Beépített assetek (Standard Assets).

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Melyiket válasszam? Windows VS. Linux Készítette: Uher Bertalan.
Advertisements

TÖMÖRÍTÉS. Fogalma A tömörítés egy olyan eljárás, amelynek segítségével egy fájlból egy kisebb fájl állítható elő. A tömörítési arány függ a fájl típusától,
Szakmai hálózatok működésének eredményessége és dilemmái Innováció – megújulás – növekedés VI. Országos Tanácsadási Konferencia, BKIK Budapest, március.
LT01-KA OER Megjelenés Jó és Rossz tervezés Universidade Aberta Creative Commons Nevezd meg! - Ne add el! - Így add tovább! 4.0 Nemzetközi.
1 Számítógép Hálózatok A hálózatok kialakulása, alapfogalmak Készítette: Csökmei István Péter ( CsIP ) Szegedi Tudományegyetem Természettudományi Kar levelező.
ETailer Kit Lenovo VIBE P Lenovo Internal. All rights reserved. Ildikó Árva
Gazdaságstatisztika, 2015 RÉSZEKRE BONTOTT SOKASÁG VIZSGÁLATA Gazdaságstatisztika október 20.
Manhertz Gábor; Raj Levente Tanársegéd; Tanszéki mérnök Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Mechatronika, Optika és Gépészeti Informatika Tanszék.
BINARIT TIMESHEET Több, mint munkaidő nyilvántartás Virág Zsolt (BINARIT Informatikai Kft.)„Hogyan legyek milliomos?” konferencia – BKIK ( )
A három lépcsőfok… 29% - A megoldás 52 heti stratégia sikeres üzleti kapcsolatépítéshez (Avidor András - Michelle R. Donovan - Ivan R. Misner) Az emberek.
1 Számvitel alapjai Gazdálkodás:a társadalmi újratermelési folyamat szakaszainak (termelés, forgalom, elosztás, fogyasztás) megszervezésére, az ahhoz rendelkezésre.
Hogyan partícionáljuk meghajtónkat?
Póker.
Keresztyén Ifjúsági Dicsőítő Csoport
Egészséges táplálkozás
Valószínűségi kísérletek
Térkép készítése adataiból
A kérdőívek, a kérdőívszerkesztés szabályai
Adóhatósági tapasztalatok az e-kereskedelem ellenőrzése során
Hogyan lehet sikeresen publikálni?
Gyűjtőköri szabályzat
Mikrovezérlők alkalmazástechnikája laboratóriumi gyakorlat
Mérése Pl. Hőmérővel , Celsius skálán.
Becslés gyakorlat november 3.
Áramlástani alapok évfolyam
Videojáték.
Montázs készítése.
ÉFOÉSZ LILIOM NAPKÖZI OTTHON Hódmezővásárhely
videós team Team vezetője: Tariné Péter Judit Tagok:
Adatok importálása, rendezése és szűrése
Magyar Tudományos Művek Tára
Programozás III. Gyakorlás.
PHP - függvények.
Az integrált áramkörök (IC-k) típusai és tervezése
Kockázat és megbízhatóság
LabVIEW bevezetéstől a feszültség-áram karakterisztikáig Vida Andrea
Kommunikáció a könyvvizsgálatban
Táblázatkezelés gyakorlatok
Komplex természettudomány 9.évfolyam
Hipotézisvizsgálat.
Vállalati brosúra A cég általános célkitűzése
PowerPoint 7. Évfolyam Formázások.
Animációk.
Varianciaanalízis- ANOVA (Analyze Of VAriance)
Otthoni tárgyi környezet
Unity.
Hogyan lehet sikeresen publikálni?
Közigazgatási alapvizsga a Probono rendszerben
Regressziós modellek Regressziószámítás.
AZ OKOSHÁZAK BEMUTATÁSA
Számítógépes vírusok.
3. A robot képernyőmenüje
Ez az én művem Nevem: Németh Janka
Munkanélküliség.
Informatikai gyakorlatok 11. évfolyam
Bábel tornya Kolozsváriné Váray Ibolya Anna.
Online jegyzőkönyv kitöltési segédlet
Döntsünk okosan a hitelfelvételről!
MIT KELL TUDNI A NUKLEÁRISENERGIA ALKALMAZÁSÁRÓL AZ ÚJ OKJ-BEN
A Microsoft SharePoint testreszabása Online webhely
Megfigyelés és kísérlet
Összeállította: J. Balázs Katalin
Magyar Könyvvizsgálói Kamara XVIII. Országos Konferenciája II
„Vásárolj okosan” Mobil kiegészítők vásárlási szokásai
Áramlástan mérés beszámoló előadás
Informatika Oktató: Katona Péter.
Az impulzus tétel alkalmazása (A sekélyvízi hullám terjedése)
RAM.
OpenBoard Kezelő Tananyag közzététele a KRÉTA rendszerben.
KONFERENCIA KAFFEE projekt Óvári Márta Köznevelési Főosztály
Előadás másolata:

