MICS-MÉCS-PÉR (vitaindító)

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A pedagógusok minősítési rendszere
Advertisements

TÁMOP / TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás megvalósítása Mosonmagyaróváron A pályázati kiírás forrását az Európai.
Az OH TÁMOP fejlesztései
Szervezetfejlesztési Program
Tanfelügyelet – A megújuló külső értékelési rendszer
Uniós fejlesztések a köznevelésben - A pedagógiai- szakmai ellenőrzés rendszere
Alkalmazotti teljesítményértékelés és közalkalmazotti minősítés az intézményi minőségirányítási programban.
„Ezt egy életen át kell játszani”
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés
Az IMIP-ek kötelező felülvizsgálata és kiegészítése
A pedagógusminősítési rendszer
A TISZK támogató szerepe a szakképzésben április 18. Szebenyiné Csóka Beáta szakmai vezető.
Mérés, értékelés és minőségbiztosítás a közoktatásban
Méltányossági elvek a közoktatásban
Zákányszéki Általános Iskola és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény prezentációja 2009.
A gyakorlatvezető mentor
A pedagógusok értékelési rendszerének lehetőségei, tapasztalatai.
Szervezetfejlesztési Program
KPSzTI Minőségfejlesztési munkacsoport
Az intézményi önértékelés és kapcsolódása a külső értékeléshez
TÁMOP 3.1.5/ PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
Készítette: Hegyesi- Németh Márta MPI Győr, április 29.
Az SNI tanulók státuszhelyzete a jogszabályváltozások tükrében
Falus Iván 7. Nevelésügyi Kongresszus Budapest Augusztus 26.
„Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben” TÁMOP / /0065 Moduláris oktatás Az egészséged a Te kezedben van!
ELEMÉR
A DEENK könyvtári önértékelésének tapasztalatai Budapest,
Szakál Ferenc Pál EMMI Köznevelés-fejlesztési Főosztály
A papír alapú egzisztenciától a személyre szabott értékelés igényéig: a munkaköröket meghatározó szabályozás hatásai huszonkét év tükrében Dr. Horváth.
A tanárképzés szerkezete
A 2016.ÉVI PEDAGÓGUS MINŐSÍTÉSRŐL
Pedagógus minősítési vizsgák és eljárások meghatározása
Ki az a mentortanár? „az a pedagógiai gyakorlattal rendelkező tanár, aki tapasztalatai és a továbbképzésben szerzett speciális képzettsége eredményeként.
Fény vagy Te is, ragyogj, hát” TÁMOP / Társadalmi Megújulás Operatív Program Hétszínvirág Óvoda, Bölcsőde, Gyermekjóléti és Családsegítő.
„A gyakornokokkal foglalkozó mesterpedagógusok mentorálási feladatai”
„Önértékelés, ahogyan mi tervezzük” NPK Tanfelügyeleti és minősítő szakértői tagozat.
Pedagógusok felkészítése a pedagógusok előmeneteli rendszeréhez kapcsolódó feladatok ellátására Kontakt képzés TÁMOP „Köznevelési reformok.
Mérés-értékelés konferencia március 28. Eger.
Önértékelési kézikönyv október 5-i módosítása alapján
ÁRPÁD SZAKKÉPZŐ ISKOLA ÉS KOLLÉGIUM, SZÉKESFEHÉRVÁR Tóth Ágnes MÉCS vezető.
Célja A minősítés célja a közalkalmazott munkaköri feladatai ellátásának megítélése, az ezt befolyásoló ismeretek, képességek, személyi tulajdonságok.
Szakiskolai Fejlesztési Program M.Zs.Gimnázium,Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium Tiszabercel telephely.
Köszöntjük a konferencia résztvevőit! Szakiskolai fejlesztési program Mérés-értékelés projekt konferenciája november 5. Pilisborosjenő.
1 SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL (SZÖM) 1 2 A SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL Komplex eszköz a teljes körű intézményi önértékeléshez, és ez által az.
A SZAKTANÁCSADÁS INTÉZMÉNYI ÖNÉRTÉKELÉS TANFELÜGYELET MINŐSÍTÉS KAPCSOLÓDÁSA.
PÉCSI KERESKEDELMI, IDEGENFORGALMI ÉS VENDÉGLÁTÓIPARI SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA.
Az OEFI TÁMOP / számú ”Egészségfejlesztési szakmai hálózat létrehozása” című kiemelt projekt köznevelési alprojektje ELKÉSZÜLT SZAKMAI.
„Útban a Minősített Könyvtár cím felé” Gödöllő, 2016.szeptember.28
„Az utolsó csepp nem tehet róla, hogy éppen ő az utolsó csepp, hiszen amúgy semmiben sem különbözik az előző cseppektől.” Mérő László.
SZÖM II. Fejlesztési szint folyamata 5.1. előadás
Teljesítményértékelés az óvodában
Barlai Róbertné augusztus.
SZFP II. Mérés-értékelés Fejlesztési Szakterület
Az iskola legfontosabb statisztikai adatai
Varró István Szakiskola, Szakközépiskola és Kollégium
Mérés – értékelés 2006/2007 Gál Ferenc augusztus 31.
Szent László Középiskola Szekszárd
Regionális konferencia
Fenntarthatóság – eredmények hasznosulása 6.2. előadás
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET TÖREKVÉSEI 2007
TANULÓINK SZFP-II programban résztvevő osztályok:
A Minőségellenőrzési Eljárási Szabályzat
Tolna Megyei Önkormányzat Hunyadi Mátyás Középiskolája és Szakiskolája
KÖZOKTATÁSI VEZETŐ III. szemeszter
Kompetencia alapú szakoktatás
Králik Tibor igazgató, minőségfejlesztési szakértő
A mérés jövője, az eredmények intézményi felhasználása
Szakképzési Önértékelési Modell II. Fejlesztési szint ADOTTSÁGOK 4. 3
Az SZMBK Intézményi Modell
Közalkalmazottak besorolása, illetménye, pedagógusokra vonatkozó új munkajogi szabályok, előmeneteli rendszer.
Előadás másolata:

MICS-MÉCS-PÉR (vitaindító) 2009. január 28. Kovácsné Krusevits Bernadett

Értelmezések MICS: intézményi minőségirányítási team MÉCS: SZFP programban részt vevő iskolák mérési-értékelési csoport PÉR: pedagógus értékelési rendszer Különbözőség: törvény által minden iskolára kötelező (MICS) SZFP programban részt vevő intézmények (MÉCS) Azonosság: - egy intézményen belül történik

Jogi alapok I. Minőségirányítási csoport: Kt. 40. § (10), (11) bekezdés (minőségirányítási program megalkotása,rendszer kiépítése, működési folyamatok meghatározása, teljes körű intézményi önértékelés, vezetők és ALKALMAZOTTAK (ÚJ!) teljesítményértékelésének szempontjai, értékelési rendje= régi PÉR)

2008. évi LXI. tv., Kjt. 40. §, 138/1992 vhr. módosítása a közalkalmazott MINŐSÍTÉSÉRŐL (Magyar Közlöny 155. és 190. szám) - vezetőt a megbízást követő 2. év elteltével - magasabb vezetőt megbízása lejárta előtt legalább 3 hónappal saját kérésre címadományozás miatt gyakornoki ideje alatt életbe lépés: 2009. január 1.

Az egyes minősítési szempontok értékelésekor a következő pontszámokat kell alkalmazni: kiemelkedő minősítés 3 pont megfelelő minősítés 2 pont kevéssé megfelelő minősítés 1 pont nem megfelelő minősítés 0 pont

A minősítés a munkáltatói jogkör gyakorlójának feladata Minősítési kategóriák: kiválóan alkalmas 80-100 % alkalmas 60- 79 % kevéssé alkalmas 30- 59 % alkalmatlan 30 % alatt

Számítási mód Az egyes minősített területeken elért pontok összege/elérhető pontok száma x 100 ÚJ! Az iskolákban kidolgozott teljesítményértékelési rendszert át kell alakítani a 2008. évi LXI. törvény előírásainak megfelelően.

II. Mérési-értékelési csoport SZFP programban működő iskolákban helyi mérés-értékelés kialakítása kimeneti, bemeneti tanulói mérések lebonyolítása, eredmények visszacsatolása, egyéni fejlesztési tervek elkészítése item-alapú tesztek kultúrájának terjesztése

MICS és MÉCS kapcsolata együttműködés a helyi tesztek, kérdőívek kidolgozásában - az alkalmazotti teljesítményértékelés minősítési szempontjainak áttekintésében, módosításában

Új elem! ( 2009. augusztus) A tanulói háttér adatok feltöltése után az internetes kompetencia mérő program lehetővé teszi, hogy pedagógusonkénti eredményeket, eredményváltozásokat is megtudhasson az iskola.

Az SZFP programban alkalmazott tanulói mérések a tanulói háttér adatok, mint magyarázó tényezők feltüntetésével felhasználhatók a teljesítményértékeléshez, az alkalmazotti minősítéshez.

Köszönöm a figyelmet!