Miért választottam a BME Mérnökinformatikus Szakot?

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
– A nemzeti köznevelésről szóló évi CXC. törvény – A szakképzésről szóló évi CLXXXVII. törvény – A nevelési-oktatási intézmények működéséről.
Advertisements

Anyagtudományi tehetséggondozó program. A program célja Olyan anyagtudomány-anyagtechnológia oktatás, amelyben a résztvevő hallgatók összefüggéseiben.
SNI-s ALKALMAZÓI VERSENY. SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNYŰ TANULÓK FŐVÁROSI INFORMATIKA TANULMÁNYI VERSENYE Magyar Gyula Kertészeti Szakközépiskola és Szakiskola.
Intézményi Férőhelykiváltást Támogató Országos Hálózati Találkozó Kalocsai Szociális Szakellátási Központ kiváltása.
M ESTERPEDAGÓGUS SZAKTANÁCSADÓK FELADATAI. Megállapodás megkötése-aláírás után a HMPI-nek visszaküldeni, melyet az OFI-ba továbbítunk aláírásra Útiköltség.
A Műszaki menedzserek elégedettségének a szintje a Dunaújvárosi Főiskolán! Készítette: Németh Nóra Nikoletta Konzulens: Dr. Keszi-Szeremlei Andrea.
A VÉDŐNŐK SZEREPE AZ EMLŐRÁK KORAI FELISMERÉSÉBEN Puskás Gabriella AZ EMLŐRÁK GYÓGYÍTÁSÁÉRT ALAPÍTVÁNY BUDAPEST.
Összefüggő, egyéni gyakorlat. Bologna rendszerű mestertanárképzés.
KÉPZŐ- ÉS IPARMŰVÉSZET ISMERETEK ÁGAZATI SZAKMAI ÉRETTSÉGI VIZSGA (középszintű) május-június.
A év értékelése és a év újdonságai
A szakiskolák aktuális problémái
Helyi védett értékek bemutatása
Szaktanácsadás 2015/2016 Készítette: Szabó Klára.
WORKSHOP A DUÁLIS KÉPZÉSEKRŐL
NÉPEGÉSZSÉGÜGY MEGELŐZÉS, FEJLESZTÉS JÖVŐKÉP a Köz- egészségügye
Trade Marketing Specialista Dolgozz velünk az Élet habos oldalán!
Munkaközösségek támogatása, bemutatófoglalkozások szervezése
Bemutatkozik a Budapesti Komplex Szakképzési Centrum
Esélyek a munkaerőpiacon
Kispálné Horváth Mária
Értékesítési képviselő – HoReCa Téged keresünk, ha rendelkezel:
Kompetenciák az osztott tanárképzésben
A cégvezetők problémái az informatikával kapcsolatban
A pedagógus-életpályamodell, a minősítés rendszere
Vörös-Gubicza Zsanett képzési referens MKIK
KRE-AKTÍV motivációs projekt
Monostoriné Hörcsik Renáta
TERPLÁN Zénó Program 2016/2017 Mikáczó Viktória tanársegéd
Korszerű és innovatív mérnökképzés!
A Nemzeti Szakképzési és Felnőttképzési Intézet Konferenciája
A program általános célja
„Út a munkához”program
Innovációs képesség és jólét összefüggései
EFOP VEKOP „Integrált kutatói utánpótlás-képzési program az informatika és számítástudomány diszciplináris területein” Debreceni.
A Budapesti Corvinus Egyetem mint díjnyertes pályázó tapasztalatai
VIK - Mérnökinformatikus szak
Miért a VIK? Miért mérnökinformatikus?
BME VIK Mérnökinformatikus Szak Ajánló
Miért válasszuk a BME VIK-et?
Veszprémi Érseki Hittudományi Főiskola
Miért választottam a BME-VIK-et?
Válaszd te is a BME-t! Makula Bence.
A Budapest Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
Válaszok a globális oktatáspolitikára
Miért Választottam a BME-t?
Villamosmérnök képzés a BME-n
Miért pont a BME, hogyhogy a VIK?
Emberi jogi képzés A tananyag és a képzés filozófiája
Készítette: Boros Bence
Neptun kód: FQ7ZO7 Pham Van Vinh Mérnök leszek A3 Házi feladat.
miért választottaM a BME Mérnökinformatikus alapszakot?
Mérnökinformatikus alapszak
Út a BME VIK mérnökinformatikus alapszakig
mérnök leszek a3 feladat
BME-VIK Drexler Konrád.
Készítette: Garzó Benjamin
Miért éppen BME VIK? It is using the background from
főigazgatóhelyettes, NSzFI
Új pályainformációs eszközök - filmek
Új Nemzeti Kiválóság Program Ösztöndíjak
A Vezetői munka értékelése a szülők szemével
SOTER-LINE Soter-Line Oktatási, Továbbképző és Szolgáltató Kft.
Együtt Nyírbátorért Helyi Közösség
A 21. SZÁZADI TANÁR – TRENDEK, ELVÁRÁSOK, DILEMMÁK
KRÉTA-ESL Bemutató.
Családi vállalkozások
A részekre bontás tilalma és annak gyakorlati alkalmazása
A tehetséggondozás kihívásai
Üzlezi információelemző specializió
A statisztikus elemző specializió
Előadás másolata:

Miért választottam a BME Mérnökinformatikus Szakot? Kádár Attila

Színvonalas, versenyképes mérnökinformatikus-képzés Az informatikus területén szerzett képesítés már önmagában az átlagosnál nagyobb jövedelmet jelent, mint ahogyan azt láthattuk Tevesz Gábor dékánhelyettes úr előadásán bemutatott jövedelem-illeszkedés diagrammon. Ezen képzési területen a statisztikai adatok alapján a BME VIK az ország egyik legszínvonalasabb oktatással alapozza meg informatikus hallgatóinak jövőjét. Felszerelt laborok, modern technológia A BME valamennyi épületének felszereltsége biztosítja a hallgatóknak, hogy modern technológiákat prezentáló eszközöket próbálhassanak ki. Számomra kedvező tantárgyösszeállítás Középiskolai tanulmányaim utolsó évében több egyetemen is részletesen tanulmányoztam a mérnökinformatika szak tantárgyösszeállítását. Hogy miért a BME-n találtam a számomra legmegfelelőbb tantervet? A válasz a tantárgyak által nyújtott sokrétű ismeretek, melyek az informatika egyre bővülő világának valamennyi területéről adnak egy kis ízelítőt.

Specializációs lehetőség Számomra fontos szempont egy bizonyos fokú „szabadság” a tantervet illetően, így jobban elsajátíthatok egy általam választott szakterületet az informatikán belül. A specializációs lehetőség már a BSc képzésen ezt biztosítja a hallgatóknak. Tehetséggondozás(IMSc képzés) Ahogy tudomást szereztem róla, jelentkeztem az IMSc képzésre, ahol lehetőségem nyílt az előadásokon szerzett ismereteket jobban elmélyíteni emeltszintű gyakorlati példákkal. Problémamegoldó készség fejlesztése Felsőbb éves ismerőseim felhívták arra a figyelmem, hogy a BME nagy hangsúlyt fektet a problémamegoldó készség fejlesztésére, amely fontos a jelenleg is folyamatosan változó informatika világában.

Nemzetközi informatikai cégek Budapesten számos nemzetközi informatikai cég van jelen, melyek jóval az átlag színvonal feletti munkakörnyezetet biztosítanak dolgozóinak. Azon álmom valóra váltása érdekében, hogy majd egy ilyen cégnél dolgozhatok informatikusként, a BME VIK-et választottam, hogy elsajátíthassam a szükséget ismeretket. Város nyújtotta lehetőségek Végül de nem utolsó sorban Budapest szépsége és fejlettsége számos lehetőséget nyújt a tanulás melletti kikapcsolódásra is. Számos kulturális rendezvény és látnivaló segít fellélegezni a néha felmerülő hallgatói élet problémái alól.