A VIZSGA FÓKUSZPONTJAI

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Tájékoztatás a szakmai programok megvalósításáról június 26. BARTÓK TAMÁSNÉ.
Advertisements

Horizontális tanulás intézményi hálózati együttműködés
Készítette: Pápai Zsolt Lex Ákos Kiss Gábor Borbély Csaba
„ÚTRAVALÓK” Molnár Mónika DUF. •Tuning Tervezési Formanyomtatvány –Modulprogram –Fejlesztendő kompetenciák –Tanulási eredmények –Oktatási-tanulási tevékenységek.
Tippek, anyagok a Beszédkészség vizsgarészre, éles próbavizsgával
A pedagógusminősítési rendszer
Egyén a szervezetben Vezetés és szervezés BA Pécs.
Értékelés a pedagógiában
Mitől működik? Az optimális tanóra modellje A STEP 21 tanóra-diagnosztikai modell Szakmai információs nap a tanítási gyakorlatokról TÁMOP – 08/1/B
Utazás &Turizmus érettségi 2008 tavasz. U&T érettségi Központilag akkreditált érettségi vizsgatárgy (Ady Endre Gimn., Ráckeve Csak k özépszintű! Felvételinél.
Szervezetfejlesztés Töviskes Imre.
ISKOLAI MENTOR SZAKIRÁNYÚ TOVÁBBKÉPZÉSI SZAK
Munkatársak minőség iránti elkötelezettsége a siker kulcsa Készítette: Taksonyi Bea és Horváth Viktória.
A kompetencia alapú szakképzés sajátosságai
Mit tud? Mire képes? Kompetencia alapú szakképzés
E-PORTFÓLIÓ.
Vizsga-dolgozat Téma: orvosi kóderndszerek vagy orvos- biológiai ontológiák (pl. nem tárgyalt kódrendszer ismertetése, előnyei, hátrányai; történelmi fejlődés.
TÁMOP 3.1.5/ – 0001 PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
TÁMOP 3.1.5/ PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
Földrajz Közép és emeltszintű vizsgák értékelése vizsgatárgyanként
Gazdasági ismeretek.
Rendészeti vezető-kiválasztás
Kiválasztás: érvényesség, megbízhatóság az interjú és az Assesment Center módszere esetén Barta Bea
Az erőszakmentes kommunikáció technikája
Emberi erőforrás menedzsment Munkakörök elemzése, tervezése
1. előadás A vállalkozások indítása és működtetése
A szakképzés fejlesztés jelenlegi állása
Digitális középiskola Digitális középiskola Iskolahálózat kialakítása.
OKJ A szakmai vizsgák. Szakmai vizsga I. Fogalmak II. A szakmai vizsga időtartama és keretei III. A szakmai vizsga feladatai, tevékenységei, és.
Pedagógiai szempontok a szakmai vizsga során
Dr. SEDIVINÉ BALASSA ILDIKÓ SZÁMALK OKTATÁSI ÉS INFORMATIKAI ZRT. KORSZERŰ STRUKTÚRA ÉS TARTALOM, INNOVATÍV MÓDSZEREK A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSBEN Szolnok,
Tájékoztatás Alkalmazások
A tudásgyárak technológiaváltása és humánstratégiája – a felsőoktatás kihívásai a XXI. században május Az intézmény partnerségi kapcsolatainak.
Felkészülés a pedagógusok szakmai ellenőrzésére
„P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/ A szaktanácsadásról.
A közszolgáltatásokra kifejlesztett általános együttműködési modell GYÁL VÁROS ÖNKORMÁNYZATÁNÁL Gyál, szeptember 30.
Szervezetfejlesztés. STRUKTÚRA (XX. század)  bürokratikus,  többszintű,  megszervezése azzal az elvárással történik, hogy a magas beosztású menedzserek.
Mesterképzés Vállalkozásfejlesztés szak NYÍLT NAP
Mérés és adatgyűjtés Utolsó óra Mingesz Róbert május 5. 1.
Intézményvezető helye és szerepe a pedagógusok minősítési rendszerében
Könyvvizsgálók tevékenységére vonatkozó tapasztalatok XIII. Országos Minőségellenőrzési Továbbképzés - Siófok Vámosi Anikó
Startol a tanfelügyelet a legfontosabb változásokról, kiegészítésekről
Sport és szervezetei január 18.. Személyes tapasztalatok: 3 év tanítási gyakorlat modul rendszerben Oktatás fókuszába, a gyakorlati megvalósíthatóságot.
„Önértékelés, ahogyan mi tervezzük” NPK Tanfelügyeleti és minősítő szakértői tagozat.
Szakál Ferenc Pál. 20/2012 (VIII.31.) EMMI rendelet.
Pedagógusok felkészítése a pedagógusok előmeneteli rendszeréhez kapcsolódó feladatok ellátására Kontakt képzés TÁMOP „Köznevelési reformok.
Kamarai HR Konferencia GYMSKIK 2012.április 19..
Rádai Péter Euro Nyelvvizsga Központ „Dumáljuk meg!” Tippek, anyagok a Speaking vizsgarészhez, éles próbavizsgával Angol B2.
TOVÁBBTANULÁS Határidők Feladatok 28/2015. (V. 28.) EMMI rendelet A 2015/2016. tanév rendjéről 2. sz.melléklet ! A tanulók jelentkezése.
Munkaerőpiaci kihívások Az új generációk elvárásainak megjelenése a kiválasztásban Készítette: Farkas Edit közvetítési üzletág vezető.
1 XIV. Országos Minőségellenőrzési Továbbképzés MER ellenőrzések módszertana Siófok, Munkácsi Márta A Minőségellenőrzési Bizottság tagja.
A SZAKTANÁCSADÁS INTÉZMÉNYI ÖNÉRTÉKELÉS TANFELÜGYELET MINŐSÍTÉS KAPCSOLÓDÁSA.
PÉCSI KERESKEDELMI, IDEGENFORGALMI ÉS VENDÉGLÁTÓIPARI SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA.
Az üzletek operatív működtetése
Értékelő és Fejlesztő Központ
Barlai Róbertné augusztus.
A Gyulahús Kft. szerepe a projekt megvalósításban
Szociális foglalkoztatás aktualitásai
FORD KARRIER PROGRAM Értékesítők 2. szintű vizsga követelmények
Munka és álláskeresési tanácsadás minőségi szempontjai
Szakiskolai Fejlesztési Program I
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL ÖNÉRTÉKELