Miért választottam a BME-VIK-et?

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Szakképzési hozzájárulás év. Legfontosabb változások Új törvény: évi CLV. törvény Módosult a felnőttképzésről, és a felsőoktatásról szóló.
Advertisements

A levéltár Országos Tudományos és Felsőoktatási Szakmai Központ tevékenységei.
MŰSZAKI ANYAGTUDOMÁNYI KAR T ÁJÉKOZTATÓ A DUÁLIS KÉPZÉS NYÚJTOTTA LEHETŐSÉGEKRŐL ÉS ENNEK A M ŰSZAKI A NYAGTUDOMÁNYI K AR, J ÁRMŰIPARI Ö NTÉSZETI T ANSZÉKÉN.
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Ruska Mónika – Mobilitás Országos Ifjúsági Szolgálat - Fiatalok Lendületben Programiroda.
BEPTRA „Legjobb Gyakorlatok” kis- és középvállalkozások számára Szakmaspecifikus képzéssorozat Projektsz á m: HURO/0901/138/2.1.2 HURO0901/138/2.1.2 A.
Fiatal Regionalisták VII. Konferenciája Sólyom Andrea Győr, október
Informatikai tanulmányi verseny.  A Debreceni Suliszervíz Oktatási és Szakértői Iroda hirdeti meg.  Iskolai, regionális, országos fordulók  évfolyamos.
Érettségi tájékoztató 2015/ Értékelt vizsga: 290/ 301 Érdemjegy54321 Darabszám
A VÉDŐNŐK SZEREPE AZ EMLŐRÁK KORAI FELISMERÉSÉBEN Puskás Gabriella AZ EMLŐRÁK GYÓGYÍTÁSÁÉRT ALAPÍTVÁNY BUDAPEST.
AZ ELEKTRONIKUS KÉPZÉS MINŐSÉGBIZTOSÍTÁSA INFORMATIKA A FELSŐOKTATÁSBAN DEBRECEN DR. ZÁRDA SAROLTA GÁBOR DÉNES FŐISKOLA.
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS Jogok és kötelességek a családban.
„A tudás kutató egyetemet, az egyetem jövőt épít.”
A székesfehérvári fiatalok helyzete
A szakiskolák aktuális problémái
Nemzeti Audiovizuális Archívum
Sallai Ilona - ÉFOÉSZ Szeged,
Palotás József elnök Felnőttképzési Szakértők Országos Egyesülete
Tanulószerződés-kötés
BOROS SÁMUEL SZAKGIMNÁZIUMA
Tájékoztató a Magyar Nemzeti Vidéki Hálózatról
2017. Szeptemberében induló képzések
Új továbbképzési lehetőségek tanároknak és oktatóknak
TAB Város és a megújuló energiára alapozott oktatás Schmidt Jenő Tab Város Polgármestere 1.
Sz&p prof.
FONTOSAK VAGYUNK EGYMÁSNAK...
Monostoriné Hörcsik Renáta
GEIK, Általános Informatikai Intézeti Tanszék
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
A szaktanácsadásról.
TERPLÁN Zénó Program 2016/2017 Mikáczó Viktória tanársegéd
A Nemzeti Szakképzési és Felnőttképzési Intézet Konferenciája
HHR.
Diplomás Pályakövetési Rendszer
A doktori képzés aktuális kérdései
VIK - Mérnökinformatikus szak
Miért a VIK? Miért mérnökinformatikus?
BME VIK Mérnökinformatikus Szak Ajánló
Miért pont a bme-vik?.
Miért válasszuk a BME VIK-et?
Válaszd te is a BME-t! Makula Bence.
A Budapest Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
Miért Választottam a BME-t?
Villamosmérnök képzés a BME-n
Miért választottam a BME Mérnökinformatikus Szakot?
Miért pont a BME, hogyhogy a VIK?
Emberi jogi képzés A tananyag és a képzés filozófiája
Készítette: Boros Bence
miért választottaM a BME Mérnökinformatikus alapszakot?
Mérnökinformatikus alapszak
Út a BME VIK mérnökinformatikus alapszakig
mérnök leszek a3 feladat
A BME mérnökinformatikus alapszak előnyei
2017. December 7. MGYOSZ tapasztalatai.
BME-VIK Drexler Konrád.
Készítette: Garzó Benjamin
Miért éppen BME VIK? It is using the background from
Sajben - Kenyeres Márta munkaközösség-vezető
KGM Vaskohászati Igazgatóság és az informatika kapcsolata
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Regionális workshop Zétényi Ákos.
Új Nemzeti Kiválóság Program Ösztöndíjak
Miért a BME-VIK?.
Motivációs szeminárium
Oktatóbemutató címe Előadó név
Tárgy és kurzus hirdetés 2018/19/2
MIÉRT ÉRDEMES HOZZÁNK JÖNNÖD?
Scool-Túra Kft Miskolc Széchenyi út 36.
Érettségi tájékoztató 2019
Foglalkoztatási és Szociális Hivatal
Pszichológia BA műhelymunka és szakdolgozat tájékoztató
az Erasmus felsőoktatási csereprogramként indult SZÁMOKBAN köznevelés, felsőoktatás, felnőtt tanulás, szakképzés, sport, ifjúsági cserék.
Előadás másolata:

Miért választottam a BME-VIK-et? Mérnökinformatikus szak Miért választottam a BME-VIK-et?

BME-VIK Magyarország egyik legszínvonalasabb és legtöbbet kínáló intézménye. A VIK sok lehetőséget kínál, mind szakmai fejlődés terén, s a képzés után is nagy előnnyel indulhatok. Szakmailag jól felszerelt laborok. Rengetek szakmai témában kezdhetek kutatást. Naprakész oktató, professzorok akik tudatában vannak azzal hogy ez egy folyamatosan fejlődő szakma és mindig aktuális témákkal készülnek.

Mérnökinformatika Középiskolai tanulmányok előtt szakirányt kellett választani, és ekkor én műszaki informatikai képzésbe kerültem. Öt évig tanultam OKJ-s képzésben. Ez alatt az idő alatt megtanultam C-ben,C++-ban, Javaban és Assemblyben programozni, és elsajátítottam egyéb műszaki tudást is. Az érdeklődés és a cél adott volt, és az alapokat is megszereztem hozzá. Azért jöttem a Mérnökinformatikai szakra hogy ezen tudásom egy új szintre emeljem.

Programozás Célom a Szoftverfejlesztés Szakirányra való bekerülés. Már körülbelül öt éve programozok és szeretnék továbbfejlődni, hogy később akár saját programozói céget is alapíthassak Magyarországon. A BME minden eszközt és lehetőséget biztosít számomra a képzés során hogy céljaimat elérjem.

Köszönettel: Kocsis Zoltán