Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Konfliktusok fogalma, okai, kezelése
Advertisements

Pályaorientációhoz kapcsolódó kompetencia mérések és értékelés (mit, miért mérünk, eredmények)
SZERVEZETFEJLESZTÉS Dr. Magura Ildikó.
A vezetőtanáron „innen és túl” Szivák Judit ELTE PPK
Önismeret Horváth Renáta.
A munka világával kapcsolatos tudás
Szociális kompetencia
Konfliktus és konfliktuskezelés
Az óvodai és iskolai konfliktusok és kezelési lehetőségeik
A lehetséges énképek.
Egyéni döntések a szervezetben
Együtt egymásért és magunkért
Konfliktus Dr. Ternovszky Ferenc: Nemzetközi menedzsment európai szemmel BGF - Külkereskedelmi Főiskolai Kar Vállalkozások és Emberi Erőforrás Menedzsment.
TÁMOP /2 ISKOLAI TEHETSÉGGONDOZÁS
Konfliktuskezelés - mediációval
MCE Konferencia MMM – Hatékony kommunikáció MCE Konferencia Pécs MMM – A controller hatékony kommunikációja Megérteni Meggyőzni.
Szervezeti viselkedés Bevezetés
2007/2008 II.: MENEDZSMENT GYAKORLATOK
A stratégiai kulcsmentorok bemutatkozása IFKT mentor képzés Budapest, december 13.
Az út………….. Gondolatok az executive coach képzés módszertana mentén
KOMPETENCIA ALAPÚ TANÁRKÉPZÉS FÓKUSZBAN A GYAKORLATI KÉPZÉS
„P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/ A szaktanácsadásról.
A vezető személyisége – a ma követelményei és a holnap kihívásai.
Érzelmi intelligencia
A 2014/2015 iskolai év pszichológusi tevékenységének beszámolója.
Együtt az egészséges fiatalokért a Thanban Balogh Tiborné Than K. Ökoiskola Gimnázium, Szakközépiskola és Szakiskola.
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS Barátság Készítette: Kovács Mária.
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS Abortusz – az élet tisztelete, védelme.
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése A stressz egészségre gyakorolt hatása Készítette: Lisovszki Edit.
GÁVRILYUK ILONA. A KONFLIKTUS FOGALMA A „konfliktus” a latin confictus szóból származik, ami fegyveres összeütközést jelent, de a mindennapi szóhasználatban.
„ÚT A JÖVŐBE” Pályaválasztást segítő, pályaorientációs program a gyermekotthonokban és lakásotthonokban nevelkedő gyermekek számára.
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS A férfi és női agy különbségei Mottó: „Férfi és nő, hogy érthetnék meg egymást? Hisz mind a kettő mást akar- a férfi a nőt, a nő.
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése A stressz.
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS FELELŐS SZÜLŐI MAGATARTÁS.
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése AGRESSZIÓ.
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS Az egészség fogalma, egészségfejlesztés, prevenció.
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése A depresszió.
Hálózatok Támogató, segítő szerepek az ifjúsági munkában.
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS
Közösségi gyakorlat A Gyakorlóiskolában. TUDÁS Ismeri azokat a főbb módszereket, amelyekkel megismerheti a gyerekek kognitív, emocionális és erkölcsi.
TANULÓK ÉS A STRESSZ. „A különbség a között, amit megteszünk és amire képesek lennénk, megváltoztathatná a világot.” (Mahatma Gandhi) TÁMOP /
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése Az előítélet.
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése A Johari-ablak.
Családi életre nevelés Házasság. Tartalom A házasság definíciója és eredete Egyházi házasságkötés Polgári házasságkötés Házasodási tendenciák napjainkban.
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS
Miért vannak az iskolának szabályai?
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS
Motiváció és ellenőrzés az informatika órákon
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS
KOMPETENCIA ALAPÚ TANÁRKÉPZÉS FÓKUSZBAN A GYAKORLATI KÉPZÉS
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS
Nemzeti Köznevelési Portál
AZ ÉLET TISZTELETE Popper Péter magyar pszichológus
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS
Konfliktus fogalma: az értékek vagy érdekek összeütközése.
Összeállította: Piacsek László Zoltán
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése DISZKRIMINÁCIÓ
Előadás címe: Tudom, változnom kell!!!
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése
I. Konfliktus értelmezése
Csoportos technikák, kompetencia-fejlesztő foglalkozások
Előadás másolata:

Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése Önismeret, – konfliktusmegoldás

TÁMOP-3.1.4-12/2-2012-0236 Innovatív iskolafejlesztés a Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégiumában - olyan készségek elsajátítása, melyek segítségével, segítséget kapunk a hatékony önérvényesítésre az önismeret hatékonyságának fejlesztésére kommunikációs eszközökkel

TÁMOP-3.1.4-12/2-2012-0236 Innovatív iskolafejlesztés a Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégiumában Önismeret fogalma Önmagamra vonatkozó tudás, saját személyiségem, tulajdonságaim, képességeim, lehetőségeim, korlátaim megismerése, mely segít a jövőre vonatkozó döntések meghozatalában, a pályaválasztásban. Minél reálisabb kialakulását jelentősen befolyásolják a környezet visszajelzései.

TÁMOP-3.1.4-12/2-2012-0236 Innovatív iskolafejlesztés a Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégiumában Konfliktus fogalma - Olyan ütközés, melynek során igények, szándékok, vágyak, törekvések, érdekek, szükségletek, nézetek, vélemények, értékek kerülnek egymással szembe. - A konfliktus egy olyan folyamat eredménye, amelyben valaki úgy érzi, hogy a másik fél egy számára fontos ügy megvalósításban akadályozza. - A konfliktus összeegyeztethetetlen különbségeket jelent, ami ellentéthez vezet. - A konfliktus egymás ellen irányul, a versengés pedig egy cél egymástól független elérésére. - Gyakran erős érzelmi töltése van, indulatok kísérik.

hagyományos és modern Konfliktus irányzatai TÁMOP-3.1.4-12/2-2012-0236 Innovatív iskolafejlesztés a Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégiumában Konfliktus irányzatai hagyományos és modern

Kérdezz felelek - Milyen dolgokra reagálok erőszakosan? TÁMOP-3.1.4-12/2-2012-0236 Innovatív iskolafejlesztés a Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégiumában Kérdezz felelek - Mi az, amit nem tudok elfogadni magamban és másokban? - Milyen dolgokra reagálok erőszakosan? - Milyen emberekre reagálok erőszakosan? - Milyen tulajdonságokat nem fogadok el magamban? - Kitől félek és miért? - Mennyire vagyok befolyásolható, és ki befolyásol engem?

Játékos feladat 1. Számú feladat TÁMOP-3.1.4-12/2-2012-0236 Innovatív iskolafejlesztés a Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégiumában Játékos feladat 1. Számú feladat

TÁMOP-3.1.4-12/2-2012-0236 Innovatív iskolafejlesztés a Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégiumában Visszajelzés fogalma Mindenki számára nélkülözhetetlen, hogy visszajelzéseket kapjon. Ha nem kapunk elég visszajelzést, rosszul fogjuk magunkat érezni, gyengén teljesítünk, nem leszünk sikeresek, vagy akár meg is betegedhetünk – mind érzelmileg, mind fizikailag.

Játékos feladat 2. Számú feladat TÁMOP-3.1.4-12/2-2012-0236 Innovatív iskolafejlesztés a Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégiumában Játékos feladat 2. Számú feladat

TÁMOP-3.1.4-12/2-2012-0236 Innovatív iskolafejlesztés a Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégiumában Összegzés, értékelés Az elkészült kérdőívek megbeszélése. Az egyes diákok munkájának összehasonlítása másokéval. Hasonlóságok és különbségek keresése, megbeszélése, kielemzése.

Végül, egy kis házi feladat TÁMOP-3.1.4-12/2-2012-0236 Innovatív iskolafejlesztés a Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégiumában Végül, egy kis házi feladat  Keress az interneten olyan weboldalt, ahol találsz online teszteket a konfliktusmegoldásra. A weboldal címét írd fel a füzetbe

KÖSZÖNÖM A FIGYELMET!