Beépített assetek (Standard Assets)

Standard Assets Unityben rengeteg hasznos kiegészítőt tudunk importálni Scriptek, modellek, sprite-ok, prefabok, stb. Prototípus gyors elkészítéséhez innen meríthetünk A nagy része 3D (otthon érdemes megnézni!), van néhány 2D-s is

2D Sok minden, ami egy 2D platformerhez kellhet Egy kidolgozott, animált, kontrollálható 2D robot, ütközőgeometriával Platform prefabok Pálya újraindító prefab/script („Killzone”) Cross platform segédeszközök Egyebek Követő scriptek, kamera vezérlés, FPS megjelenítő stb…

Feladat Rakjunk össze egy nagyon egyszerű pályát a 2D standard assetekből

Követő kamera Oldjuk meg, hogy a kamera kövesse a játékost! A kamerához adjuk hozzá a Camera2DFollow scriptet Targetnek kössük be a játékost (CharacterRobotBoy). Kész.

Trigger script Assets/Utility/ActivateTrigger.cs: másoljuk le valahová a tartalmát: ActivateTrigger2D.cs Nevezzük át az osztályt: ActivateTrigger2D A trigger eseménye legyen 2D OnTriggerEnter2D(Collider2D other) Dobjunk a jelenetbe egy rózsaszín dobozt (CratePink) A collidere legyen trigger, ne hasson rá a gravitáció (vagy töröljük ki a rigidbody komponenst) Adjuk hozzá az új scriptünket, állítsuk be targetnek a dobozt, eseménynek (action) pl. az eltűnést

Effektek (Effects) Sokféle grafikus effekt Tükröződések, lencsecsillanás, utófeldolgozási effektek (post processing – Unity: Image Effects), rajzfilmszerű megjelenítés (Toon shading)… Egy részük 3D grafikához készült (jövő félév) Az utófeldolgozási effektek számítása (Image Effects) a végső kameraképen történik, ezek a 2D-s játékokhoz is passzolnak Nagy részük ismerős lehet képszerkesztő programokból

Effektek (Effects) Használat: a scriptet adjuk a kamerához Tipp: a paramétereket lehet scriptből is vezérelni és animálni!

Házi feladat Adjunk a pályához többféle dobozt, amik a megjelenést befolyásolják Pl: „Beszűkíti” a nézetet (vignette), ha felvesszük Kicsit „megtekeri” a képet (vortex) „Részegség”: jó erős motion blur

Részecskerendszerek (Particle Systems) Sok természeti és ember alkotta jelenséget részecskék sokasága („össze-visszasága”) alkot Tűz, füst, felhők, robbanások, tűzijáték… A részecskéknek rengeteg tulajdonsága van (méret, sebesség, szín, méret stb.), melyek az életútjuk során általában valamilyen szabályok szerint és/vagy véletlenszerűen változnak Időről időre új részecskék születnek és régiek tűnnek el A részecskék megjelenése a legtöbbször valamilyen sprite Standard assets részecskerendszerek használata: prefabokon keresztül

Részecskerendszerek (Particle Systems) A legtöbbjük 3D-hez készült, de 2D-ben is jól mutatnak

Feladat Adjunk a jelenethez egy új dobozt (CratePink), ami „felrobban”, ha hozzáérünk Amit lehet, használjunk a Standard Assetsből

Robbanós doboz Ütközésre (trigger2D!) a dobozt kikapcsoljuk és egy robbanást bekapcsolunk