Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Kalandorbolt – évi értékesítési terv

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Kalandorbolt – évi értékesítési terv"— Előadás másolata:

1 Kalandorbolt – 2008. évi értékesítési terv
Verebélyi Ágnes Alelnök Nemzetközi értékesítés A vállalat emblémája

2 Vezetői összefoglaló A vállalat emblémája Az elképzelés
A beérkező kiskereskedelmi árukészlet leltározása Kilátások Kisebb másodlagos költségek Magasabb ügyfél-elégedettség Lehetőségek [Szöveg] A vállalat emblémája

3 A mai nap témája A jelenlegi termékeink és a nyereség áttekintése
2007. évi értékesítési felmérés Javasolt új termékek Költségek a megtérülési és befektetési előirányzatokban Feltételek Stratégia és ütemezés Értékesítési és marketingszükségletek Kérdések és válaszok A vállalat emblémája

4 Jelenlegi termékeink A vállalat emblémája Táborozás Sporttáskák
Hordtáskák Családi sátrak Habszivacsok Fémkeretes hátizsákok Edények Szárított ételek Hegymászás Hevederek és kötelek Mászócipők Sisakok Bőrkesztyűk Túrazsákok Karabinerek Lábszárvédők A vállalat emblémája

5 Előző évi nyereség (millió)
2005 2006 2007 Árbevétel 10.1 27.7 50.0 Áruköltség 1.8 3.1 4.6 Bruttó nyereség 8.3 24.6 45.4 Kiadások összesen 3.3 8.1 15.3 Adózás előtti nyereség 5.27 16.5 30.1 Adózás előtti nyereség az árbevétel százalékában 64.6% 59.6% 60.2% A vállalat emblémája

6 2008. évi értékesítési felmérés
Vásárlók A 2008-ra tervezett új vásárlók száma: 920 700 Az új vásárlók 27%-a lett rendszeres vásárló Tranzakciók Értékesítési tranzakciók átlagos összege = 52,17 Ft A vásárlók 75%-a vett legalább egy, kereskedelmi forgalomban nem árusított cikket a megvásárolt forgalmazott cikk mellé A vállalat emblémája

7 Javasolt új termékek Életmentő felszerelések Sportruházat Felsőruházat
Túrakerékpárok Horgászfelszerelések és kellékek Kenuk és kajakok A vállalat emblémája

8 Költségek a megtérülési és befektetési előirányzatokban
A vállalat emblémája

9 Feltételek A vállalat emblémája Feltételek – 1 Feltételek – 2

10 Stratégia Stratégia Taktika – 1 Taktika – 2 Taktika – 3
A vállalat emblémája

11 Ütemterv A vállalat emblémája A terv elfogadása (2008., 3. n.é.)
Megvalósítás (2008., 4. n.é.) Értékelés (2009., 3. n.é.) Kiigazítás 2009., (4. n.é.) A vállalat emblémája

12 Értékesítési és marketingszükségletek
Értékesítések gyorsabb lezárása Összetett elképzelések gyors és világos bemutatása Adatbázisbeli információk számának növelése (értékesítések száma, vásárlók lakóhelye stb.) A vállalat emblémája

13 Értékesítések gyorsabb lezárása
Szükséglet és megoldás – 1 Szükséglet és megoldás – 2 Szükséglet és megoldás – 3 Szükséglet és megoldás – 4 Szükséglet és megoldás – 5 A vállalat emblémája

14 Összetett elképzelések gyors és világos bemutatása
Szükséglet és megoldás – 1 Szükséglet és megoldás – 2 Szükséglet és megoldás – 3 Szükséglet és megoldás – 4 Szükséglet és megoldás – 5 A vállalat emblémája

15 Adatbázisbeli információk számának növelése
Szükséglet és megoldás – 1 Szükséglet és megoldás – 2 Szükséglet és megoldás – 3 Szükséglet és megoldás – 4 Szükséglet és megoldás – 5 A vállalat emblémája

16 Kérdések és válaszok A vállalat emblémája


Letölteni ppt "Kalandorbolt – évi értékesítési terv"

Hasonló előadás


Google Hirdetések