Motivációs kutatások kutatási kérdései

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Előadó: dr. Lengyel László Magyar Nemzeti Tanács Felsőoktatási ügyekkel megbízott Tanácsos.
Advertisements

DPR adatok megjeleníthetősége és tartalmi implementációja az AVIR-ban Ahmed Vivien controller, MISKOLCI EGYETEM AVIR-DPR workshop, július 4.
A MAB AKKREDITÁCIÓ értékelési szempontjai Dr. Veress Gábor 1Veress
A felsőfokú szakképzés minőségirányítási és minőségfejlesztési modellje Kispéter József, Drahos Péter, Dombovári Tamás.
Magyar Universitas Program A magyar felsőoktatás nemzetközi versenyképességének programja június 15.
Szakképzés és gazdaság kölcsönhatása (műhelybeszélgetés: felnőttképzési szekció) Hajdúszoboszló február 7. Soós Roland igazgató ÉRÁK.
Felsőoktatási változások hallgatói szemmel Miskolczi Norbert.
A diplomások jellemzőiről és előre- menetelükről készített felmérés Olaszországban prof. Andrea Cammelli Bolognai Egyetem AlmaLaurea igazgatója Konferencia.
Vezetői tájékoztató a SZIE-DPR és SZIE-IMIR projektekről
A személyek szabad áramlásának közpolitikai elemzése
TÁMOP / „N ÉGY KISTÉRSÉG EGY PROJEKT ” M ARCALI, B ARCS, K ADARKÚT, N AGYATÁD S ZAKKÉPZÉS - SZERVEZÉSI T ÁRSULÁS Pályaválasztási, karrier-tanácsadási,
Szövegminta Szövegminta szövegminta MEZŐGAZDASÁG- ÉS KÖRNYEZET- TUDOMÁNYI KAR, GÖDÖLLŐ.
Dr. Nyitrai Ágnes, AVKF Paradigmaváltás a családi napközi ellátásra való felkészítésben június 1.
Az e-learning a felnőttképzésben projekt Papp Lajos Műegyetemi Távoktatási és Felnőttképzési Központ.
Környezettudományi MSc A Szegedi Tudományegyetemen.
1 Tudás és/vagy kompetenciák? Végzős hallgatók részvétele a felnőttoktatásban Ábrahám Katalin – Tőzsér Zoltán Debreceni Egyetem Nevelés-és művelődéstudományi.
A BA/BSc végzettség hasznosíthatóságának vizsgálata a Debreceni Egyetemen és Nyíregyházi Főiskolán végzett fiatalok körében Seres Edina
dr. Sediviné Balassa Ildikó Projektzáró konferencia
NYME DPR Projekt Szakmai beszámoló a évi tavaszi felmérésről A projekt támogatója: Készítette: Dr. Prof. Kulcsár László DPR szakmai vezető Dr. Obádovics.
Készítette:Keresztes Katalin Borbála KEKOAAF.PTE II. éves szabad bölcsészet szakos hallgató Óra: Kommunikáció az egyetemen Oktató:Viszket Anita
TAMOP /2/KMR Projekt szakmai vezető: Demeter Attila alezredes március 23. A projektek az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális.
Tanulási eredmények – papír vagy valóság? Bánki Horváth Mihály
. Egy nemzeti képesítési keretrendszer lehetséges előnyei Vitaindító [ Derényi András ]
Diplomás pályakövető rendszer TÁMOP és TÁMOP kapcsolata Educatio Kht. Horváth Tamás felsőoktatási igazgató március 4-6.
Intézményi pályakövetés központi támogatása - TÁMOP Educatio Kht. Horváth Tamás felsőoktatási igazgató Budapest, március 24.
Központi Diplomás Pályakövető Rendszer Horváth Tamás Educatio Kht. programvezető november 26. Diplomaszerzés és pályakövetés.
Friss diplomával a munkaerőpiacon DPR Szakmai Nap III. - Diplomás pályakövetés - nemzetközi és hazai gyakorlatok június 10. Budapesti Corvinus Egyetem.
Széchenyi István Egyetem, Győr
Szakirány választás április Pénzügy és számvitel szak Választható szakirányok Pénzügy szakirány Számvitel szakirány.
Költségvetés tervezése
Önéletrajzírástól a munkába állásig - gyakorlati tanácsok a szakképzett munkaerő és a munkáltatók eredményes találkozásához június 24.
Dr. Szakács Tamás BGK kari Erasmus koordinátor
Az informatikai szakképzési kapacitások, a munkaerőpiaci kereslet-kínálat Kovács Levente Gépészeti és Számítástechnikai Szakközépiskola és Kollégium
Változások a szakképzés irányítási rendszerében A szakképzés és a Térségi Integrált Szakképző Központok jelentősége Szőke István szakmai igazgató 2008.
Távmunka tanácsadói képzés a BME-n
Tanulási célú migráció a világban és itthon
AZ ÚJ FELSŐOKTATÁSI TÖRVÉNY - MINŐSÉGFEJLESZTÉS, MINŐSÉGHITELESÍTÉS.
A Nógrád TISZK nyomonkövetési és pályakövetési rendszer modelljének, ezen belül a partneri igény és elégedettség mérési rendszerének kidolgozása. Salgótarján.
