Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése Konfliktusok a családban
I. Konfliktus értelmezése TÁMOP-3.1.4-12/2-2012-0236 Innovatív iskolafejlesztés a Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégiumában I. Konfliktus értelmezése
II. Konfliktus jelentése TÁMOP-3.1.4-12/2-2012-0236 Innovatív iskolafejlesztés a Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégiumában II. Konfliktus jelentése „Nyílt vagy rejtett ütközés, amely a tevékenységek közvetlen szintjén jelenhet meg. A konfliktus során igények, szándékok, vágyak, érdekek, szükségletek, nézetek, értékek kerülnek egy mással szembe.” Pedagógiai lexikon
TÁMOP-3.1.4-12/2-2012-0236 Innovatív iskolafejlesztés a Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégiumában „ A konfliktusok két (egyéni vagy kollektív) szereplő közötti nyílt ellentétek megnyilvánulásai, akiknek pillanatnyi érdekei nem összehangolhatók- anyagi vagy szimbolikus- javak birtoklása vagy kezelése terén… Egy közösség keretén belül (család szakszervezet) egymás ellen fordíthat eltérő státuszú és szerepű egyénekből álló csoportokat” Szociológiai lexikon
III. Konfliktusok a családban TÁMOP-3.1.4-12/2-2012-0236 Innovatív iskolafejlesztés a Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégiumában III. Konfliktusok a családban
III.1. Házastársak konfliktusai TÁMOP-3.1.4-12/2-2012-0236 Innovatív iskolafejlesztés a Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégiumában III.1. Házastársak konfliktusai
III.2. Szülő és gyerek közötti konfliktus TÁMOP-3.1.4-12/2-2012-0236 Innovatív iskolafejlesztés a Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégiumában III.2. Szülő és gyerek közötti konfliktus
IV. Létezik-e konfliktusmentes család? TÁMOP-3.1.4-12/2-2012-0236 Innovatív iskolafejlesztés a Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégiumában IV. Létezik-e konfliktusmentes család?
TÁMOP-3.1.4-12/2-2012-0236 Innovatív iskolafejlesztés a Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégiumában V. Konfliktuskezelés
KÖSZÖNÖM A FIGYELMET!