Videojáték.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A HELYI ÉS A TELEPÜLÉSI ADÓRENDELETEK SZABÁLYOZÁSÁNAK EGYES KÉRDÉSEI.
Advertisements

A felhasználói interfész A felhasználói interfész az a felület, amellyel a szoftver az ember felé „fordul”; amellyel a felhasználó nap mint nap találkozik.
Az állatvilág alkalmazkodása a zord téli körülményekhez melegebb vidékre vándorolnak alkalmazkodnak a megváltozott környezethez téli álmot alszanak / hibernálják.
Hogyan készüljünk a francia nyelvi érettségi változásaira?
Ellenőri továbbképzés Budapest, Ellenőri továbbképzés Budapest, MLSZ JB.
Melyik agyféltekéje domináns? – teszt Pillantson a pörgő lányra! Merre forog? Az óramutató járásának megfelelően vagy azzal ellentétesen ?  Ha úgy.
Követelményelemzés – követelményspecifikáció A szoftverfejlesztés kapcsán az elemzés speciálisan egy kezdeti szakaszt jelöl, amelynek alapvető feladata.
A szoftver mint komplex rendszer (folyt.) A SunTone módszertan 3 dimenziós osztályozási sémája kifinomultabb osztályozást tesz lehetővé.
BINARIT TIMESHEET Több, mint munkaidő nyilvántartás Virág Zsolt (BINARIT Informatikai Kft.)„Hogyan legyek milliomos?” konferencia – BKIK ( )
Than Károly Ökoiskola Jó gyakorlatok. BEFOGADÓ ISKOLA VAGYUNK LEHETŐSÉGET ADUNK ELFOGADUNK EGYÉNI TANULÁSI UTAKAT KERESÜNK.
Informatikai rendszerek általános jellemzői 1.Hierarchikus felépítés Rendszer → alrendszer->... → egyedi komponens 2.Az elemi komponensek halmaza absztrakciófüggő.
Számvitel S ZÁMVITEL. Számvitel Ormos Mihály, Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Hol tartunk…
Számítógépes játékok. A videojáték A videojáték video szava a latin „látom” szóból származik. Arra utal, hogy videojátékok egyedülállóak minden más játékhoz.
1 Számvitel alapjai Gazdálkodás:a társadalmi újratermelési folyamat szakaszainak (termelés, forgalom, elosztás, fogyasztás) megszervezésére, az ahhoz rendelkezésre.
Hogyan partícionáljuk meghajtónkat?
A TF Könyvtár katalógusának használata
Lovagi tábor angol nyelvű foglalkozásokkal is
E-learning modellek osztályozása
vizuális megismerés – vizuális „nyelv” vizuális kultúra
Tanulószerződés-kötés
Digitalizáció a fuvarozásban és a szállítmányozásban - Bevezető
Gyűjtőköri szabályzat
Programstruktúrák.
Technikai lehetőségek, korlátok, kihívások
Víz a lakásunkba.
HÉL (Hasonló értelmű licit)
Sz&p prof.
Az integrált áramkörök (IC-k) típusai és tervezése
A cégvezetők problémái az informatikával kapcsolatban
A mozgóképi közlésmód sajátosságai
LabVIEW bevezetéstől a feszültség-áram karakterisztikáig Vida Andrea
SZÁMVITEL.
Római számok.
Vörös-Gubicza Zsanett képzési referens MKIK
Hogyan viszonyuljunk a médiaeszközök használatához a válságból való kilábalás után? Szuromi Péter - ZenithOptimedia.
SZÁMVITEL.
SZÁMVITEL.
A földrajzi kísérletek szervezése és végrehajtása
Gazdaságstatisztika Korreláció- és regressziószámítás II.
Új szolgáltatások illesztése működő rendszerekhez SOA alulnézetben
Szombatiskola, mint baráti kör
Projektmunka Földrajzolok
MOZGÓ SZÍNPAD Molino Kft
Az energia.
Meghatározása, formái, mikéntje és „forrásai”
ARÁNYOSSÁG Fieszl Fanni.
Regressziós modellek Regressziószámítás.
A Hálózat és Az internet
Rendszerfejlesztés gyakorlat
Számítógépes vírusok.
Beépített assetek (Standard Assets).
Az egészséges nő A HPV-ről és a méhnyakrák megelőzéséről
B M Java Programozás 4. Gy: Java GUI IT A N Tipper, MVC kalkulátor
Hosszúidejű Spektrogram mérés az ELQ 35 - el
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Regionális workshop Zétényi Ákos.
Szervezet-fejlesztés
Az iskolai szervezet és fejlesztése
A Microsoft SharePoint testreszabása Online webhely
A szállítási probléma.
TIENS PROPOLISZ TABLETTA
Hosszúidejű Spektrogram mérés az ELQ 30A+ - al
A Delegáció 7 Szintje.
SQL jogosultság-kezelés
IT hálózat biztonság Összeállította: Huszár István
Mesterséges neuronhálók és alkalmazásaik
Őshaza itt-ott, őshaza mindenütt
A geometriai transzformációk
A POWERPOINT 2007 újdonságai
Üzlezi információelemző specializió
Előadás másolata:

Videojáték

A videojáték A videojáték olyan játék, amellyel a játékos egy felhasználói felületen keresztül lép kölcsönhatásba (interakcióba) és arról egy kijelző eszközön keresztül kap visszajelzéseket.

Története Az elektronikus videojátékok története a múlt század közepére nyúlik vissza. A korai videojátékok különféle elektronikus eszközökön jelentek meg és változatos megjelenítő eszközöket használtak.

Elnevezése A videojáték video szava a latin „látom” szóból származik. Arra utal, hogy videojátékok egyedülállóak minden más játékhoz képest, mivel ezeknél egy vizuális (video) kijelzőn látja a játékos a játékot

Videojátékok típusai Műfajok Akció játékok Ügyességi játékok Kaland játékok Szerepjátékok Stratégiai játékok

A videojáték elkészülési folyamata Kitalálás és tervezés Egy játékot először kitalálnak, azaz kitalálják a játék történetét, esetleg lényegét. Ezután hosszan megtervezik a játékot, a legkisebb részletekig. Modellezés Ezután a modellezők elkészítik a játékban látható modelleket, és úgynevezett textúrát raknak rá, ami megadja a külső kinézetét.  Programozás Ezek után a programozók hozzálátnak a játék programozásához, valamilyen programozási nyelven (például: C#, C++, C). Tesztelés és kiadás Ha megvan a kész játék, tesztelik az esetleges hibák felderítésére. Ha ezzel végeztek, a játékot kiadják.

Köszönöm a figyelmet!