Dr. Sediviné Balassa Ildikó: A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉS ÁLTALÁNOS ÉS SPECIFIKUS JELLEMZŐI HOGYAN TANÍTSUNK EREDMÉNYESEBBEN? TANÉVNYITÓ SZOLNOK, VIII.
Dr. Sediviné Balassa Ildikó: TÉNYEK ÉS TERVEK A legfontosabb teendőink 2010-ben Munkakultúra - Szakképzési Modellek Konferencia Hajdúszoboszló, Február.
A szakképzés fejlesztés jelenlegi állása
A képzés fejlesztését, korszerűsítését indokolttá tevő szakmai fejlődésről Sz. dr. Nyitrai Ágnes Apor Vilmos Katolikus Főiskola,
A kurzus céljai:  A szociális és foglalkozatási szakemberek közötti együttműködés fejlesztése.  Pedagógusok és foglalkozatási szakemberek közötti együttműködés.
Mennyire elégedett azzal, ahogy az országban mennek a dolgok?
Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft.
MIGRÁCIÓS SZAKIRÁNY Nemzeti Közszolgálati Egyetem
2008. június 12. MÁV Baross Gábor Oktatási Központ.
1 Üzleti szakfordító és tolmács SZAKIRÁNY Nyelvi és Készségfejlesztési Tanszék Vogelné Takács Gabriella tanszékvezető
Az én befogadó munkahelyem Fogyatékkal élő egyetemisták, főiskolások munkavállalási preferenciái MMK Campus kutatás november február.
Az Alkalmazott bábjáték pedagógiájának Adaptálása
Szövegminta Szövegminta szövegminta. Szövegminta Az élô és élettelen természettudomány, valamint a társadalomtudomány számos területén oktató intézményünk.
Dr. Németh Gábor egyetemi docens Faipari mérnöki alapszak duális képzésének szakfelelőse Duális képzés a faipari mérnöki alapszakon.
Kurtán Zsuzsa A felsőoktatásban folyó nyelvi és szaknyelvi képzések Helyzetkép és fejlesztési lehetőségek „A szaknyelvoktatás szerepe a foglalkoztathatóság.
A felsőoktatás nemzetköziesedése: a nyelvoktatás helye és lehetőségei az uniós felsőoktatási programokban Dobos Gábor március 31. A szaknyelvoktatás.
1. Logisztikai menedzsment mesterképzési szak  A szak indítása: 2011  Végzettség: okleveles logisztikai menedzser  Képzési idő: 4 félév  Jelentkezési.
Tanulmányi Átlagok 2010/2011 tanév őszi félévéig Korrigált Kreditindex (KKI) Súlyozott Tanulmányi Átlag 2010/2011 tanév tavaszi félévétől Ösztöndíj Index.
Kompetenciák tartalmi értékelése : A Természetvédelmi Mérnök és Környezetgazdálkodási Agrármérnök BSc szakok megítélése a munkaadók körében.
Dávid János: A munkaerő szakmaszerkezetének keresleti előrejelzése, a munkaerő-kereslet és –kínálat egybevetése Hozzászóló: Varga Júlia Budapesti Corvinus.
NYELVI KÉPZÉS AZ ÓBUDAI EGYETEMEN Elfogadta a Rektori Tanács
Csík Orsolya, Horváth László TÁMOP X. Pedagógiai Értékelési Konferencia Szeged április Kompetencia- és tanulási eredmények alapú képzési.
ÜGYFELEK ÉS CSOMAGOK: mindenki elégedett? A fogyasztók és a bizalom kérdése.
Fiatal építészek Rostás Zoltán a felmérők felmérése fiatal építészek
A szakiskola jelene és jövője
a felmérők felmérése fiatal építészek
NEMZETI FEJLESZTÉSI TERV
Az osztatlan tanárképzés gyakorlati képzési rendszere
SZAK-Ma, szeretlek!.
Én miért választottam a BME Villamosmérnöki szakát?!
A képesítési keretrendszer a felsőoktatás szempontjából
Andragógusok a pályán, miben segíthet a múzeumandragógia?
Előadás másolata:

Motivációs kutatások kutatási kérdései Szabóné Dr. Stefán Edit edit.stefi@gmail.com

Motivációs kutatások célja Miért választotta a szakot, ill. intézményt? Mennyire elégedett a szakkal és az intézménnyel? Ha újra választhatna.............? Mennyire tudja saját szakmai "értékét" megfogalmazni?

A diploma megszerzése utáni tervek Itthon szeretne a szakmájában elhelyezkedni Külföldön szeretne a szakmájában elhelyezkedni Nem a szakmájában (miért?) Még szeretne valamilyen irányban tanulni  (mit és miért?)

A kutatási eredmények hasznosítása Tartalmi, szerkezeti változtatások a képzésben A leendő hallgatók megszólítása, megtalálása Szükséges korrekciók végrehajtása

Piaci munkaerő-szükséglet, ill Piaci munkaerő-szükséglet, ill. kapcsolattartás a várható piaci szereplőkkel A piac szereplőinek értékelése  végzett hallgatóink "beválásáról„ Mely kompetenciákra   van a legnagyobb szükség? Hiányosságok feltérképezése a képzési tartalomból

Köszönöm a figyelmet!