1997-es korosztály rövid értékelése (U14) Készítette: Bakos Roland

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TERÜLETVÉDEKEZÉS.
Advertisements

BKÁE- ÁFK, BCE-KIK Közigazgatás szervezéstan és technológia A funkcionális, a divizionális, a programorientált és a team- orientált szervezet bemutatása.
Az óvodai matematikai nevelés elvei, céljai, feladatai Tk. 29.old. Kissné Zsámboki Réka NYME-BPK.
TAMOP B-11/ „A fiatalok családi életre nevelését, a kismamák munkaerő piaci elhelyezését segítő, innovatív családbarát szolgáltatások.
Térinformatika a Soproni Vízmű Rt. - nél Bódis Gábor Varga Ákos Sopron és Környéke Víz- és Csatornamű Rt.
Pedagógus Hivatás Munkacsoport dr. Liptai Kálmán az MRK alelnöke dr. Gloviczki Zoltán az MRK Pedagógusképzési bizottságának elnöke.
Nagyrendezvények közlekedésszervezési problémái Munkácsy András – Szele András KTI Közlekedésszervezési és Hálózatfejlesztési Központ Közlekedéstudományi.
Távlati öntözési vízigények felmérése Somlyódy Balázs főigazgató Országos Vízügyi Főigazgatóság.
Visszatérő űrkabin és a súrlódás Szabó Dávid, 9.c.
SZAKDOLGOZAT RÖVID BEMUTATÁSA NYELV – ÉS BESZÉDFEJLESZTŐ TERÜLETEN PEDAGÓGUS SZAKVIZSGÁRA FELKÉSZÍTŐ SZAKIRÁNYÚ TOVÁBBKÉPZÉS, KECSKEMÉT LÁZÁRNÉ.
1. Bethlen Gábor Középiskola, Szakképző Iskola és Kollégium Nyírbátor 2 Iskolai közösségek A tanulók összetétele: A tanulói létszám jelenleg:780 fő –Szakközépiskolai.
Ellenőri továbbképzés Budapest, Ellenőri továbbképzés Budapest, MLSZ JB.
Magyar Női Labdarúgás Története 1914: Első női mérkőzés 1970: Megalakul az első női csapat, a FEMINA SE 1985: Első női bajnokság 1992: Első női Magyar.
AZ ISKOLA–EGÉSZSÉG KÖZPONT – FORMA ÉS TARTALOM A TÁMOP KIEMELT PROJEKT KÖZNEVELÉSI ALPROJEKTJÉNEK CÉLJAI, A MEGVALÓSÍTÁS MÓDSZEREI ÉS A SZAKMAI.
Bemutatkozás Fodor Noémi Gépészmérnök – mérnöktanár Környezetirányítási szakértő TAR-ZERT Auditor Minőségirányítási vezető.
A VÉDŐNŐK SZEREPE AZ EMLŐRÁK KORAI FELISMERÉSÉBEN Puskás Gabriella AZ EMLŐRÁK GYÓGYÍTÁSÁÉRT ALAPÍTVÁNY BUDAPEST.
1 Az önértékelés mint projekt 6. előadás 1 2 Az előadás tartalmi elemei  A projekt fogalma  A projektek elemei  A projekt szervezete  Projektfázisok.
Csepregi Teréz Szociálpolitikai szakért ő Október 2.
Környezeti fenntarthatóság. A KÖRNYEZETI FENNTARTHATÓSÁG JELENTÉSE A HELYI GYAKORLATBAN Nevelőtestületi ülés,
Jó gyakorlat – A pályaorientáció szerepe az egyén életében, a szakember nézőpontjából Kiss István – tanácsadó szakpszichológus.
EU pályázati programok A szervezet / változások 1.A pályázók adminisztrációs terheinek csökkentése a projektfejlesztési, pályázati szakaszban.
Nemzeti Audiovizuális Archívum
Palotás József elnök Felnőttképzési Szakértők Országos Egyesülete
Dobrik-Lupták Sára szeptember 19.
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Adattárház fejlesztés módszertani tapasztalatok a HIFI-ben
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
1Transzplantációs Alapítvány
Kihívások a LEADER program eredményes végrehajtásában
A gyógyítás (hézagos) gazdasági alapjai
ESETTANULMÁNY Készítette: Fenyvesi Petra
Foglalkoztatási Paktumok az EU-ban
Hogyan lehetünk boldogabbak?
Menedzsment és Vállalatgazdaságtan PhD Menedzsment alapok
Egészségügyi közbeszerzések
Kommunikáció a könyvvizsgálatban
A MOTIVÁCIÓ SZEREPE ÉS HATÁSKÖRE A KÖZOKTATÁSBAN ÉS A FELSŐOKTATÁSBAN
Az aktív korúak ellátására való jogosultság megállapítása
Baross László Mezőgazdasági Szakközépiskola és Szakiskola Mátészalka
Vörös-Gubicza Zsanett képzési referens MKIK
KRE-AKTÍV motivációs projekt
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
Környezetgazdaságtan 1
Projektmunka Földrajzolok
dr. Jeney László egyetemi adjunktus Európa regionális földrajza
Szerkezetek Dinamikája
Közigazgatási alapvizsga a Probono rendszerben
Család és iskola Nevelés.
Miért Választottam a BME-t?
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Életpálya-tanácsadás Csanádi Nikolett Hényel Anett.
CONTROLLING ÉS TELJESÍTMÉNYMENEDZSMENT DEBRECENI EGYETEM
Tilk Bence Konzulens: Dr. Horváth Gábor
Online jegyzőkönyv kitöltési segédlet
Szervezet-fejlesztés
AZ INTÉZMÉNY NEVELÉSI CÉLJAI
Stratégiai emberierőforrás-fejlesztés
Európai háborúból világháború
Az ELQ 30A+ automatikus hangfrekvenciás mérései
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 8
I. HELYZETFELMÉRÉSI SZINT FOLYAMATA 3. FEJLESZTÉSI FÁZIS 10. előadás
9-10.-es bemeneti mérések és a fejlesztő munkánk
HIRING 101: BEVEZETÉS A TOBORZÁS-KIVÁLASZTÁSBA
U8 – U10 célok a szezonra.
Az állóképesség fejlesztésének módszertana
A Föld, mint égitest.
Az „Egyetlen PPG” vagyunk
Gyermekekkel a mediáció szemszögéből
KOHÉZIÓS POLITIKA A POLGÁROK SZOLGÁLATÁBAN
Az aktív korúak ellátására való jogosultság megállapítása
A statisztikus elemző specializió
Előadás másolata:

1997-es korosztály rövid értékelése (U14) 2010-2011 Készítette: Bakos Roland

CÉLKITŰZÉSEK Aerob bázis kiépítése 11:11 elleni játék felépítése önálló egységként 4:3:3 felállási forma alapjainak elsajátítása labdabirtokban, ellenfél labdabirtokban és labdabirtoklás váltásnál Egyes posztokon számításba jöhető játékosok feladatainak beállítása Anaerob bázis kiépítése Védők és támadók összműködés automatizálása Területvédekezés elsajátítása, mélységi biztosítás alapelvei Az egyéniség felszínre hozása a játékrendszer segítségével Jelek az egyéniségek felszínre törésére

LABDABIRTOKLÁS I. POZITÍVUMOK Kondícionális képességek Szélső védők (2,4) belépése a játékba Labdakihozatal,labdabirtoklás szűrőkön keresztül Életkornak megfelelő labdabiztonság Támadások befejezése Tudatos akciók széleken (2,4) (7,11) Szélső kombinációk (2-7+10) (4-11+10 Szűrők aktív részvétele a támadásokban Kombinációs játék (9-10) 10-es mélységi beindulása

LABDABIRTOKLÁS II. NEGATÍVUMOK Center visszalépésének lereagálása lassú (7,11mögéindulás) Játék forgatása lassú(életkorral javulni fog) Kevés a szélességi játék (átadás)

ELLENFÉL LABDABIRTOKLÁS I. POZITÍVUMOK Tolódás, zárás, területszűkítés működik Labdás felvétel, egymás biztosítása Agresszivitás megfelelő Indítás elleni játék Jó egyéni teljesítmények a párharcokban Terelés jobb oldalra Pontrúgások elhárítása

ELLENFÉL LABDABIRTOKLÁS II. NEGATÍVUMOK Szemből „rásegítés” lassú (7,11) (6,8) Szélsők visszazárása 10-es védekezése a középső harmadban

LABDABIRTOKLÁS VÁLTÁS ÁTVÁLTÁS (véd-tám) POZITÍVUM Előrejáték,mélységi passz keresése Kontrajáték Szűrők fellépése Szélső védők gyors reagálása NEGATÍVUM Ragaszkodás a 7 és a 11 es posztokon ÁTVÁLTÁS (tám-véd) 3-1 biztosítás Taktikai fegyelem, faultok Visszatámadás jeleinek késői felismerése

MENTALITÁS I. POZITÍVUMOK Maximális fejlődésre való törekvés Jó hozzáállás a mérkőzésekhez és az edzésekhez Jó hozzáállás a csapattársakhoz, edzőkhöz, ellenfelekhez, játékvezetőhöz Fizikai képességek felismerésével nőtt az egyén önbizalma Siker és kudarc megfelelő kezelése Fair Play

MENTALITÁS II. NEGATÍVUMOK Szenvedélyesség kimutatásának hiánya Kommunikáció hiánya

RÖVID STATISZTIKA 26 MÉRKŐZÉS: - 16 győzelem - 5 döntetlen - 5 vereség - 125 lőtt gól - 34 kapott gól - 53 pont – 4. HELY LAPOK - Piros – 1 - Sárga – 17

Gólok Petró Balázs 39 gól Bázsa Péter 20 gól Héra Csanád 10 gól Kőris Krisztián 9 gól Jordán Benedek 8 gól Soós Bence 8 gól Béry Dávid 7 gól Keresztes Bence 5 gól Tóth Máté 5 gól Németh Dominik 5 gól Fodor Ákos 2 gól Gorácz Máté 2 gól Könczöl Szilárd 1 gól Lempeg Olivér 1 gól

Megjegyzés A korosztály nagy változáson ment keresztül ebben a szezonban.Ha egy évet veszek a fejlődés látható az egyéniségekben.Ha rövidebb szakaszokat vizsgálunk akkor voltak kisebb hullámvölgyek a téli időszak alatt,ami a betegségekből és az ebből adódó létszámproblémákból keletkezett az edzőmérkőzéseken és az edzéseken.Kis létszámú csapat(14+2) egész évben,ami előny(játéklehetőség biztosítása),de talán hátrány is(11:11 elleni játék nehézkes felépítése edzéseken).Nehezen indult,hogy idősebb játékosok ellen kell játszani,de aztán megoldották a feladatot.