Statisztika 10 évf. 3 osztály 82 tanuló 9 évf. 4+1 osztály 118 tanuló Minden osztályt külön pedagógus javított 8 fő - részben of, ha vállalta.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Ádám László Középiskola és Szakiskola, Nagykőrös 1.
Advertisements

PÁLFFY MIKLÓS KERESKEDELMI SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA.
Regionális konferencia Szolnok március 12..
1. Bethlen Gábor Középiskola, Szakképző Iskola és Kollégium Nyírbátor 2 Iskolai közösségek A tanulók összetétele: A tanulói létszám jelenleg:780 fő –Szakközépiskolai.
A Mi Házunk Határtalan Szív Alapítvány (Esztergom)
M ESTERPEDAGÓGUS SZAKTANÁCSADÓK FELADATAI. Megállapodás megkötése-aláírás után a HMPI-nek visszaküldeni, melyet az OFI-ba továbbítunk aláírásra Útiköltség.
SPORTISKOLÁK ORSZÁGOS TANÁCSKOZÁSA A SPORTSPECIFIKUS TANTÁRGYAK TÜKRÉBEN CSANÁDI ÁRPÁD ÁLTALÁNOS ISKOLA, SPORTISKOLA ÉS KÖZÉPISKOLA RABI FERENCNÉ intézményvezető.
ALKOHOLIZMUS ELLENI MEGYEI EGYESÜLETEK ÉS KLUBOK ORSZÁGOS SZÖVETSÉGE, MAGYAR KÉKKERESZT EGYESÜLET, KATOLIKUS ALKOHOLISTAMENTŐ SZOLGÁLAT HÁLÓZAT ÉPÍTÉSE.
Budapest-Fasori Református Kollégium Julianna Általános Iskola.
A bementi mérések és a visszajelzések értékelése a szakiskola 9. – 10. évfolyamában 626. Szakképző Iskola és Kollégium Mezőtúr.
Az IKER önértékelő IKER társadalmasítás workshop Budapest, április 12.
A KÖNYVTÁRELLÁTÁSI SZOLGÁLTATÓ RENDSZER HATÉKONY MŰKÖDTETÉSE ÉS A SZOLGÁLTATÁS NÉPSZERŰSÍTÉSE VI. KSZR MŰHELYNAP – ZALAEGERSZEG NOVEMBER 11. A KSZR.
NSZFI SZFP Programkoordinációs Iroda Minőségfejlesztési Terület Teljesítményértékelési rendszer A képzett szakemberekért Információgyűjtés.
A szaktanácsadás szolgáltatási terület dokumentációja Némethné Józsa Ágnes Intézményfejlesztési referens.
Kalocsa Iskolánk városa. Székesegyház Dózsa György Gazdasági, Műszaki Szakközépiskola és Szakiskola, Kollégium OM azonosító:
A év értékelése és a év újdonságai
A szakiskolák aktuális problémái
Palotás József elnök Felnőttképzési Szakértők Országos Egyesülete
NIIF VoIP projekt aktualitások
Országos kompetenciamérés 6. évfolyam (2016)
BOROS SÁMUEL SZAKGIMNÁZIUMA
Szaktanácsadás 2015/2016 Készítette: Szabó Klára.
Adottságok tényszerű megfogalmazása 4.6. előadás
Kompetenciamérés a Szakiskolai Fejlesztési Program II. keretében 2007
Pályaválasztási tanácsadás
Új továbbképzési lehetőségek tanároknak és oktatóknak
Mayer József Budapest február 27.
Táncsics Mihály Szakközépiskola Szakiskola és Kollégium Veszprém
TÁMOP E-13/1/KONV „A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
Kispálné Horváth Mária
A közigazgatással foglalkozó tudományok
Az Európai Uniós csatlakozás könyvtári kihívásai
szakmai referens, országos versenyszervező
Baross László Mezőgazdasági Szakközépiskola és Szakiskola Mátészalka
Kiskunfélegyházi Szakképző Intézmény és Kollégium Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Középiskolája és Szakiskolája OM azonosító: Kiskunfélegyháza,
KRE-AKTÍV motivációs projekt
Mátészalkai Szakképző Iskola
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
A szaktanácsadásról.
KOSSUTH LAJOS KÖZOKTATÁSI INTÉZMÉNY OROSHÁZA
A bemeneti kompetenciamérések és a visszajelzéseken alapuló fejlesztő munka bemutatása a Farkas Gyula Közoktatási Intézmény Dr. Illyés Sándor intézményegységében.
Kandó Kálmán Szakközépiskola és Szakiskola
MEGKEZDTÜK A FELKÉSZÜLÉST A TANULÓI LAPTOP PROGRAMRA
HHR.
középfokú felvételi eljárás
Sajátos nevelési igényű tanulók a kompetenciamérésben
Az egyéni és Szociális kompetenciák szerepe a karrierindításban
Bemutatkozik az iskolapszichológus
Készítette: Boros Bence
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Életpálya-tanácsadás Csanádi Nikolett Hényel Anett.
Sajben - Kenyeres Márta munkaközösség-vezető
Új pályainformációs eszközök - filmek
Általános iskola eredménye, értékelése
Országos kompetenciamérés MATEMATIKA.
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 8
I. HELYZETFELMÉRÉSI SZINT FOLYAMATA 3. FEJLESZTÉSI FÁZIS 10. előadás
9-10.-es bemeneti mérések és a fejlesztő munkánk
Intézmény minőségirányítási programja
Az AE Szövetség szervezet fejlesztése
Bemeneti kompetenciamérés 2007/2008 tanév
Intézményi szülői munkaközösségi értekezlet
LIA Alapítványi Ált. Isk. és Szki. Piliscsabai Tagintézménye
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
AZ ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉSEK MEGSZERVEZÉSE A TANODÁBAN
KOHÉZIÓS POLITIKA A POLGÁROK SZOLGÁLATÁBAN
A tehetséggondozás kihívásai
Tapasztalatok és változások a Tanfelügyeletben
Előadás másolata:

