BME VIK Mérnökinformatikus Szak Ajánló

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
PÁLYAKÖVETÉS A XÁNTUS JÁNOS GYAKORLÓ KÖZÉPISKOLÁBAN A 2009/2010. TANÉV VÉGZŐS DIÁKJAINAK PREFERENCIÁI AZ 1. HÁROM HELYEN MEGJELÖLT FELSŐOKTATÁSI INTÉZMÉNYEK.
Advertisements

– A nemzeti köznevelésről szóló évi CXC. törvény – A szakképzésről szóló évi CLXXXVII. törvény – A nevelési-oktatási intézmények működéséről.
A Hulladékgazdálkodási technológus FSZ átjárhatósága és kredit beszámíthatóság KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI AGRÁRMÉRNÖKI BSc.
Környezettan-tanári mesterszak 1. A szakirány célja: A szak célja olyan tanárok képzése, akik képesek a környezettannal, környezetvédelemmel, természetvédelemmel.
Az Országos Felnőttképzési Szakmai Központ éves tevékenysége, eredményei Évzáró értekezlet Budapest, december 16.
MIÉRT AZ AVASI? németes szemmel. Németes képzésformáink:  5 éves német két tanítási nyelvű képzés  emelt óraszámú német tagozat  németet lehet tanulni.
ERASMUS GRAZBAN Pädagogische Hochschule Steiermark.
Útmutató az adatbázis használatához. − 1957 – ODK - Orvostudományi Dokumentációs Központ − 1960-tól: OOKDK - Országos Orvostudományi Könyvtár és Dokumentációs.
MESZK Gyermekápolási Szakmai Tagozat Beszámoló Bognár Lászlóné tagozatvezető.
M ESTERPEDAGÓGUS SZAKTANÁCSADÓK FELADATAI. Megállapodás megkötése-aláírás után a HMPI-nek visszaküldeni, melyet az OFI-ba továbbítunk aláírásra Útiköltség.
Bemutatkozás Fodor Noémi Gépészmérnök – mérnöktanár Környezetirányítási szakértő TAR-ZERT Auditor Minőségirányítási vezető.
Befolyást a gazdaságnak a felsőoktatásban! Dr. Parragh László elnök Magyar Kereskedelmi és Iparkamara.
Összefüggő, egyéni gyakorlat. Bologna rendszerű mestertanárképzés.
BGeSzC Magyar Hajózási Szakközépiskolája és Szakiskolája.
Gate to Europe Zárókonferencia Dr. Tráserné Oláh Zsuzsanna CSMKIK titkár november 27. Szabadka.
 Multimédia az oktatásban.  A részinformációk villámgyors el ő hívása  Interaktivitás(a felhasználó részt vállal a program futása közben a program.
időskorban felmerülő Problémák és megoldásmódok
Légy több, mint a diplomád!
Mercedes-Benz-Iskola
Palotás József elnök Felnőttképzési Szakértők Országos Egyesülete
MOB (MAGYAR OLIMPIAI BIZOTTSÁG) felügyeletével
Turizmus statisztikus szemmel
Nemzeti Erőforrás Minisztérium Oktatásért Felelős Államtitkárság
Bemutatkozik a Budapesti Komplex Szakképzési Centrum
Az iskolai könyvtár szolgáltatás típusai
Termékmenedzser A MOM Zrt. 140 éve működő magyar vállalkozás, több, mint 100 évnyi vízmérő gyártásban szerzett tapasztalattal. Piacvezetők vagyunk a vízmérés.
Kiskunfélegyházi Szakképző Intézmény és Kollégium Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Középiskolája és Szakiskolája OM azonosító: Kiskunfélegyháza,
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
Korszerű és innovatív mérnökképzés!
De ki nyújt ma minőségi szolgáltatást?
A Nemzeti Szakképzési és Felnőttképzési Intézet Konferenciája
Hatékony és pontos munkavégzés
dr. Jeney László egyetemi adjunktus Európa regionális földrajza
HHR.
VIK - Mérnökinformatikus szak
Miért a VIK? Miért mérnökinformatikus?
Miért a bme vik-et válasszam?
Miért pont a bme-vik?.
Miért válaszottam a bme-t?
Miért válasszuk a BME VIK-et?
Miért választottam a BME-VIK-et?
Válaszd te is a BME-t! Makula Bence.
Sinkó sára katalin Mérnökinformatikus hallgató
Mérnök leszek Készítette: Forrás Mihály
A Budapest Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
Miért Választottam a BME-t?
Villamosmérnök képzés a BME-n
Miért választottam a BME Mérnökinformatikus Szakot?
Készítette: Boros Bence
Neptun kód: FQ7ZO7 Pham Van Vinh Mérnök leszek A3 Házi feladat.
miért választottaM a BME Mérnökinformatikus alapszakot?
Mérnökinformatikus alapszak
Út a BME VIK mérnökinformatikus alapszakig
mérnök leszek a3 feladat
A BME mérnökinformatikus alapszak előnyei
Készítette: Garzó Benjamin
Miért éppen BME VIK? It is using the background from
Hallgatói juttatási rendszer
DARUS.
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Regionális workshop Zétényi Ákos.
Általános iskola eredménye, értékelése
Econventio Kerekasztal Közhasznú Egyesület
A nagyváros–vidék kettősség az európai térszerkezetben
MIÉRT ÉRDEMES HOZZÁNK JÖNNÖD?
KÉT DIPLOMA 10 FÉLÉV ALATT!
Baranya Megyei Önkormányzat
Tanuló neve | Tanár neve | Osztályzat
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN
Miről álmodik a rezidens?
Előadás másolata:

BME VIK Mérnökinformatikus Szak Ajánló

BME-ről általában Az országban a legszínvonalasabb műszaki képzés Egyike az ország legrangosabb egyetemeinek Seítség a felzárkózásban, ismerkedésben: Tankör rendszer, Schönhez Qpa Felkészítő tárgyak, diák, szakmai körök Budapest szívében helyezkedik el több kollégiumi épülettel Bátrabbaknak IMSc program illetve Német képzés

A BME VIK előnyei: Továbbtanulási lehetőségek: Belföldön illetve Külföldön egyaránt Már BSC diploma megszerzése után is versenyképes tudás Informatika szakma által kínált lehetőségek Elhelyezkedés Multinál vagy saját cég alapítása Forrás: felvi.hu