Hazánk 4. legnagyobb egyháza

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Ruska Mónika – Mobilitás Országos Ifjúsági Szolgálat - Fiatalok Lendületben Programiroda.
Advertisements

MMIK – „a befogadó intézmény” tradicionális múlt tradicionális múlt felkészült szakember gárda (humán erőforrás) felkészült szakember gárda (humán erőforrás)
A képzett szakemberekért SZMBK KERETRENDSZER 2.1. előadás.
Az OKKER Pedagógiai Szolgáltató Intézet FODOR GÁBOR október 10. ÉRTÉK ÉS MIN Ő SÉG AZ OKTATÁSBAN.
Dr. Vandlik Erika OEFI - Országos Addiktológiai Centrum Ifjúsági addiktológiai ellátás feltételeinek kialakítása a Norvég finanszírozási mechanizmus keretein.
A Mi Házunk Határtalan Szív Alapítvány (Esztergom)
M ESTERPEDAGÓGUS SZAKTANÁCSADÓK FELADATAI. Megállapodás megkötése-aláírás után a HMPI-nek visszaküldeni, melyet az OFI-ba továbbítunk aláírásra Útiköltség.
SPORTISKOLÁK ORSZÁGOS TANÁCSKOZÁSA A SPORTSPECIFIKUS TANTÁRGYAK TÜKRÉBEN CSANÁDI ÁRPÁD ÁLTALÁNOS ISKOLA, SPORTISKOLA ÉS KÖZÉPISKOLA RABI FERENCNÉ intézményvezető.
Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése és a szolgáltatást támogató eszközök beszerzése a sajátos.
AZ ISKOLA–EGÉSZSÉG KÖZPONT – FORMA ÉS TARTALOM A TÁMOP KIEMELT PROJEKT KÖZNEVELÉSI ALPROJEKTJÉNEK CÉLJAI, A MEGVALÓSÍTÁS MÓDSZEREI ÉS A SZAKMAI.
Informatikai tanulmányi verseny.  A Debreceni Suliszervíz Oktatási és Szakértői Iroda hirdeti meg.  Iskolai, regionális, országos fordulók  évfolyamos.
Budapest-Fasori Református Kollégium Julianna Általános Iskola.
Varga Aranka Inkluzív oktatási rendszer. Iskola funkciói – társadalmi elvárások Funkciók: Tudásszerzés és kompetenciafejlesztés folyamatának terepe Formális.
Deák Ferenc A haza bölcse október 17. – január 28. Készítette: Frank Ádám (11.b)
A nemzetiségi nevelés-oktatás eredményei és hatékonyság mutatói a tótkomlósi Szlovák Két Tanítási Nyelvű Általános Iskolában és Óvodában Készítette: Laukó.
NSZFI SZFP Programkoordinációs Iroda Minőségfejlesztési Terület Teljesítményértékelési rendszer A képzett szakemberekért Információgyűjtés.
A Határtalanul! Erdélyben program célkitűzései Sport és turizmus.
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS Jogok és kötelességek a családban.
Tovább 10 pont Karnagy, zeneszerző, a Liszt Ferenc Zeneművészeti Főiskolán zeneszerzést Siklós Andrástól.
1 Helyi szintű egyeztetés a köznevelés terén KEF országos konferencia Budapest, március 06. Simonyi István Emberi Erőforrások Minisztériuma KÖZNEVELÉS-FEJLESZTÉSI.
„A helyi innovációk keletkezése, terjedése és rendszerformáló hatása az oktatási ágazatban” (K ) Az „Innova” kutatás „A helyi innovációk keletkezése,
időskorban felmerülő Problémák és megoldásmódok
A székesfehérvári fiatalok helyzete
Work-based Learning in CVET Az ALFA KISOSZ Érdekvédő és Képző Egyesület szerepe a projekt megvalósításában Előadó: Czibula Zoltán igazgató ALFAKÉPZŐ.
