Adventure Works Értékesítési ajánlat, <év>.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Szennerné Bagó Gabriella 2003.október 30.
Advertisements

A VÁSÁRLÁSI FOLYAMAT ÉS A PIAC
Regionális Gazdaságtani és Vidékfejlesztési Intézet
A fogyasztói orientáció és a piacok Magyarországon Dr. Sz ente Viktória Kaposvári Egyetem, Gazdaságtudományi Kar Marketing és Kereskedelem Tanszék Piacot.
Koncepció MARKETING Cernat Kati Cernat Kati.
Hatékony e-commerce hirdetés az Árukeresőn. Az Árukeresőről • Magyarország piacvezető árösszehasonlító oldala • Operáció 5 országban (HU, TR, RO, BG,
Fogalmak  Az elektronikus kereskedelem (e-kereskedelem) nem más, mint az árucikkek interneten való reklámozása, eladása, vásárlása, illetve cseréje.
ELEKTRONIKUS KERESKEDELEM
Az üzleti terv.
Az eredménykimutatás A mérleg szerinti eredmény levelezetését tartalmazza. (70. §) Eredménykategóriák: Üzemi (üzleti) tevékenység eredménye Pénzügyi műveletek.
Történelmi pihenőhely és időszalag kialakítása Iváncsa Főterén
Copyright © Billbarter Hungaria Zrt. WEBKONFERENCIA
2011. március 20. Disztribúciós hálózat Zsibrita Mátyás –
Személyes eladás az Avon Cosmetics Hungary Kft esetében
Megújul a Sulinet Expressz. Az SZDSZ elnöke felkérte a liberális minisztereket, hogy vizsgálják meg tárcáiknál vannak-e olyan programok, amelyek azokat.
Alapfogalmak.
Értékesítési ajánlat elemei február. A termék koncepciója Tisztázandó a termék vagy szolgáltatás célpiaca.
Vasné dr. Egri Magdolna Kommunikáció -marketingkommunikáció
Áfa, bevételi bizonylatok, a vállalkozás tevékenységével szorosan összefüggő kiadási bizonylatok.
Az SPSS technológiával háromszorosára nőtt az online eladásokból származó bevétel.
Melyik a legmegfelelőbb lótáp vemhes kancák számára?
Innovációs stratégia hatások Termék életciklus Nemzeti sajátosság
4000 körüli vállalkozás, - ennek 80%-a mikro-vállalkozás (10 főnél kevesebb foglalkoztatott), - 15%-a kisvállalkozás (10-49 fő foglalkoztatott) 100 ezer.
VEZETŐI SZÁMVITEL © – A STRATÉGIAI MÓDSZEREK INTEGRÁLT MEGVALÓSÍTÁSÁRA – dr. Laáb Ágnes BME, egyetemi docens, kandidátus elé r hetőség:
Kisiklott projektek sínre tétele Sipos Ferenc Ágazat igazgató Móra Krisztina Projektvezető HTE Projektmenedzsment a gazdaságban,
Mérleg, eredménykimutatás, cash flow
Sajnos nincs a homlokukra írva… Szegmentált célcsoport elérés - jogszerűen.
Eredménykimutatás 8. feladat (479. o.)
III. A termelés és értékesítés alakulásának elemzése
Turizmus gazdaságtan 4.. Szálláshely-statisztikai megfigyelések Előny Helyettesítheti a határstatisztikai megfigyeléseket (részben) Legtöbb országban.
Online értékesítési modellek
E – kereskedelem - e? jótékony online árusítás Cseh Henriett
Telekommunikációs vállalat 100 százalékkal növelte a válaszarányokat az SPSS Clementine® segítségével.
Trendlakás&Design lakberendezési és életmód magazin Ahol az elképzelések életre kelnek és ahol az otthon utat talál! Médiaajánlat 2011.
Mi kell ahhoz, hogy elégedett legyen az ügyfél?
Marketing alapok Kopcsay László.
SZÁMADÓ Esemény Menedzser (SZEM). SUTA-JUTA Kft (SUTA01) Elfelejt Elek (értékesítés) Elfelejt Edit (pénzügy) Fejes Endre (ügyvezető) A partner bemutatása.
VÁSÁROLT KÉSZLETEK 5. témakör.
Közép-dunántúli Regionális Operatív Program Ajka Város Belváros 1. akcióterület rehabilitációja KDOP /2f Nagy László Városi Könyvtár és.
Hol a pénz?. A Biyovis jövedelmező vállalkozás?!
Cégnév Üzleti terv. Célkitűzések A cég hosszú távú céljainak egyértelmű bemutatása –Használjon a cég növekedését alátámasztó kifejezéseket, de legyen.
Újabb mérföldkőhöz érkezett a Növekedési Hitelprogram – a második szakasz eredményei Pulai György Hitelösztönzők főosztály vezetője január 14. Elemzői.
Készült a PH Gazdasági Igazgatóságán „Szolnok tovább épül” Összefoglaló a 2016.évi költségvetésről 16,5 milliárd bérek 3,9 milliárd fejlesztés 5,7 milliárd.
Navigátor IC & ID Kft.. A munkabér szerkezete január 1-től.
1 Készletek. 2 Előadás anyaga Fogalmak, Csoportosítás, megjelenés a mérlegben, Értékelés Bekerülési érték, Mérlegérték (értékvesztés, visszaírás) Könyvviteli.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Vásárlókat vagy rajongókat szeretnél? Zemplén Zsófia / Nuskin Enterprises.
Feladatok. Sorold be a megfelelő mérlegcsoportba! MegnevezésABDF 1. Szállító 2. Vevő 3. Termelőgép 4. Eredménytartalék 5. Anyagok 6. Pénztár 7. Jegyzet.
A marketing jelentősége, fontossága Oktatás, szakirányú képzés Munkahelyi teamek, munkatársak Szakirodalom.
Számvitel S ZÁMVITEL. Számvitel Ormos Mihály, Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Hol tartunk…
Termék vagy szolgáltatás értékesítése. Bevezetés Röviden mutatkozzon be, és mutassa be munkatársait. Ismertesse azt a terméket vagy szolgáltatást, amelyet.
Szent István Egyetem Közgazdaságtudományi Jogi és Módszertani Intézet
9. fejezet Megjelenés a nemzetközi piacon
Kalandorbolt – évi értékesítési terv
A TERMÉK- ÉS A MARKETINGKONCEPCIÓ KIFEJLESZTÉSE
Értékteremtő folyamatok menedzsmentje
FÜGG: AZ ÁRU JELLEGÉTŐL, ÉRTÉKESÍTÉSI MÓDTÓL
Üzleti terv bemutatása
MIT ígér neked a Kampányépítő Mesterkurzus?
Vállalati terv bemutató
A vásárlási döntés folyamata
Online vásárlás.
A részletfizetés tranzakcióról általánosságban
Értékesítés, kereskedelem
A TIENS KELLEMES KARÁCSONYT ÉS BOLDOG ÚJ ÉVET KíVÁN!
Üzleti terv bemutatása
Előadás témája: Eredménykimutatás fogalma, célja, szerkezete, formái
Értékesítési oktatás Előadó: [Név].
TERMÉKPOLITIKA Kószó Kriszta.
Mai téma: Segédletek a projektmunkához Katona Norbert.
Előadás másolata:

Adventure Works Értékesítési ajánlat, <év>. Dobándi Barbara Rangidős alelnök, nemzetközi értékesítés <év>., március 24.

Vezetői összefoglaló A koncepció A lehetőség A potenciál Igény szerinti kiskereskedelmi készlet A lehetőség Alacsonyabb rezsiköltség Nagyobb elégedettség az ügyfelek részéről A potenciál

Mai témánk A jelenlegi termékeink és eredményeink áttekintése <év>. évi értékesítési kutatás Javasolt új termékek Befektetésmegtérülés tervezett költségei Feltételek és kikötések Stratégia és ütemterv Értékesítési és marketingszükségletek Kérdések és válaszok

Jelenlegi termékeink Kempingezés Hegymászás Sporttáskák Hátizsákok Családi kempingsátrak Habszivacs matracok Merevítő vázas hátizsákok Főzőeszközök Szárított élelmiszerek Hegymászás Hámok Mászócipők Sisakok Mászókesztyűk Kötélhordó táskák Karabinerek Lábszárvédők

Előző évi eredmény (millió Ft)   <év> Bevétel 1010 2770 5000 Áruköltség 180 310 460 Bruttó eredmény 830 2460 4540 Teljes kiadás 303 810 1530 Adózás előtti eredmény 527 1650 3010 Adózás előtti eredmény a bevétel százalékában 64,6% 59,6% 60,2%

<év>. évi értékesítési kutatás Vevők A <év>. év terveink szerint 920 700 új vevőt hoz Az első alkalommal nálunk vásárlók 27%-a visszatérő vásárló lesz Tranzakciók Az átlagos vásárlási tranzakciók összege 5217 Ft Vásárlóink 75%-a vásárolt legalább egy nem kedvezményes árut a kedvezményes áru mellé

Javasolt új termékek Túlélőkészlet Sportfelszerelés Szabadidő-ruházat Túrakerékpárok Horgászfelszerelés Kenuk és versenycsónakok

Befektetésmegtérülés tervezett költségei Költségek Befektetésmegtérülés

Feltételek és kikötések

Stratégia Stratégia 1. taktika 2. taktika 3. taktika

Ütemterv Terv elfogadása <Év>., 3. n.é. Megvalósítás <Év>., 4. n.é. Értékelés <Év>., 3. n.é. Korrekció <Év>., 4. n.é.

Értékesítési és marketingszükségletek Értékesítés gyorsabb lezárása Komplex koncepciók gyors és világos bemutatása Adatbázisbeli adatok (értékesítési számok, vásárlók telephelye stb.) hasznosítása

Értékesítés gyorsabb lezárása Szükséglet és megoldás 1 Szükséglet és megoldás 2 Szükséglet és megoldás 3 Szükséglet és megoldás 4 Szükséglet és megoldás 5

Komplex koncepciók gyors és világos bemutatása Szükséglet és megoldás 1 Szükséglet és megoldás 2 Szükséglet és megoldás 3 Szükséglet és megoldás 4 Szükséglet és megoldás 5

Adatbázisbeli adatok hasznosítása Szükséglet és megoldás 1 Szükséglet és megoldás 2 Szükséglet és megoldás 3 Szükséglet és megoldás 4 Szükséglet és megoldás 5

Kérdések és válaszok