Készítette: Garzó Benjamin

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Olasz Nap Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kereskedelmi és Iparkamara Március 20. “Olasz Külkereskedelmi Intézet (ICE): Promóciós tevékenység és szolgáltatások.
Advertisements

PÁLYAKÖVETÉS A XÁNTUS JÁNOS GYAKORLÓ KÖZÉPISKOLÁBAN A 2009/2010. TANÉV VÉGZŐS DIÁKJAINAK PREFERENCIÁI AZ 1. HÁROM HELYEN MEGJELÖLT FELSŐOKTATÁSI INTÉZMÉNYEK.
– A nemzeti köznevelésről szóló évi CXC. törvény – A szakképzésről szóló évi CLXXXVII. törvény – A nevelési-oktatási intézmények működéséről.
Ráczné Dr. Rózsa Katalin projektvezető A DASZK fő feladatai TÁMOP /2-2F
A Tanárképzési és Tudástechnológiai Kar bemutatása Oktatás-kutatás-innováció Dr. Estefánné dr. Varga Magdolna.
Erdély és Partium A Kárpát Régió Üzleti Hálózat tevékenysége Erdélyben és a Partiumban Király Csaba Irodavezető – KRÜH Nagyvárad-i iroda november.
Text Pioneers into Practice 2016 Hungary. 2 A Pioneers into Practice program célja, hogy elősegítse az alacsony széndioxid kibocsátással működő, versenyképes.
KREATÍVIPAR: NAGYPÁLYÁN Szepesi Balázs Stratégiai igazgató.
MIÉRT AZ AVASI? németes szemmel. Németes képzésformáink:  5 éves német két tanítási nyelvű képzés  emelt óraszámú német tagozat  németet lehet tanulni.
MIÉRT TOLNA?. Idáig felfedezetlen lehetőségek Aknázza ki őket!
Országos Dokumentum-Ellátási Rendszer (ODR) Paragh Judit DEENK Kenézy Könyvtár, Debrecen.
Bemutatkozás Fodor Noémi Gépészmérnök – mérnöktanár Környezetirányítási szakértő TAR-ZERT Auditor Minőségirányítási vezető.
Péli Kati gyógypedagógus (Éltes Mátyás EGYMI, Általános Iskola és Speciális Szakiskola)
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése.
BGeSzC Magyar Hajózási Szakközépiskolája és Szakiskolája.
Beszerzési specialista Dolgozz velünk az Élet habos oldalán!
Felvételi információk
Dr. Bihari Péter BME Gépészmérnöki Kar oktatási dékánhelyettes
Új típusú tehetséggondozás a gyógypedagógiában
Nemzeti Erőforrás Minisztérium Oktatásért Felelős Államtitkárság
Bemutatkozik a Budapesti Komplex Szakképzési Centrum
Közösségi művelődés tanára Osztatlan mesterképzés
Esélyek a munkaerőpiacon
A matematikatanítás aktuális kérdései február
Kispálné Horváth Mária
Bértárgyalási alternatívák 2010-re
Baross László Mezőgazdasági Szakközépiskola és Szakiskola Mátészalka
A Nemzeti Szakképzési és Felnőttképzési Intézet Konferenciája
Pénzáramok összefoglaló példa (I.)
TIOP-2.2.2/C-10/ „Észak-Magyarország kicsinyeiért”
VIK - Mérnökinformatikus szak
Miért a VIK? Miért mérnökinformatikus?
BME VIK Mérnökinformatikus Szak Ajánló
Miért a bme vik-et válasszam?
Miért pont a bme-vik?.
Miért válaszottam a bme-t?
Miért válasszuk a BME VIK-et?
Miért választottam a BME-VIK-et?
Válaszd te is a BME-t! Makula Bence.
Sinkó sára katalin Mérnökinformatikus hallgató
A Budapest Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
Miért leszek mérnök? Farkas Dániel (AOTQF8).
Miért Választottam a BME-t?
Villamosmérnök képzés a BME-n
Miért választottam a BME Mérnökinformatikus Szakot?
Miért pont a BME, hogyhogy a VIK?
Miért pont a BME? Készítette: Fehér Aliz.
Készítette: Boros Bence
Neptun kód: FQ7ZO7 Pham Van Vinh Mérnök leszek A3 Házi feladat.
miért választottaM a BME Mérnökinformatikus alapszakot?
Közfoglalkoztatásból a versenyszférába- segítő munkaerőpiaci program
Mérnökinformatikus alapszak
Út a BME VIK mérnökinformatikus alapszakig
mérnök leszek a3 feladat
A BME mérnökinformatikus alapszak előnyei
2017. December 7. MGYOSZ tapasztalatai.
BME-VIK Drexler Konrád.
Miért éppen BME VIK? It is using the background from
SZAKMAI ÉLETRAJZ Dr. HÓDI Sándor
Európai és Magyar Építésügyi Technológiai Platform
A felsőoktatási kompetenciamérés bevezetése
A Vezetői munka értékelése a szülők szemével
Debreceni Egyetem Fizika Intézet.
Lorem ipsum.
A Tanácsadók Virtuális Közösségének
Villanások iskolánk történetéből
Az innovációs célú beszerzések gyakorlata
Tájépítészeti és Településtervezési Kar
KOHÉZIÓS POLITIKA A POLGÁROK SZOLGÁLATÁBAN
A tehetséggondozás kihívásai
Előadás másolata:

Készítette: Garzó Benjamin Miért pont a BME? Készítette: Garzó Benjamin

Magyarország legrangosabb műszaki egyeteme Nemzetközi és a hazai piacon is versenyképes diploma biztosítása Remek közösség és tehetséggondozás Tanulás mellett sok lehetőség egyéb érdekeltségek kibővítésére Lehetőségek külföldön tanulásra is

Miért pont Mérnökinformatikus?

Versenyképes fizetést biztosító szak Sok lehetőség MSC keretein belül Nemzetközileg keresett szakma Könnyű elhelyezkedés a munkaerőpiacon(hiány szakma) Vannak még viszonylag felfedezetlen szakirányai Kihívás