Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Kapcsolattartás a szülői házzal
Advertisements

A gyakornokok beilleszkedése
Az iskolai szociálismunka
Tanévnyitó értekezlet
KVN OP 1.1. – TEAM – Képzés a közigazgatás hatékonyabbá tételének érdekében.
Szociális és gyermekjóléti területhez kapcsolódó lehetséges szolgáltatások.
A pedagógusminősítési rendszer
Csillag Ferenc MFPI közoktatási szakértő
Méltányossági elvek a közoktatásban
A pedagógusok valós igényei, a digitális tananyagfejlesztés aspektusai Eger, október 12.
Óvoda-iskola átmenet a Józsefvárosban
SZÜLŐK LÁZZAL, LÁZCSILLAPÍTÁSSAL KAPCSOLATOS ISMERETEI
Az intézményi önértékelés és kapcsolódása a külső értékeléshez
Szaktanácsadói támogatás az életpályamodellben
A TTKT nyelvi munkaközösség alakuló értekezlete Waldmann-né Baudentisztl Éva.
Integrációs és képesség-kibontakoztató felkészítés az intézményekben Bedőné Fatér Tímea IPR szakértő Integrációs szaktanácsadó
Lévay József Református Gimnázium és Diákotthon
Óvodai és iskoláztatási támogatás lehetőségei és korlátai Herczog Mária TÁRKI - Világbank műhelykonferencia május 7. Novotel Hotel.
Az SNI tanulók státuszhelyzete a jogszabályváltozások tükrében
MENTORTANÁRI ÉRTEKEZLET TÁMOP /1-2F MENTORTANÁRI ÉRTEKEZLET A MENTORTANÁROK TEVÉKENYSÉGE JANUÁR
as tanév 1. félév beszámolója.
Óvodai és iskolai szűrő vizsgálatok
Tájékoztató a 2011/2012-es tanév legfontosabb feladatairól
Az iskola gyermekvédelmi feladata, célja, funkciója
Dominó Általános Iskola magatartásmódosító programja
Készítette: Gellénné dr. Nagy Valéria igazgató
Az óvoda-, és iskolapszichológia szakmai feladatkörei
NEVELÉSI TANÁCSADÓ munkatársai.
TEVÉKENYSÉGÜNK a tanév során. augusztus – szeptember őszi szűrés az óvodákban az 5. életévüket betöltött gyermekek részére logopédiai szűrés csoportos.
Az iskola tényleges feladata és a valós helyzet
TÁMOP / jelű Együtt, hogy jobb legyen című projekt Kettős mentorálás Készítette: Bagi Lászlóné február 24. Hódmezővásárhely.
Gondolatok az MKE Kémiatanári Szakosztályának működéséhez Vezetőségújító taggyűlés március 8. Szalay Luca, ELTE Kémiai Intézet.
Iskolapszichológus protokoll – vitapontok, dilemmák és megoldási javaslatok 2. N. Kollár Katalin és Martonné Tamás Márta március 22.
Minősítések az intézményvezetői vélemények tükrében
Új feladatok, új szakemberek, megújult intézmény a járás területén
TÁMOP / A mindennapos testnevelés részét képező mozgásprogramok tapasztalatai.
P EDAGÓGIAI SZAKSZOLGÁLAT RÉGEN ÉS MOST Készítette: Szabó Katalin Konzulens: Dr. Simonics István egyetemi docens 2016.
Iskolapszichológus protokoll – vitapontok, dilemmák és megoldási javaslatok N. Kollár Katalin és Martonné Tamás Márta február 1.
Önértékelési kézikönyv október 5-i módosítása alapján
ÁRPÁD SZAKKÉPZŐ ISKOLA ÉS KOLLÉGIUM, SZÉKESFEHÉRVÁR Tóth Ágnes MÉCS vezető.
Egy érdekes összefogás a nyugati végeken avagy szerszámkészítés Csepregen az iskola szemszögéből.
A SZÜLŐI KOMPETENCIA TÁMOGATÁSA A KAPOSVÁRI EGYETEM GYAKORLÓ ÓVODÁJÁBAN Budapest augusztus 31.
PÉCSI KERESKEDELMI, IDEGENFORGALMI ÉS VENDÉGLÁTÓIPARI SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA.
Járási jelzőrendszeri tanácsadó feladatai és tapasztalatai 2016
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
A VAS MEGYEI KERESKEDELMI ÉS IPARKAMARA PÁLYAORIENTÁCIÓ MEGÚJÍTÁSA
A tankerületi szakértői bizottsági tevékenység feladatai
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
A Fejér Megyei Pedagógiai Szakszolgálat Bicskei Tagintézménye
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Szakszolgálati feladatellátás a JNSZMPSZ Kunhegyesi Tagintézményben
ORSZÁGOS FELNŐTTKÉPZÉSI TANÉVNYITÓ KONFERENCIA
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Cegléd, június 1. Cegléd, Malom tér 3.
„SZÜLŐI KLUB” – DÉLUTÁNI FOGLALKOZÁSOK
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
A szakiskolai kompetenciamérés tapasztalatainak hasznosítása
MINŐSÍTETT TEHETSÉGGONDOZÓ MŰHELY PÁLYÁZAT
Óvodai és iskolai szociális segítés
Tájékoztató a csillagfény tanodáról toborzó Győr, Széchenyi Egyetem február 07. efop
2018/2019 tanév.
Szociális segítő a kollégiumokban
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Előadás másolata:

Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet Cegléd, 2017. június 1. Cegléd, Malom tér 3.

A munkaközösség legfontosabb célkitűzései a 2016/2017 második félévében: Az új kollégák és az óraadók beilleszkedésének támogatása A 3 éve megkezdett munka folytatása Az új évfolyamok alapos felmérése, besorolása A mozgás megszerettetése és hasznossága Az első félévben megkezdett munka folytatása Az újonnan kiszűrt gyerekek csoportba helyezése Az óraadók munkájának rendszeres segítése

A munkaközösség legfontosabb eredményei a 2016/2017 második félévében: Rendszeresen segítettük az iskolában dolgozó testnevelő tanárokat a gyógytestnevelői munkába való bekapcsolódással Igény szerint szorosabb kapcsolatot ápoltunk a szülőkkel A gyerekek szívesen vesznek részt a foglalkozásokon

A munkaközösség legfontosabb nehézségei a 2016/2017 második félévében: A legnehezebb feleadat a szűrés elvégzése és aktualizálása Az adminisztráció túl sok időt vesz igénybe. Probléma, hogy más iskolába helyeznek évente minket, így a megkezdett munkát nem folytathatjuk.

A munkaközösség legfontosabb kérdései: Hogyan fogja össze a szakszolgálat az óraadó kollégákat? Az óraadók és a szakszolgálati alkalmazottak bére között különbség van (az óraadóké magasabb). Ez feszültséget okoz. Az óvodák bevonására honnan lenne kapacitás? Az adminisztrációs terheket hol lehetne csökkenteni (INYR_rendszer?)

A munkaközösség szakmai területén bevezetett jogszabályi változások a 2016/2017 második félévében, amennyiben vannak:

A 2017/2018 tanév tervezési feladatához kapcsolódó javaslatok, célok: Érkező első osztályosok mielőbbi kiszűrése (óvodában nincs) Az iskolai védőnő hathatós segítsége kell a szűrésekhez az iskolán belül. Az új kategória a 2/c –be sorolások helyett a szűrések egységesítésére és nagyobb fokú együttműködésre lenne szükség az egészségügyi dolgozók részéről.

Köszönöm a figyelmet!