CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Jánosi Beatrix szeptember 08.
Advertisements

Konfliktusok fogalma, okai, kezelése
Család.
Konfliktus és kooperáció
Társadalmi tényezők szerepe a párválasztásban és a családi életben Herczog Mária Budapest, novenber 9.
(Familiaris Consortio 17.). 1.0 A SZEMÉLYEK KÖZÖSSÉGÉNEK MEGVALÓSÍTÁSA SEGÍTSÉG, TÁMOGATÁS AKADÁLY, GÁT 1,1Egy férfi és egy nő életre szóló, felbonthatatlan.
Szocializáció Fogalmak:
Ideális – Valóságos – Sugallt Dányi Zoltán ref. lelkipásztor, pasztoral - pszichológus Budapest
Konfliktus és konfliktuskezelés
Fejlesztési koncepció
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása
Családi vállalkozás.
Az óvodai és iskolai konfliktusok és kezelési lehetőségeik
Együtt egymásért és magunkért
Konfliktus Dr. Ternovszky Ferenc: Nemzetközi menedzsment európai szemmel BGF - Külkereskedelmi Főiskolai Kar Vállalkozások és Emberi Erőforrás Menedzsment.
Az iskolai csoportok sajátosságai
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
2007/2008 II.: MENEDZSMENT GYAKORLATOK
"Talán a legnagyobb pedagógiai téveszme az a vélemény, hogy az ember csak azt tanulja meg, amit megtanítanak neki. A mintegy mellékesen elsajátított, tartós.
A deviancia értelmezési kerete
Petrou Thessalia, spanyoltanár MA_LMK
Attitűd, autonómia és felelősségvállalás az OKKR-ben
A Nemzeti Erőforrás Minisztérium Közoktatás-fejlesztési törekvései
Társadalmi kiscsoportok, konformitás és deviancia
Kulcskompetenciák, munkaerő-piaci kulcskompetenciák
A CSOPORT HATÁSA A KLUBTAGRA
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS 11. Szexuális úton terjedő betegségek.
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS Barátság Készítette: Kovács Mária.
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS Abortusz – az élet tisztelete, védelme.
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése A stressz egészségre gyakorolt hatása Készítette: Lisovszki Edit.
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS A férfi és női agy különbségei Mottó: „Férfi és nő, hogy érthetnék meg egymást? Hisz mind a kettő mást akar- a férfi a nőt, a nő.
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése A stressz.
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS Egészséges életmód a születendő gyermek érdekében (az egészségtelen életmód, élvezeti cikkek használatának következményei a születendő.
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS FELELŐS SZÜLŐI MAGATARTÁS.
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése AGRESSZIÓ.
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS Az egészség fogalma, egészségfejlesztés, prevenció.
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése A depresszió.
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS
TANULÓK ÉS A STRESSZ. „A különbség a között, amit megteszünk és amire képesek lennénk, megváltoztathatná a világot.” (Mahatma Gandhi) TÁMOP /
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése Az előítélet.
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése A Johari-ablak.
Családi életre nevelés Házasság. Tartalom A házasság definíciója és eredete Egyházi házasságkötés Polgári házasságkötés Házasodási tendenciák napjainkban.
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS
KONFLIKTUSKEZELÉS, KÉSZSÉGFEJLESZTÉS
Barcsák Marianna - KPSZTI
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS
Miért vannak az iskolának szabályai?
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése
A FELVILÁGOSODÁS PEDAGÓGIÁJA
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése
Értékek.
AZ ÉLET TISZTELETE Popper Péter magyar pszichológus
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS
Konfliktus fogalma: az értékek vagy érdekek összeütközése.
Összeállította: Piacsek László Zoltán
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése DISZKRIMINÁCIÓ
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése
I. Konfliktus értelmezése
ÉRTÉK, ESZMÉNY, NORMA A NEVELÉSBEN
Etikai kérdések tanítása a hittanórán
Előadás másolata:

CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS Konfliktusok a családban- leggyakoribb okok, konfliktuskezelési technikák 1

A konfliktus típusai, okai a családban TÁMOP-3.1.4-12/2-2012-0236 Innovatív iskolafejlesztés a Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégiumában A konfliktus fogalma A konfliktus típusai, okai a családban Konfliktus kezelési technikák http://static.origos.hu/s/img/i/1204/20120427-csalad-auto-veszekedes4.jpg

TÁMOP-3.1.4-12/2-2012-0236 Innovatív iskolafejlesztés a Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégiumában http://tiniknekoldal.elivepage.com/?modul=blog&a=85375

TÁMOP-3.1.4-12/2-2012-0236 Innovatív iskolafejlesztés a Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégiumában „A konfliktus egyének vagy társadalmi csoportok közötti olyan ütközés, amely mögött igények, szándékok, vágyak, törekvések, érdekek, szükségletek, nézetek, vélemények, értékek szembenállása húzódik meg. ” Szekszárdi Júlia: Konfliktuskezelési szöveggyűjtemény. Budapest 1996

A konfliktus típusai, okai: érték alapú TÁMOP-3.1.4-12/2-2012-0236 Innovatív iskolafejlesztés a Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégiumában A konfliktus típusai, okai: érték alapú eltérő értékrendszer, eszmék, normák, erkölcsi értékek http://www.nlcafe.hu/eletmod/20120808/modern-gyerekneveles/

Saját érzelmeinket, viselkedésünket vetítjük rá a másik félre. TÁMOP-3.1.4-12/2-2012-0236 Innovatív iskolafejlesztés a Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégiumában kapcsolat alapú: Saját érzelmeinket, viselkedésünket vetítjük rá a másik félre. érdek alapú: Bizonyos javakért folytatott versengés, felek eltérő szükségletei.

TÁMOP-3.1.4-12/2-2012-0236 Innovatív iskolafejlesztés a Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégiumában információ alapú: nincs elég vagy túl sok az információ, félrevezető vagy eltérő információ értelmezés http://mediacio.forum.ofi.hu/e-learning/kepek/image28_w300.png

Konfliktuskezelési technikák Versengés Elkerülés Együttműködés TÁMOP-3.1.4-12/2-2012-0236 Innovatív iskolafejlesztés a Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégiumában Konfliktuskezelési technikák Versengés Elkerülés Együttműködés Alkalmazkodás Kompromisszumkeresés

TÁMOP-3.1.4-12/2-2012-0236 Innovatív iskolafejlesztés a Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégiumában http://www.biharinepfoiskola.hu/kompetencia_eu/e107_images/custom/teglalatabla.jpg http://www.tankonyvtar.hu/hu/tartalom/tamop412A/2010- 0019_konfliktus_kezeles/ch09.html

KÖSZÖNÖM A FIGYELMET! 10