I. Konfliktus értelmezése

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
MÉREI FERENC FŐVÁROSI PEDAGÓGIAI ÉS PÁLYAVÁLASZTÁSI TANÁCSADÓ INTÉZET 1088 BUDAPEST, VAS U TEL.: Április 29.Németh Margit A
Advertisements

AZ ÉRDEK ÉS ÉRDEKELTSÉG SZEREPE ÉS JELENTŐSÉGE AZ INTERSZEKTORÁLIS EGYÜTTMŰKÖDÉSBEN Dr. Juhász Gábor.
TÁMOP / RIDENS Szakképző Iskola, Speciális Szakiskola és Kollégium „Innovatív speciális szakiskola” című projekt tevékenységeinek bemutatása.
V. Kollégiumi Konferencia március 26. A Mérei Ferenc Fővárosi Pedagógiai és Pályaválasztási Intézet és a Deák Ferenc Középiskolai Kollégium rendezvénye.
Új utakon a szaktanácsadás, tantárgygondozás A TÁMOP 3. 1
A kollektív munkajogi szabályozás az új munka törvénykönyvében
Közösségek és célcsoportok konstruálása dr. Szöllősi Gábor, szociálpolitikus, PTE BTK Szociális Munka és Szociálpolitika Tanszék.
Társadalmi tényezők szerepe a párválasztásban és a családi életben Herczog Mária Budapest, novenber 9.
A nevelés stílusa.
III. Kerület Óbuda-Békásmegyer Általános Iskola Medgyessy Ferenc utca
Konfliktus és konfliktuskezelés
Az óvodai és iskolai konfliktusok és kezelési lehetőségeik
2011/2012. Iskolatípusok  Gimnázium 5 évfolyamos- nyelvi előkészítő 4 évfolyamos – hagyományos  Szakközépiskola 5 évfolyamos- nyelvi előkészítő 4 évfolyamos.
Együtt egymásért és magunkért
A tanárképzésben megszerezhető kompetenciák a 8/2013 (I. 30
MENTORTANÁRI ÉRTEKEZLET TÁMOP /1-2F MENTORTANÁRI ÉRTEKEZLET A MENTORTANÁROK TEVÉKENYSÉGE JANUÁR
Dr. Meggyesi Tamás Városfejlesztés, kultúra, közösség III.PLAN-NET.HU TELEPÜLÉSFEJLESZTÉSI KONFERENCIA NYÍREGYHÁZA
A neveléselmélet alapjai A nevelési környezet
Minőségstandardok a PSZ-ek működésében?
Ki segít a segítőnek?. A segítő „születése” Hogyan válik valaki segítővé? Az ember, mint eredendően társas lény, nembeli lényegeként hordozza a proszociális.
A családközösségek ALAP-PILLÉRE A CSALÁD
Motiváció Tanoda- Tiszasziget Balázs Ákos Tanodavezető Motiváció Tanoda-Tiszasziget.
Attitűd, autonómia és felelősségvállalás az OKKR-ben
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS
Új tanulási formák adaptálása jó gyakorlat jelleggel Felkészülés a kompetencia alapú érettségi vizsgára.
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS 11. Szexuális úton terjedő betegségek.
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS Barátság Készítette: Kovács Mária.
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS Abortusz – az élet tisztelete, védelme.
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése A stressz egészségre gyakorolt hatása Készítette: Lisovszki Edit.
Projektzáró rendezvény Intelligens iskolák létrehozása az újszászi tanulók egyenlő esélyeiért TIOP-1.1.1/ projekt.
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS A férfi és női agy különbségei Mottó: „Férfi és nő, hogy érthetnék meg egymást? Hisz mind a kettő mást akar- a férfi a nőt, a nő.
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése A stressz.
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS 3. SZERELEM. TÁMOP / Innovatív iskolafejlesztés a Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégiumában.
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS Egészséges életmód a születendő gyermek érdekében (az egészségtelen életmód, élvezeti cikkek használatának következményei a születendő.
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS FELELŐS SZÜLŐI MAGATARTÁS.
FIT-jelentés 2014 Kompetenciamérés eredményeinek elemzése.
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése AGRESSZIÓ.
 Üzleti szervezetek, vállalkozások, vállalatok fogalma  Üzleti szervezetek: azok a fogyasztói igényt kielégítő szervezetek, amelyek gazdasági erőforrásaikkal.
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS Az egészség fogalma, egészségfejlesztés, prevenció.
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése A depresszió.
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS
Közösségi gyakorlat A Gyakorlóiskolában. TUDÁS Ismeri azokat a főbb módszereket, amelyekkel megismerheti a gyerekek kognitív, emocionális és erkölcsi.
TANULÓK ÉS A STRESSZ. „A különbség a között, amit megteszünk és amire képesek lennénk, megváltoztathatná a világot.” (Mahatma Gandhi) TÁMOP /
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése Az előítélet.
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése A Johari-ablak.
Családi életre nevelés Házasság. Tartalom A házasság definíciója és eredete Egyházi házasságkötés Polgári házasságkötés Házasodási tendenciák napjainkban.
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS
KONFLIKTUSKEZELÉS, KÉSZSÉGFEJLESZTÉS
Barcsák Marianna - KPSZTI
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS
Miért vannak az iskolának szabályai?
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS
„Referenciaintézmény kialakítása a II
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS
AZ ÉLET TISZTELETE Popper Péter magyar pszichológus
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése DISZKRIMINÁCIÓ
Regionális konferencia
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése
Előadás másolata:

Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése Konfliktusok a családban

I. Konfliktus értelmezése TÁMOP-3.1.4-12/2-2012-0236 Innovatív iskolafejlesztés a Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégiumában I. Konfliktus értelmezése

II. Konfliktus jelentése TÁMOP-3.1.4-12/2-2012-0236 Innovatív iskolafejlesztés a Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégiumában II. Konfliktus jelentése „Nyílt vagy rejtett ütközés, amely a tevékenységek közvetlen szintjén jelenhet meg. A konfliktus során igények, szándékok, vágyak, érdekek, szükségletek, nézetek, értékek kerülnek egy mással szembe.” Pedagógiai lexikon

TÁMOP-3.1.4-12/2-2012-0236 Innovatív iskolafejlesztés a Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégiumában „ A konfliktusok két (egyéni vagy kollektív) szereplő közötti nyílt ellentétek megnyilvánulásai, akiknek pillanatnyi érdekei nem összehangolhatók- anyagi vagy szimbolikus- javak birtoklása vagy kezelése terén… Egy közösség keretén belül (család szakszervezet) egymás ellen fordíthat eltérő státuszú és szerepű egyénekből álló csoportokat” Szociológiai lexikon

III. Konfliktusok a családban TÁMOP-3.1.4-12/2-2012-0236 Innovatív iskolafejlesztés a Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégiumában III. Konfliktusok a családban

III.1. Házastársak konfliktusai TÁMOP-3.1.4-12/2-2012-0236 Innovatív iskolafejlesztés a Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégiumában III.1. Házastársak konfliktusai

III.2. Szülő és gyerek közötti konfliktus TÁMOP-3.1.4-12/2-2012-0236 Innovatív iskolafejlesztés a Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégiumában III.2. Szülő és gyerek közötti konfliktus

IV. Létezik-e konfliktusmentes család? TÁMOP-3.1.4-12/2-2012-0236 Innovatív iskolafejlesztés a Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégiumában IV. Létezik-e konfliktusmentes család?

TÁMOP-3.1.4-12/2-2012-0236 Innovatív iskolafejlesztés a Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégiumában V. Konfliktuskezelés

KÖSZÖNÖM A FIGYELMET!