Hogyan adj el telefonon,

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
…ami másolható az nálad is működhet! Tibai Eszter.
Advertisements

A kártyanyomtatás fortélyai Csákvári Krisztián Kártya és címke gyártás
SZKENNER BÓNUSZOK. Szkenner operátor bónusz Kezdő szkennelési bónusz: €7,5 7,5 eurós kezdő szkennelési bónuszt fizetünk a Szkenner bérlőnek, amikor egy.
Land of Opportunities… …. and hard work By dr. George NAGY, Chairman.
Ellenőri továbbképzés Budapest, Ellenőri továbbképzés Budapest, MLSZ JB.
Szakbolti kommunikációs stratégia. információ A mai nap Feltérképezzük, hogy milyen – Irányba folyik a kommunikáció – Kommunikációs csatornákon keresztül,
M ESTERPEDAGÓGUS SZAKTANÁCSADÓK FELADATAI. Megállapodás megkötése-aláírás után a HMPI-nek visszaküldeni, melyet az OFI-ba továbbítunk aláírásra Útiköltség.
Dorottya Szabo IRTA Europe/Azsia Elnöke Lánctartozás! Hörcsög az ördögi körben. Generation NINJA.
Okok Piaci környezet – több mint 70 felsőoktatási intézmény, ezek közül több szinte ugyanolyan képzési palettát, hasonló lehetőségeket kínál Társadalmi.
Fénytan - összefoglalás. Mit nevezünk fényforrásnak? Azokat a testeket, amelyek fényt bocsájtanak ki. Hogyan csoportosíthatjuk ezeket? Írj egy-egy példát.
NagykerMarketing Üdv ezen a tavaszi webinaron! Jagodics Rita A nagykereskedő, gyártó honlapja.
ETailer Kit Lenovo VIBE P Lenovo Internal. All rights reserved. Ildikó Árva
A Europe Direct és más európai uniós tájékoztató hálózatok szerepe Székesfehérvár 2009.március 24.
Melyik számlaosztályban szerepelnek az alábbiak? a) Szállítók b) Vevők c) Anyagok d) Anyagköltség e) Pénztár f) Árbevétel g) ElÁBÉ h) Forgóeszközhitel.
BINARIT TIMESHEET Több, mint munkaidő nyilvántartás Virág Zsolt (BINARIT Informatikai Kft.)„Hogyan legyek milliomos?” konferencia – BKIK ( )
John Sheridan BVetMed CVPM DMS MRCVS A Te praxisod, a Te karriered, a Te életed – gond van?
Számvitel S ZÁMVITEL. Számvitel Ormos Mihály, Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Hol tartunk…
A három lépcsőfok… 29% - A megoldás 52 heti stratégia sikeres üzleti kapcsolatépítéshez (Avidor András - Michelle R. Donovan - Ivan R. Misner) Az emberek.
Kereskedelmi jog V. Előadás Egyes társasági formák A korlátolt felelősségű társaság.
időskorban felmerülő Problémák és megoldásmódok
Légy több, mint a diplomád!
Kockázat és megbízhatóság
NIIF VoIP projekt aktualitások
Dobrik-Lupták Sára szeptember 19.
Így szervezd ki az ügyfélszolgálatot, csomagküldést mindörökre és
Tájékoztató a munkahelyteremtő pályázati programról
Adóhatósági tapasztalatok az e-kereskedelem ellenőrzése során
A titkosítás története
A rendőrség tanácsai a karácsonyi bevásárláshoz
Hogyan lett Szentgotthárd energiaváros?
TESZTSOR.HU REGISZTRÁCIÓ, VÁSÁRLÁS ÉS TESZTKITÖLTÉS ELKEZDÉSE
Hogyan adj el újból a meglévő vevőidnek OFFLINE, ám mégis teljesen
Egyszerű kapcsolatok tervezése
I-071.
videós team Team vezetője: Tariné Péter Judit Tagok:
Tóth Gábor Heves Megyei Kormányhivatal Jogi és Koordinációs Főosztály
Mitől lesz mobil a pincér?
HÉL (Hasonló értelmű licit)
A náci birodalom előretörése
Tapasztalatok 3 hónap Facebook
Hogyan viszonyuljunk a médiaeszközök használatához a válságból való kilábalás után? Szuromi Péter - ZenithOptimedia.
Kérdések és válaszok az előfizetéses rendszerekről
Newcomb-paradoxon Előttünk van két doboz, A és B. Ezekbe egy nagyon megbízható jövendőmondó helyezett el pénzt, amihez úgy juthatunk, ha mind a két dobozt.
Oracle WebInvoice – elektronikus számlakezelés
Határozatok Fajtái Ítélet per érdemében ítélet teljességének elve
Tartalékolás 1.
„SZÜLŐI KLUB” – DÉLUTÁNI FOGLALKOZÁSOK
Innovációs képesség és jólét összefüggései
Válasszon úticélt, a többit bízza ránk!
Dr. Hubai Ágnes Közbeszerzési Tanácsadók Országos Szövetsége, elnök
Veszprémi Érseki Hittudományi Főiskola
Számítógépes Hálózatok
SZKENNER BÓNUSZOK.
Készítette: Sinkovics Ferenc
AVL fák.
exkluzív üzleti lehetőség
Környezeti Kontrolling
Új pályainformációs eszközök - filmek
STABIL FORGALOM – STABIL JÖVEDELEM TITKA
Az ELQ 30A+ automatikus hangfrekvenciás mérései
A szállítási probléma.
„Vásárolj okosan” Mobil kiegészítők vásárlási szokásai
Az egyén társadalmi integrációja
A következő dián még van pár információ.
Üdvözöljük a PowerPointban!
Ezt szavazták meg az év legjobb jének
Színházi élet - Németh Antal
Generali Alapkezelő beszámolója Gyöngyház Nyugdíjpénztár részére
A tehetséggondozás kihívásai
Miről álmodik a rezidens?
Előadás másolata:

