JNSZM PSZ Törökszentmiklósi Tagintézmény Fegyverneki Telephelye

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Ráczné Dr. Rózsa Katalin projektvezető A DASZK fő feladatai TÁMOP /2-2F
Advertisements

A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. ÚJSZÁSZ VÁROS ÖNKORMÁNYZAT „21. századi módszerek.
„Adj egy esélyt!” Sajtónyilványos projektzáró rendezvény Fekete Gabriella projektmenedzser.
1 (törvényi, rendeleti szabályozás) Molnárné Ditzendy Judit főigazgató helyettes.
TAMOP B-11/ „A fiatalok családi életre nevelését, a kismamák munkaerő piaci elhelyezését segítő, innovatív családbarát szolgáltatások.
„Döntés a kezedben van: egészség- és környezettudatos szemléletformálás a Magyar Táncművészeti Főiskola Nádasi Ferenc Gimnáziumában” április 22.
Közművelődési szakmai továbbképzések, helyük a felnőttképzés rendszerében; az akkreditáció folyamata A közösségi művelődés felnőttképzési feladata Nemzeti.
SNI-s ALKALMAZÓI VERSENY. SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNYŰ TANULÓK FŐVÁROSI INFORMATIKA TANULMÁNYI VERSENYE Magyar Gyula Kertészeti Szakközépiskola és Szakiskola.
Gyermekek a leszakadó világban Társadalmi állapotrajzok konferencia MTA Szociológiai Kutatóintézet november 19.
MMIK – „a befogadó intézmény” tradicionális múlt tradicionális múlt felkészült szakember gárda (humán erőforrás) felkészült szakember gárda (humán erőforrás)
Aktualitások és változások a pedagógiai szakszolgálati feladatellátásban 2016 őszén 1.
ÖVEGES KONFERENCIA Mosonmagyaróvár június 27.
A Mi Házunk Határtalan Szív Alapítvány (Esztergom)
SPORTISKOLÁK ORSZÁGOS TANÁCSKOZÁSA A SPORTSPECIFIKUS TANTÁRGYAK TÜKRÉBEN CSANÁDI ÁRPÁD ÁLTALÁNOS ISKOLA, SPORTISKOLA ÉS KÖZÉPISKOLA RABI FERENCNÉ intézményvezető.
Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése és a szolgáltatást támogató eszközök beszerzése a sajátos.
Dr. Jakab Julianna Budapest, október 29.. A projekt célja, hogy támogassa a nők által tulajdonolt és irányított vállalkozások életlehetőségeinek,
A képzett szakemberekért AZ ÖNÉRTÉKELÉS FOGALMA, LÉNYEGE, SZEREPE A MINŐSÉGFEJLESZTÉSBEN 3.2. előadás.
Intézmények közötti egyéni átvezetést segítő programok.
Péli Kati gyógypedagógus (Éltes Mátyás EGYMI, Általános Iskola és Speciális Szakiskola)
Csepregi Teréz Szociálpolitikai szakért ő Október 2.
EU pályázati programok A szervezet / változások 1.A pályázók adminisztrációs terheinek csökkentése a projektfejlesztési, pályázati szakaszban.
{ Fokról fokra a cél felé NYITÓRENDEZVÉNY Azonosító szám: TÁMOP B Fokról fokra a cél felé NYITÓRENDEZVÉNY Azonosító szám: TÁMOP B
„Mocsolád-Civilház” NKFT megalakulás I.Alsómocsolád méretéből (346 fő) és zsákjellegéből adódó intézményi és egyéb háttér hiányosságainak kiküszöbölése:
Work-based Learning in CVET Az ALFA KISOSZ Érdekvédő és Képző Egyesület szerepe a projekt megvalósításában Előadó: Czibula Zoltán igazgató ALFAKÉPZŐ.
Palotás József elnök Felnőttképzési Szakértők Országos Egyesülete
Dobrik-Lupták Sára szeptember 19.
Szolnok Városi Kollégium
Törökszentmiklósi Tagintézmény
Nemzeti Erőforrás Minisztérium Oktatásért Felelős Államtitkárság
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Szaktanácsadás 2015/2016 Készítette: Szabó Klára.
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Munkaközösségek támogatása, bemutatófoglalkozások szervezése
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Kompetenciamérés a Szakiskolai Fejlesztési Program II. keretében 2007
EFOP „Tehetségek Magyarországa” kiemelt projekt
Budapest XVI. Kerületi Móra Ferenc Általános Iskola
Óvodától az érettségiig - a kompetencia-alapú oktatás Szegeden
Mayer József Budapest február 27.
Működését meghatározó törvények,rendeletek
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Bárczi Gusztáv Módszertani Központ
Közösségek, iskolák, resztorativitás
TOP SO „Foglalkoztatási paktum Barcs és térségében” A Foglalkoztatási stratégia célrendszere tervezett programok BARCS VÁROS.
AZ AUTÓBUSSZAL VÉGZETT MENETREND SZERINTI SZEMÉLYSZÁLLÍTÁS ELINDÍTÁSA, HÁROM HÓNAPOS TAPASZTALATA DEBRECENBEN Budapest, Millenáris,
A kistérségi gyerekesély programok eredményei
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
A család – és gyermekjóléti szolgálatok rögös útjai
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
MEGKEZDTÜK A FELKÉSZÜLÉST A TANULÓI LAPTOP PROGRAMRA
Horvátországi Magyar Pedagógusok Fóruma
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM
Tájékoztató az Önkormányzati ASP Projektről
ONAP ↓ HELYI ÓVODAI PROGRAM ÜTEMTERV TERVEZET
Sajben - Kenyeres Márta munkaközösség-vezető
Budapest, február 5. Reszeginé Erdélyi Beáta
Új pályainformációs eszközök - filmek
BTMN.
ÉRINTŐ Sajátos nevelési igényű gyermekek és fiatalok integrációs programja óvodától a munkába állásig TÁMOP A/
A pszichológiai segítségnyújtás lehetőségei
A többcélú kistérségi társulások közoktatási feladatellátásának elmúlt 6 éve november 30.
9-10.-es bemeneti mérések és a fejlesztő munkánk
A BTMN és SNI tanulókról (jogszabály-változások, vezetői feladatok)
Lorem ipsum.
Iskolai szociális segítő
Németország BESZÁMOLÓ 2014
Az iskolai szervezet és fejlesztése
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Előadás másolata:

JNSZM PSZ Törökszentmiklósi Tagintézmény Fegyverneki Telephelye

„Ős”kor Jelen 2009 - 2013 Orczy Anna Általános Iskola, Szakiskola és Egységes Pedagógiai Szakszolgálat 2013 – mai elnevezés

Személyi feltételeink 2009-2010 2010- 2011 2011- 2012 2012- 2013 2013-2014 2014-2015 2015- 2016 2016- 2017 Szabó Ildikó Varga Mária Csíkné Gábli Erika Titkos Gáborné mb. Stefán Rita Stefán Edina János

Tárgyi feltételek javulóak – még javítandóak Főigazgatóság – közösségünk amit lehet, magunk csinálunk saját bútorzat saját számítógép saját „konyha” eszközök a fejlesztéshez

Ellátott települések „ős”kor: Fegyvernek, Örményes 2013 – 2016: Fegyvernek, Örményes, Tiszabő, Tiszagyenda, Tiszaroff 2016 - : Fegyvernek, Örményes, Tiszabő

Sikereink: új épület festés költözés

Sikereink: nyertes pályázat NTP - FTP - 14

Okos(ka)land, Nyári turmix

Erősségek és gyengeségek Erősségeink Gyengeségeink 2 fő dolgozott megyei SZB-ben nevelési tanácsadás – prevenciós terület adminisztráció, INYR változások követése, adaptáció közös érték- és elvárásrend mobilitás, alkalmazkodóképesség logopédiai ellátás – szakemberhiány korai fejlesztés – mozgásfejlesztés – szakemberhiány, teremhiány eszközhiány kinőjük a helyünket

Tudom, hogy mi……. kitartó, tenni akaró kis közösség vagyunk megéltük a 7. évet a házasságban…. mégsem váltunk el  egymást segítjük, támogatjuk, példát mutatunk keressük a lehetőségeket kapcsolati tőkénket bővítjük lassan, de biztosan haladunk nem ismerünk lehetetlent