imagine great people 1990.: USA 2000.: Magyarország 130 országban
Dobrik-Lupták Sára szeptember 19.
Keresztyén Ifjúsági Dicsőítő Csoport
Intézményesülés a Baptista egyházban
Fejlesztési szükségletekkel kapcsolatos helyzetfelmérés
Törökszentmiklósi Tagintézmény
Nemzeti Erőforrás Minisztérium Oktatásért Felelős Államtitkárság
Szaktanácsadás 2015/2016 Készítette: Szabó Klára.
Barcsák Marianna KPSZTI
Óvodától az érettségiig - a kompetencia-alapú oktatás Szegeden
Köszöntünk mindenkit a Nyíregyházi Egyetem Nyílt Napján!
Betekintés a református hit- és erkölcstan világába
Kispálné Horváth Mária
A MOTIVÁCIÓ SZEREPE ÉS HATÁSKÖRE A KÖZOKTATÁSBAN ÉS A FELSŐOKTATÁSBAN
Baross László Mezőgazdasági Szakközépiskola és Szakiskola Mátészalka
Boros Péterné SZEF Alelnök SZEF AKADÉMIA Vezetője
A gyermekszegénység alakulása – 2007 kutatási eredmények ORSZÁGOS KONFERENCIA A GYERMEKSZEGÉNYSÉGRŐL Miniszterelnöki Hivatal – Miskolc Város Önkormányzata.
1993-as közoktatási törvény
Általános kémia
A korai Egyház Az első közösségek.
„SZÜLŐI KLUB” – DÉLUTÁNI FOGLALKOZÁSOK
Diplomás Pályakövetési Rendszer
A VILÁG LEGNAGYOBB TANÓRÁJA 4.B
A VERESEGYHÁZI KATOLIKUS GIMNÁZIUM felvételi tájékoztatója a 2018/2019-as tanévre „Ahol ugyanis ketten vagy hárman összegyűlnek az én nevemben, ott vagyok.
Horvátországi Magyar Pedagógusok Fóruma
Veszprémi Érseki Hittudományi Főiskola
Felebarát – vagy tán egészen az?
Az etiópok.
Alsó-ausztriai alapfokú oktatási intézmények
ONAP ↓ HELYI ÓVODAI PROGRAM ÜTEMTERV TERVEZET
DARUS.
Felnőttképzés a közművelődésben
A modern hőközpontok jelentősége a távfűtésben Kovács Lajos ügyvezető
Gyermek- és ifjúságvédelemi feladatok ellátásának támogatása
A Pénziránytű Alapítvány tevékenységének bemutatása
Győri Kossuth Lajos Általános Iskola
A BTMN és SNI tanulókról (jogszabály-változások, vezetői feladatok)
Kimeneti mérés – OKJ rendszerű szakmai vizsgák
Új nemzedék győri közösségi tér (Rómer ház)
A katolikus óvodák feladata a Hit évében II.
A katolikus óvodák feladata a Hit évében III.
Premium care for properties
Az iskolai szervezet és fejlesztése
Magyarországi Baptista Egyház
LIA Alapítványi Ált. Isk. és Szki. Piliscsabai Tagintézménye
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
Előadás másolata:

Hazánk 4. legnagyobb egyháza 100 ezres aktív tagság Az új egyháztörvény elsők között ismerte el Több mint 250 helyi gyülekezet Kiterjedt karitatív tevékenység

15 éve tart fent közoktatási intézményeket Országos kiterjedtség, közel 5 ezer diák Kimagasló tanulmányi, sport és zenei teljesítményük Keresztény erkölcsi normák

Magyarország legnagyobb hittudományi főiskolája Mesterdiplomás teológusok Magasan kvalifikált hitoktatók Ifjúságnevelői tapasztalat

Gondolkodó emberek nevelése Cél: a Biblia megszerettetése Nem felekezeti hittan, hanem általános bibliaismeret Nem csak a HGY-tagok gyermekeinek Akár nem hívő szülők gyermekeinek is

Köszönöm a figyelmet! www.hiteserkolcstan.hu