mérések és a fejlesztő munkánk Bornemissza Gergely Szakközép,-Szakiskola és Kollégium Eger
AZ ISKOLA ÉS TANULÓINK
Statisztika A tanulók 85%-a vett részt a mérésben 5 osztály létszáma: 107 fő Értékelt ill. bevitt tesztek: 453 db A tanulók 85%-a vett részt a mérésben Javító tanárok: osztályfőnökök Visszajelzést látták: Mérésben részt vevő tanulók szülők pedagógusok közül: -osztályfőnökök és az osztályban tanító tanárok
Mit kezdett a tanuló a visszajelzésekkel? Ami biztos: Osztályfőnöki órákon közösen kiértékeltük Hazavitték, ill. szülői értekezleten a megjelent szülők megkapták Amiben csak bízunk: Otthon meg is beszélték
Mit kezdtek a pedagógusok a visszajelzésekkel? Az osztályfőnökök elkészítették az egyéni fejlesztési terveket A pedagógusok elolvashatták és az egyéni fejlesztési tervvel dolgoznak a tanév során Eredmény: A tanárok célirányosan olyan feladatokat készítenek a tanulók számára, melyek segítségével lehetőleg egyénre szabottan fejleszthetik a tanulókat.
Mit kezdtek a szülők a visszajelzésekkel? Ami biztos: Megkapták Szülői értekezleten megbeszéltük az eredményeket (Alacsony részvételi arány) Amiben csak bízunk: El is olvasták őket Megbeszélték a gyerekkel az értékeléseket
Mi volt jó a visszajelzésekben? A szöveges értékelés segítségével a tanulók számára is érthetőbbé vált, mi a probléma. Személyre szóló, nem csak egy általános sablon. Minősítés (számszerű) nélküli értékelés Az értékeléseknél pozitív megközelítés
Mi volt rossz a visszajelzésekben?
Fejlesztések az iskolában A MÉCS csoport kidolgozta az egyéni fejlesztési terv megvalósításának lépéseit, elkészítette a formanyomtatványokat. Az osztályfőnökök a szöveges értékelések és a MÉCS segítségével meghatározták tanulónként a szükséges fejlesztések típusát. A szaktanárok az értékelő füzetbe jegyezték a megvalósított fejlesztéseket.
Szeretettel és kíváncsian várjuk őket. Javaslatok Szeretettel és kíváncsian várjuk őket.