Hogyan adj el telefonon, miután valaki online rendelt tőled? [ESETTANULMÁNY]
Ezek a stratégia elemek sorban A MAI MENETREND: 1. Mi történik azután, hogy valaki leadja a megrendelést online? 2. Két ok, ami miatt szinte MUSZÁJ felhívni a vevőt vásárlás után 3. Hogyan adj el telefonban vásárlás után? 2 2
Mi történik azután, hogy valaki leadja a megrendelést online? [ÖSSZEFOGLALÓ]
Mi történik azután, hogy valaki leadja a megrendelést online? Rendeléskor felhívjuk Megköszönjük a vásárlását Megerősítjük döntésében Egyeztetjük a kiszállítás részleteit Telefonos upsell ajánlatot teszünk Felmerülő kérdéseit / kifogásait kezeljük
2 ok, ami miatt szinte MUSZÁJ felhívni a vevőt vásárlás után
~60-80% 2 ok, ami miatt szinte MUSZÁJ felhívni a vevőt vásárlás után: 1 Vásárlási döntés megerősítése - Legyen mit mondani otthon - Érezze, hogy figyelünk rá ASAP: akár a vásárlást követő percekben! 2 További kosárérték növelés - Félig „nyitva van a pénztárcája” ~60-80%
Hogyan adj el telefonban vásárlás után? [ESETTANULMÁNY]
Így csinálja a Vita Crystal http://villarosahu.vitacrystal.sk/
Hogyan néz ez ki a gyakorlatban? Mi az ajánlat, és mi a szkript? (példa) Milyen ajánlatok működnek jól? Mi a szkript elméleti menete? Hány százalék kéri az upsellt?
Offline folyamat az újbóli rendeléshez Kúraszerű csomagok (~ 90 – 100 nap) Vége felé telefonos megkeresés, hogy elégedett – e Xsell, vagy újabb kúra felkínálása B2C és B2B-ben is működik
Van kérdésed? Tedd fel kommentben!! KÖSZI A FIGYELMET! Van kérdésed? Tedd fel kommentben!!