Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Betekintés a református hit- és erkölcstan világába
Advertisements

Iskolai tehetséggondozás a Rendőrképzésben TÁMOP / Előadó: Nemes Ferenc r. alezredes.
A TÁMOP / projekt megvalósításába bevont intézmények Bolyai János Általános Iskola, Informatikai és Közgazdasági Szakközépiskola Hunyadi.
TÁMOP / RIDENS Szakképző Iskola, Speciális Szakiskola és Kollégium „Innovatív speciális szakiskola” című projekt tevékenységeinek bemutatása.
A filozófia helye a középiskolai oktatásban
1. TÁMOP /2 Kompetenciaalapú oktatás,egyenlő hozzáférés –Innovatív intézményekben Záró konferencia Mikszáth Kálmán Gimnázium, Postaforgalmi Szakközépiskola.
TANULMÁNYOK FOLYTATÁSA KÜLFÖLDÖN. BEJELENTÉSI KÖTELEZETTSÉG AMENNYIBEN A TANULÓ MÉG NEM IRATKOZOTT BE MAGYAR ISKOLÁBA, A LAKÓHELY SZERINT ILLETÉKES ÖNKORMÁNYZAT.
Az idegen nyelvekről a NAT-BAN
„Let’s speak!” angol nyelvi diákkör Jónás Lászlóné.
A kulturális intelligencia
A multikultúra megítélése
Biztos Kezdet and the Early Years Foundation Stage
Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégium
Gyermekvilág régen és ma
Betekintés a református hit- és erkölcstan világába
„Migráns tanulók a magyar közoktatásban” Oktatási és Kulturális Minisztérium Társadalmi Megújulás Operatív Program „BÁBEL- interkulturális pedagógia porjekt”
Szózat.
Új hálaének áldja Istent
Matematikai projektek és jó gyakorlatok
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS
Új tanulási formák adaptálása jó gyakorlat jelleggel Felkészülés a kompetencia alapú érettségi vizsgára.
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS 11. Szexuális úton terjedő betegségek.
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS Barátság Készítette: Kovács Mária.
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS Abortusz – az élet tisztelete, védelme.
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése A stressz egészségre gyakorolt hatása Készítette: Lisovszki Edit.
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS A férfi és női agy különbségei Mottó: „Férfi és nő, hogy érthetnék meg egymást? Hisz mind a kettő mást akar- a férfi a nőt, a nő.
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése A stressz.
Betekintés a református hit- és erkölcstan világába Egyházközség neve: Hittanoktatást végzi:
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS 3. SZERELEM. TÁMOP / Innovatív iskolafejlesztés a Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégiumában.
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS Egészséges életmód a születendő gyermek érdekében (az egészségtelen életmód, élvezeti cikkek használatának következményei a születendő.
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS FELELŐS SZÜLŐI MAGATARTÁS.
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése AGRESSZIÓ.
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS Az egészség fogalma, egészségfejlesztés, prevenció.
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése A depresszió.
AZ ÉRVELÉS ALAPJAI. Hülyékkel vagyok körülvéve! Próbálok érdekes lenni…
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS
TANULÓK ÉS A STRESSZ. „A különbség a között, amit megteszünk és amire képesek lennénk, megváltoztathatná a világot.” (Mahatma Gandhi) TÁMOP /
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése Az előítélet.
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése A Johari-ablak.
Családi életre nevelés Házasság. Tartalom A házasság definíciója és eredete Egyházi házasságkötés Polgári házasságkötés Házasodási tendenciák napjainkban.
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS
KONFLIKTUSKEZELÉS, KÉSZSÉGFEJLESZTÉS
Barcsák Marianna - KPSZTI
„Referenciaintézmény kialakítása a II
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS
Miért vannak az iskolának szabályai?
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése
Betekintés a református hit- és erkölcstan világába
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS
Betekintés a református hit- és erkölcstan világába
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése
AZ ÉLET TISZTELETE Popper Péter magyar pszichológus
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése DISZKRIMINÁCIÓ
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése
I. Konfliktus értelmezése
A MAGAS BIZALOMSZINTŰ TÁRSADALMAK
Eszkimók.
Idegen nyelvek tanítása az alternatív iskolákban
Betekintés a református hit- és erkölcstan világába
TÁMOP / „Bakonyszentlászlói iskola fejlesztése”
Betekintés a református hit- és erkölcstan világába
Előadás másolata:

Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése Multikulturális nevelés

Ráhangolódás Az áldozat c. történet A világ népeinek érdekes szokásai TÁMOP-3.1.4-12/2-2012-0236 Innovatív iskolafejlesztés a Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégiumában Ráhangolódás Az áldozat c. történet A világ népeinek érdekes szokásai Bikaviadalok, teaszertartás, afrikai temetés, izzasztókunyhó Összegzés Kisebbségek kultúrája Megfelelő kommunikáció

TÁMOP-3.1.4-12/2-2012-0236 Innovatív iskolafejlesztés a Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégiumában Az áldozat 1.    Milyen értékrendek, illetve szokások fogalmazódnak meg ebben a történetben? 2.    Szerintetek miért akar ebben a helyzetben a fiú meghalni? 3.    Vajon a szigetlakók miért nem értik a nő véleményét? 4.    Miért lehetnek annyira eltérő szokásaik a Földön élő embereknek?

TÁMOP-3.1.4-12/2-2012-0236 Innovatív iskolafejlesztés a Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégiumában Spanyol bikaviadalok

TÁMOP-3.1.4-12/2-2012-0236 Innovatív iskolafejlesztés a Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégiumában Paso doble

Japán teaszertartások TÁMOP-3.1.4-12/2-2012-0236 Innovatív iskolafejlesztés a Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégiumában Japán teaszertartások

TÁMOP-3.1.4-12/2-2012-0236 Innovatív iskolafejlesztés a Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégiumában

Ghána – temetkezési szokások TÁMOP-3.1.4-12/2-2012-0236 Innovatív iskolafejlesztés a Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégiumában Ghána – temetkezési szokások

TÁMOP-3.1.4-12/2-2012-0236 Innovatív iskolafejlesztés a Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégiumában

Észak-Amerika izzasztókunyhó szertartás TÁMOP-3.1.4-12/2-2012-0236 Innovatív iskolafejlesztés a Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégiumában Észak-Amerika izzasztókunyhó szertartás

TÁMOP-3.1.4-12/2-2012-0236 Innovatív iskolafejlesztés a Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégiumában

Devalon Small Legs feketeláb törzs, Kanada TÁMOP-3.1.4-12/2-2012-0236 Innovatív iskolafejlesztés a Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégiumában Devalon Small Legs feketeláb törzs, Kanada

Kisebbségek kultúrája TÁMOP-3.1.4-12/2-2012-0236 Innovatív iskolafejlesztés a Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégiumában Kisebbségek kultúrája

Megfelelő kommunikáció TÁMOP-3.1.4-12/2-2012-0236 Innovatív iskolafejlesztés a Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégiumában Megfelelő kommunikáció Elfogadás Más nyelv Más „törvények” Kód, megértés

KÖSZÖNÖM A FIGYELMET!