Hogyan adj el telefonon, miután valaki online rendelt tőled? [ESETTANULMÁNY]

Ezek a stratégia elemek sorban A MAI MENETREND: 1. Mi történik azután, hogy valaki leadja a megrendelést online? 2. Két ok, ami miatt szinte MUSZÁJ felhívni a vevőt vásárlás után 3. Hogyan adj el telefonban vásárlás után? 2 2

Mi történik azután, hogy valaki leadja a megrendelést online? [ÖSSZEFOGLALÓ]

Mi történik azután, hogy valaki leadja a megrendelést online? Rendeléskor felhívjuk Megköszönjük a vásárlását Megerősítjük döntésében Egyeztetjük a kiszállítás részleteit Telefonos upsell ajánlatot teszünk Felmerülő kérdéseit / kifogásait kezeljük

2 ok, ami miatt szinte MUSZÁJ felhívni a vevőt vásárlás után

~60-80% 2 ok, ami miatt szinte MUSZÁJ felhívni a vevőt vásárlás után: 1 Vásárlási döntés megerősítése - Legyen mit mondani otthon - Érezze, hogy figyelünk rá ASAP: akár a vásárlást követő percekben! 2 További kosárérték növelés - Félig „nyitva van a pénztárcája” ~60-80%

Hogyan adj el telefonban vásárlás után? [ESETTANULMÁNY]

Így csinálja a Vita Crystal http://villarosahu.vitacrystal.sk/

Hogyan néz ez ki a gyakorlatban? Mi az ajánlat, és mi a szkript? (példa) Milyen ajánlatok működnek jól? Mi a szkript elméleti menete? Hány százalék kéri az upsellt?

Offline folyamat az újbóli rendeléshez Kúraszerű csomagok (~ 90 – 100 nap) Vége felé telefonos megkeresés, hogy elégedett – e Xsell, vagy újabb kúra felkínálása B2C és B2B-ben is működik

Van kérdésed? Tedd fel kommentben!! KÖSZI A FIGYELMET! Van kérdésed? Tedd fel kommentben!!