1 perc – Kérdések és válaszok

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
PTFE speciális tulajdonságai: nem ég, hőálló (325°C-ig), lágy, kis súrlódási tényezőjű, sok folyadék nem nedvesíti, sok anyag nem tapad rá, kémiailag nagyon.
Advertisements

FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Ruska Mónika – Mobilitás Országos Ifjúsági Szolgálat - Fiatalok Lendületben Programiroda.
A MemoPont alkalmazással a város múltbeli térképén megtekintheti az ön aktuális pozícióját, másrészt azon MemoPontokat, ahonnan az épületek közel 100 éves.
TÖRTÉNELEM ÉRETTSÉGI A VIZSGA LEÍRÁSA VÁLTOZÁSOK január 1-től.
A kétszintű történelem érettségi 2016/17 Simonkay Márton.
Dél-dunántúli Regionális Munkaügyi Központ Szőke István szakmai igazgató Pécs, január 29. A gazdasági válság foglalkoztatásra gyakorolt hatásának.
Dr. Albert József osztályvezető Földművelésügyi Minisztérium Hungarikumok Gyűjteménye Hungarikumok falusi környezetben Rábatöttös április.
ETailer Kit Lenovo VIBE P Lenovo Internal. All rights reserved. Ildikó Árva
Tízből 8 magyar netező használ közösségépítő szájtot.
EU pályázati programok A szervezet / változások 1.A pályázók adminisztrációs terheinek csökkentése a projektfejlesztési, pályázati szakaszban.
Ötcsillagos a turizmus A turizmus ágazat teljesítménye 2005-ben Dr. Kolber István Regionális fejlesztésért és felzárkóztatásért felelős tárca nélküli miniszter.
KÉPZŐ- ÉS IPARMŰVÉSZET ISMERETEK ÁGAZATI SZAKMAI ÉRETTSÉGI VIZSGA (középszintű) május-június.
MOBIL – PLT együttműködés
A Szociális intézményi férőhely kiváltási szakmai koordinációs műhely munkája – EFOP VEKOP/15 TÁRS PROJEKT bemutatása EFOP VEKOP
Idősbarát Győr Takács Tímea Miklósyné Bertalanfy Mária
DIGITÁLIS VÁSÁRLÁSOK, GENERÁCIÓS KÜLÖNBSÉGEK
Megjegyzések Dinya László vitaindító tanulmányához
2. előadás Viszonyszámok
Az iskolai könyvtár telepítése, térszervezése és felszerelése
Gyorsjelentés a hajléktalan emberek kérdőíves adatfelvételéről
Videojáték.
Számítógép generációk
Hogyan lett Szentgotthárd energiaváros?
ESETTANULMÁNY Készítette: Fenyvesi Petra
Foglalkoztatási Paktumok az EU-ban
A SZÉL. A SZÉL Rajzold le, hogy alakul ki a szél! Használj színeseket, ahol szükséges.
Kérdés és válasz Minták és technikák
videós team Team vezetője: Tariné Péter Judit Tagok:
Értékesítési képviselő – HoReCa Téged keresünk, ha rendelkezel:
Ács Szabina Kommunikáció és Médiatudomány
Beszélj hangosan és érthetően!
Diák tárlatvezetők képzése
Kockázat és megbízhatóság
IT feladatok kiszervezhetősége kis és közepes vállalatok esetén
Colorianne Reinforce-B
a feledés definíciója:
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
Környezeti teljesítményértékelés
Mission:Szitizen A küldetés Kövér Zsuzsa
V. Optimális portfóliók
Bevezetés Az ivóvizek minősége törvényileg szabályozott
Projektmunka Földrajzolok
Sokszögek modul Pitagórasz Hippokratész Sztoikheia Thalész Euklidesz
Jó Karma Ez egy jó kis olvasmány, de rövid! Élvezd! A Dalai Láma üzenete a világ számára 2008-ra. Mindössze néhány percig tart elolvasni és végiggondolni!
Innovációs képesség és jólét összefüggései
Kedvenc levelező szoftverem
Közigazgatási alapvizsga a Probono rendszerben
A márkázás Marketing gyakorlat 6..
Válasszon úticélt, a többit bízza ránk!
Alapvető tudnivalók Írásjelek mindig előtte lévő szóhoz tapadjanak
Család és iskola Nevelés.
Kognitív viselkedés-tréning cukorbetegek és veszélyeztetettek számára
Miért pont a BME, hogyhogy a VIK?
A hatékony adományozás eszközei igazgató, Magyar Adományozói Fórum
Környezeti Kontrolling
Élj ökosan – generációkon át II.
KÍVÁNOM NEKED AZ ELEMEK EREJÉT Neked 2005 február.
REKLÁMESZKÖZÖK ÉS REKLÁMHORDOZÓK
Az ELQ 30A+ automatikus hangfrekvenciás mérései
SOTER-LINE Soter-Line Oktatási, Továbbképző és Szolgáltató Kft.
VÁLLALKOZZ! Pénzügyi és Vállalkozói Témahét 2019 Órai segédanyag
Erasmus+ hallgatói mobilitásra jelentkezéshez
Az AE Szövetség szervezet fejlesztése
Informatika Oktató: Katona Péter.
Valószínűleg nem jön elhinni, de 100%-ig igaz.
Erasmus+ hallgatói mobilitásra jelentkezéshez
LIA Alapítványi Ált. Isk. és Szki. Piliscsabai Tagintézménye
Miért veszélyes a gyógyszerhamisítás?
A munkanélküli…..
Előadás másolata:

1 perc – Kérdések és válaszok 1, Mi áll a márka gondolatiságának, ötletének középpontjában? Kell egy megbízható pálinka brand, amiben nincsenek rossz évjáratok és a nem túl sok ízből nagy mennyiség halmozható fel – lehetőség a növekedésre Pont úgy, mint a cognac és whisky világmárkák (Rémy Martin, Hennessy, Martell, Johnnie Walker, Chivas Regall, Ballantines) 2, Ki a fő célcsoport? például Ti 3, Milyen eszközöket használnak a márka építéséhez? azonnal megmutatom 4, Mit tekintenek a legnagyobb sikernek a márka történetében? végülis azt, hogy ma itt lehetünk 5, Milyennek képzelik el a márkát 10 év múlva? ugyanilyen barnás-zöldes, meg átlátszó palackokban fogunk pálinkát árulni, ezzel az angyalkás logóval. A pálinkának pont olyan íze lesz, mint most.

További 4 perc – A termék A legjobb kommunikáció a jó termék Marketing budget konverter: 1 db óriásplakát = 600 db 2cl-es kupica pálinka 1 db átlagos életmódmagazin 1/1 = 16 000 db 2cl-es kupica pálinka 1 000 000 millió AV bannermegjelenés = 20 000 db 2cl-es kupica pálinka 100 GRP tévékampány lowbudget spot-tal = 150 000 db 2cl-es kupica pálinka Az itt szétosztott pálinka = 1 operátor óradíj Egészségetekre.