2016/17 1. és 2. félév szakkurzusai

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Előadó: Horváth Olga Közfoglalkoztatás Szombathely városban.
Advertisements

Az óvodai matematikai nevelés elvei, céljai, feladatai Tk. 29.old. Kissné Zsámboki Réka NYME-BPK.
A DIOO digitális fejlesztő eszköz az óvodai nevelés szolgálatában.
Elítéltek alap- és funkcionális írásbeliséghez kapcsolódó képességeinek felmérése, fejlesztése a sikeres reszocializáció és munkaerőpiaci érvényesülés.
Számítógépes alapismeretek Kommunikáció Információs és Kommunikációs Technológiák (IKT)
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Ruska Mónika – Mobilitás Országos Ifjúsági Szolgálat - Fiatalok Lendületben Programiroda.
Pedagógia szak - szakos tájékoztató -. Mit tanulunk a pedagógia alapszakon? Alapozás:  Tanulás, kommunikáció, szocializáció; Bevezetés a pszichológiába;
Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése és a szolgáltatást támogató eszközök beszerzése a sajátos.
Matematikai nevelés pszichológiai, pedagógiai meghatározottsága Kissné Zsámboki Réka NYME-BPK.
A képzett szakemberekért AZ ÖNÉRTÉKELÉS FOGALMA, LÉNYEGE, SZEREPE A MINŐSÉGFEJLESZTÉSBEN 3.2. előadás.
Az IKER önértékelő IKER társadalmasítás workshop Budapest, április 12.
A VÉDŐNŐK SZEREPE AZ EMLŐRÁK KORAI FELISMERÉSÉBEN Puskás Gabriella AZ EMLŐRÁK GYÓGYÍTÁSÁÉRT ALAPÍTVÁNY BUDAPEST.
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése.
AZ ELEKTRONIKUS KÉPZÉS MINŐSÉGBIZTOSÍTÁSA INFORMATIKA A FELSŐOKTATÁSBAN DEBRECEN DR. ZÁRDA SAROLTA GÁBOR DÉNES FŐISKOLA.
„Internetes kommunikáció” pótkurzus Készítette: Tóth Tímea Szak: Tantárgykódja: Tanár neve:
Jó gyakorlat – A pályaorientáció szerepe az egyén életében, a szakember nézőpontjából Kiss István – tanácsadó szakpszichológus.
Sz. Hegedűs Rita és Szerecz György Magyar Nyelvstratégiai Intézet Budapest A NAT mint a tanár segítsége.
KÉPZŐ- ÉS IPARMŰVÉSZET ISMERETEK ÁGAZATI SZAKMAI ÉRETTSÉGI VIZSGA (középszintű) május-június.
A Szociális intézményi férőhely kiváltási szakmai koordinációs műhely munkája – EFOP VEKOP/15 TÁRS PROJEKT bemutatása EFOP VEKOP
Work-based Learning in CVET Az ALFA KISOSZ Érdekvédő és Képző Egyesület szerepe a projekt megvalósításában Előadó: Czibula Zoltán igazgató ALFAKÉPZŐ.
Mozgásszervi rehabilitáció
Dobrik-Lupták Sára szeptember 19.
Lendületben a Pénziránytű Iskolahálózat
Az „első lépés” TÁMOP
Szaktanácsadás 2015/2016 Készítette: Szabó Klára.
Adottságok tényszerű megfogalmazása 4.6. előadás
Szaktanácsadásról Miben segíthet a szaktanácsadó?
Munkaközösségek támogatása, bemutatófoglalkozások szervezése
Duális képzés a társadalmi felelősségvállalás szemszögéből
Köszöntünk mindenkit a Nyíregyházi Egyetem Nyílt Napján!
A magyar LLG Tanács ülése
Mayer József Budapest február 27.
TÁMOP E-13/1/KONV „A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.
VEZETŐI ÉLETPÁLYAMODELL – PORTFOLIÓ BŐVÍTÉS
Kompetenciák az osztott tanárképzésben
A pedagógus-életpályamodell, a minősítés rendszere
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
A szaktanácsadásról.
A gyermeki személyiségfejlődés nyomon követése a gyakorlatban
A bemeneti kompetenciamérések és a visszajelzéseken alapuló fejlesztő munka bemutatása a Farkas Gyula Közoktatási Intézmény Dr. Illyés Sándor intézményegységében.
A Nemzeti Szakképzési és Felnőttképzési Intézet Konferenciája
MEGKEZDTÜK A FELKÉSZÜLÉST A TANULÓI LAPTOP PROGRAMRA
HHR.
Veszprémi Érseki Hittudományi Főiskola
„Mindegy, hogy képességeid mekkorák, fő, hogy a tőled telhető legjobbat formáld belőlük és általuk.” (Weöres Sándor)
Bemutatkozik az iskolapszichológus
Alsó-ausztriai alapfokú oktatási intézmények
Felhasználóképzés a kórházban
ONAP ↓ HELYI ÓVODAI PROGRAM ÜTEMTERV TERVEZET
Sajben - Kenyeres Márta munkaközösség-vezető
„ Egy hatékony iskolai egészségnevelési program – az egyik legköltséghatékonyabb beruházás, amit egy nép (állam) csak megtehet annak érdekében, hogy párhuzamosan.
Csecsemő- és kisgyermeknevelő alapképzési szak BA
Bábel tornya Kolozsváriné Váray Ibolya Anna.
Környezeti Kontrolling
Stratégiai emberierőforrás-fejlesztés
ÉRINTŐ Sajátos nevelési igényű gyermekek és fiatalok integrációs programja óvodától a munkába állásig TÁMOP A/
I. HELYZETFELMÉRÉSI SZINT FOLYAMATA 3. FEJLESZTÉSI FÁZIS 10. előadás
KÉT DIPLOMA 10 FÉLÉV ALATT!
Tóalmási Mesevár Óvoda és Konyha
A Tanácsadók Virtuális Közösségének
Iskolai szociális segítő
Németország BESZÁMOLÓ 2014
Az iskolai szervezet és fejlesztése
LIA Alapítványi Ált. Isk. és Szki. Piliscsabai Tagintézménye
Pszichológia BA műhelymunka és szakdolgozat tájékoztató
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN
Az ELTE Fogyatékosügyi Központ bemutatása
AZ ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉSEK MEGSZERVEZÉSE A TANODÁBAN
Üzlezi információelemző specializió
A statisztikus elemző specializió
Előadás másolata:

2016/17 1. és 2. félév szakkurzusai Beszámoló

A kurzusok listája IKT praktikák Beszédtechnika Vitakészség fejlesztés ITF Taekwondo Zeneterápia

IKT praktikák Czirfusz Dóra és Szabó Orsi segítségével a hallgatók saját szakmai fejlődésüket, illetve tanulásukat támogató IKT praktikákat ismerhettek meg. Konkrét eszközök használatában szerzett gyakorlattal (pl. Google eszközök, To do lists, Evernote, Dropbox, Prezi, LinkedIn) digitális magabiztosságuk növekedett.

Beszédtechnika Jakus Júlia logopédus légző-, artikulációs-, ritmus-, hangerő- és hangszín gyakorlatok tanításával fejlesztette a szakkollégisták beszédkészségét, előadói kompetenciáját.

Vitakészség fejlesztés A szemináriumok során az érveléstechnika és a vitakultúra elméleti alapjainak megismerését követően az oktató, Geng Viktor célja az volt, hogy hallgatói vitakészségét a gyakorlatban is fejlessze. Videók és szöveges állítások elemzésével fényt derítettünk az egyes vitatípusokra, érvelési hibákra, valamint a formális logikában is elmerültünk.

ITF Taekwondo Ez a sportkurzus egy koreai eredetű harcművészeti ág gyakorlását tette lehetővé, figyelmet fordítva a hallgatók testi fejlődésére, a közösségérzet erősítésére. A különféle küzdelmi technikák megismertetése hozzájárult a résztvevők önvédelmi képességének fejlődéséhez.

Zeneterápia Ez a kurzus elsősorban a zene pszichológiai és pedagógia vonatkozásait elevenítette fel: a hallgatók betekintést nyertek a zene személyiségre gyakorolt hatásaiba, valamint korunk zenei nevelési módszereibe. A foglalkozásokat végig interaktivitás, játékosság jellemezte.