MINŐSÉGBIZTOSÍTÁS A FELNŐTTKÉPZÉSBEN

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Uniós fejlesztések a köznevelésben - A pedagógiai- szakmai ellenőrzés rendszere
Advertisements

2013. évi LXXVII. törvény a felnőttképzésről
Intézményi akkreditáció 2008 (hogy készüljünk?) MAB 2008 szeptember 19. Topár József.
Tanfelügyelet – A megújuló külső értékelési rendszer
Uniós fejlesztések a köznevelésben - A pedagógiai- szakmai ellenőrzés rendszere
A felsőoktatási minőségbiztosítás európai A felsőoktatási minőségbiztosítás európai sztenderdjei Szántó Tibor Magyar Felsőoktatási Akkreditációs Bizottság.
Az országos pedagógiai-szakmai ellenőrzés rendszere – TÁMOP 3.1.8
1 A felnőttképzés aktuális jogi környezete Nagy Zsolt.
Felnőttképzési tv. és a felsőoktatás Sum István OM
A piacgazdaságra nyitott rugalmas képzési rendszer intézményi jogi megvalósulása. A szak- és felnőtt képzőkkel szemben támasztott szakmai jogi feltételek.
Az új felnőttképzési törvényi változások az uniós projektek tükrében
Szakértői tanácsok az akkreditációs ellenőrzéshez
A felnőttképzés népszerűsítése az FMM és az NFI stratégiájában Március 6. Kossuth Klub.
Akkreditált intézmények és programok ellenőrzése Jókai István a FAT elnöke.
Felnőttképzési akkreditáció. Jogszabályi háttér  a felnőttképzésről szóló évi CI. törvény  a felnőttképzést folytató intézmények és a felnőttképzési.
Intézmény-akkreditáció a felnőttképzésről szóló évi CI. törvény és végrehajtási rendeletei szerint Eger, november 15.
A Győr-Moson-Sopron Megyei Kormányhivatal Oktatási Főosztályának feladatai a 2011/2012. tanévben Némethné Fülöp Terézia oktatási főosztályvezető
A Tanárképzési és Tudástechnológiai Kar minőségügyi folyamatai szeptember 22.
Győr, NYME Minőségbiztosítási Bizottság munkaértekezlete Az EFQM modell - rövid ismertetés- Vas Beatrix Minőségfejlesztési és Informatikai Központ.
A minőségirányítási rendszerek fejlesztésének aktuális kérdései Dr. Borda Jenő alprogramvezető.
Szoftverminőség biztosítása A minőségirányítási kézikönyv
Az első lépések Dr. Kadocsa Ildikó, osztályvezető
KPSzTI Minőségfejlesztési munkacsoport
Az OKJ bevezetésének, a szakmai vizsgáztatásnak jogszabályi háttere.
TÁMOP 3.1.5/ – 0001 PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
TÁMOP 3.1.5/ PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
XVII. Országos Könyvvizsgálói Konferencia Balatonalmádi, szeptember
JOGSZABÁLYI VÁLTOZÁSOK A Felnőtt képzésBEN
Készítette: Soós Roland igazgató ÉRÁK 2007 Összdolgozói értekezlet december 8.
Munkahelyi egészség és biztonság
A felnőttképzéshez kapcsolódó jogszabályok változásai
ÚMFT TÁMOP / „A képzés minőségének és tartalmának fejlesztése” Juhászné Víg Éva programvezető május 26.
Közművelődési, közgyűjteményi intézmény minőségirányítási programjának lehetséges szerkezete.
LB felkészítő: március
1 NÉHÁNY GONDOLAT AZ (INTÉZMÉNY) AKKREDITÁCIÓ MINŐSÉGBIZTOSÍTÁSSAL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEIRŐL Dr. Veress Gábor egyetemi tanár MAB, január 22.
LB értékelési módszerek, technikák MAB Budapest, 2007 január 17. Topár József.
AZ ÚJ FELSŐOKTATÁSI TÖRVÉNY - MINŐSÉGFEJLESZTÉS, MINŐSÉGHITELESÍTÉS.
Az intézményakkreditáció eljárásrendje, az LB feladatai
FELSŐOKTATÁSI SZAKKÉPZÉS május 4.
A Nógrád TISZK nyomonkövetési és pályakövetési rendszer modelljének, ezen belül a partneri igény és elégedettség mérési rendszerének kidolgozása. Salgótarján.
Szakképzési dokumentumok
A gyakorló helyek minősítésének bevezetése Laczky Gabriella december 12.
NAK, Szakképzési Igazgatóság
A FELNŐTTKÉPZÉSI TEVÉKENYSÉG FOLYTATÁSÁNAK ENGEDÉLYEZÉSE 2013
Minőségstandardok a PSZ-ek működésében?
IRÁNYÍTÁSI RENDSZEREK TANÚSÍTÁSÁNAK TAPASZTALATAI
Szakképzési változások
INTÉZMÉNYI KÖR NYILVÁNTARTÁS AKKREDITÁCIÓ ENGEDÉLYEZÉS.
Önértékelés - életpálya - változó kompetenciák
2014. november Rendek Tímea
SZEREPLŐK ÉS FELELŐSSÉGEK A SZAKKÉPZÉSI RENDSZERBEN MÁV KONFERENCIA
1 A FELSŐOKTATÁS MINŐSÉGBIZTOSÍTÁSA AZ AKKREDITÁLÓ SZEMÉVEL Dr. Veress Gábor egyetemi tanár Zrínyi Miklós Nemzetvédelmi Egyetem 2008.augusztus 27.
Országos szakképzési tanévnyitó igazgatói értekezlet 2010/2011. tanév Tájékoztató a felnőttképzési akkreditációról Torma Gabriella FAT titkárságvezető.
Tanfelügyelet és intézményi önértékelés – a megújuló külső és belső értékelési rendszer (TÁMOP-3.1.8)
Minőségmenedzsment a felsőoktatásban UNI-EFQM Vas Beatrix ügyvivő szakértő Minőségfejlesztési és Informatikai Központ
Az intézményi és programakkreditáció alapjai, összefüggése és folyamata Rettegi Zsolt felnőttképzési szakértő.
A felsőoktatási gyakorlóhelyek nyilvántartása november 27. Laczky Gabriella.
Az OSzMK tevékenysége különös tekintettel a fogorvosi ellátásra Dr. Brunner Péter főigazgató Országos Szakfelügyeleti Módszertani Központ Budapest,
Fényreklámgyártó szakma hivatalos szakképzési lehetőségei Csányi Róbert NSZFH
1 A SZAKMAI ÉS VIZSGAKÖVETELMÉNYEK JOGSZABÁLYI KÖRNYZETE Laczkovich Jánosné Budapest, március 13.
1 Szervezet és minőség 2. előadás 1. 2 Az előadás tartalmi elemei Alapfogalmak A minőségfejlesztés jogszabályi háttere Minőségfejlesztési megközelítések.
1 SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL (SZÖM) 1 2 A SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL Komplex eszköz a teljes körű intézményi önértékeléshez, és ez által az.
A TAXI SZOLGÁLTATÁS FELTÉTELEI BUDAPESTEN
Barcsák Marianna KPSZTI
Norvégiai szakmai út október
SZAKKÉPZÉSI MINŐSÉGBIZTOSÍTÁSI KERETRENDSZER (SZMBK) 11. előadás
Molnárné Stadler Katalin Menner Ákos
Králik Tibor igazgató, minőségfejlesztési szakértő
A magyar felnőttképzés rendszere - a szakértők szemével
Az ÁFSZ minőségirányítási rendszerének kialakítása
Előadás másolata:

MINŐSÉGBIZTOSÍTÁS A FELNŐTTKÉPZÉSBEN PMKIK Megyei Szakképzési Fórum 2016. 04. 06. Pádár Tivadar, ügyvezető

MINŐSÉG MINŐSÉGBIZTOSÍTÁS KÜLSŐ KÉNYSZER BELSŐ IGÉNY

TÖRTÉNETI ÁTTEKINTÉS ENGEDÉLYEZÉS AKKREDITÁCIÓ NYILVÁNTARTÁS 2001. ÉVI CI. T. AKKREDITÁCIÓ 24/2004 FMM R. ENGEDÉLYEZÉS 2013. ÉVI LXXVII. T. 393/2013 MR.

INTÉZMÉNYI KÖR A KÉPZÉSI KÖR B KÉPZÉSI KÖR C KÉPZÉSI KÖR D KÉPZÉSI KÖR

JOGSZABÁLYI HÁTTÉR TÖRVÉNY 14. § Minőségbiztosítási rendszerre vonatkozó szabályok Működtetés kötelezettsége KORMÁNYRENDELET 17. §, 22–23. § Minőségcélok képzésenként és indoklással Külső értékelés Elégedettségmérés MINISZTERI RENDELET 58/2013 2-4. § 2. § Keretrendszer (7 fő tartalmi elem) 3. § Indikátorok 4. § FSZB működése

A MINŐSÉGBIZTOSÍTÁSI KERETRENDSZER TARTALMI ELEMEI (Miniszteri rendelet 2. § (4)) Minőségpolitikára vonatkozó dokumentum Képzési programokkal kapcsolatos minőségbiztosítási dokumentumok Oktatók felkészültségével, oktatói kompetenciák fejlesztésével kapcsolatos dokumentum Az intézmény információs rendszere Panaszok kezeléséről szóló dokumentum Helyesbítő tevékenységek menetét tartalmazó dokumentum Önértékelésre vonatkozó eljárást tartalmazó dokumentum KR. 17. § Minőségcélok KR. 22-23. § Elégedettség MR. 3. § Indikátorok (I)

KÜLSŐ „TÉNYEZŐK” ELLENŐRZÉS KÜLSŐ ÉRTÉKELÉS

Köszönöm a figyelmet! JÓ ÉTVÁGYAT  PADAR.TIVADAR@EDUCERT.HU