Statisztika 10 évf. 3 osztály 82 tanuló 9 évf. 4+1 osztály 118 tanuló Minden osztályt külön pedagógus javított 8 fő - részben of, ha vállalta a számítógépes adatbevitelt - ahol nem of, ott MÉCS tag A tanulói értékelést 2 példányban, kompetencia tesztenként kinyomtattuk – kb 5000 lap Minden tanuló of-étől megkapta az értékelést

2007. évi KOMPETENCIAMÉRÉS 37,8 % 48,5% 48,6% 37,7% 49,6% 58,4% 43,1% ÉVFOLYAM TAVALYI ÁTLAG ORSZÁGOS KOMMUNIKÁCIÓ A2 10. G; K; I 37,8 % 48,5% 48,6% KOMMUNIKÁCIÓ B2 37,7% 49,6% 58,4% KOMMUNIKÁCIÓ A3 9. G;H;I;K;F 43,1% 34,5% KOMMUNIKÁCIÓ B3 44,2% 40,7% PROBLÉMAMEGOLDÁS B 21,7% 20,7% PROBLÉMAMEGOLDÁS C 13,0 % 23,4% 24,7% SZABÁLYKÖVETÉS B 38,3% 36,2% SZABÁLYKÖVETÉS C 42,3 % 53,7% 52,7%

Pedagógus visszajelzések Az eredmények nem elég egzaktak, mert az hogy egy kérdés nincs kitöltve, nem feltétlenül jelenti, hogy nem tudta Ötletet kérnek, milyen módszerrel lehetne rávenni a tanulót a komoly hozzáálláshoz és jobb teljesítményhez Kérdésük, hogyan lehetne kiszűrni hogy a meg nem válaszolt kérdést nem tudta nem akarta nem volt ideje rá

Mit kezdett a tanuló a visszajelzéssel? volt aki elolvasta többséget nem érdekelte egyesek jót szórakoztak, hasonlítgatták magukat egymáshoz egy két diák tett fel az értékeléssel kapcsolatosan kérdést

Mit kezdtek a pedagógusok, tantestület a visszajelzésekkel? tantestületi értekezleten általános értékelés hangzott el a tantestület tudomásul vette, hogy eredményeink elérik, sőt meghaladják az országos átlagot osztályfőnökök megkapták a komplett anyagot, hogy beszéljék meg a tanárokkal, szülőkkel, és dolgozzanak ki tervet a hiányzó kompetenciák pótlására

Mit kezdtek a szülők a visszajelzésekkel? Ált. nem vitték haza a tanulók az eredményeket volt of., aki írásban kért szülőktől visszajelzést, nagyfokú érdektelenség tapasztalható szülői értekezleten történt tájékoztatás kevés szülő jelent meg aki visszajelzett - reálisnak tartja az eredményeket - többé kevésbé ilyennek látja a gyerekét a szülői érdektelenségnek egyik oka lehet a tájékoztatás feleslegesen részletező, túlbonyolított a kapott szövegek kulcsszavai az átlagszülőnek érthetetlenek pl. „szociális extenzivitás” Nincs előtte a feladatsor, nem tudja az eredményt mihez kötni

Fejlesztések MÉCS kérésére az of-k kigyűjtötték a leggyengébben teljesítő tanulókat számukra jó lenne a korrepetálás minden tanár a maga szakterületén próbál jobb eredményeket elérni alkalmanként differenciált foglalkozást tartunk használjuk a fejlesztési feladatok példatárt szeretnénk a hiányosságok pótlására fejlesztő pedagógust alkalmazni (?) továbbképzés kollegáknak, sokrétű módszerek alkalmazása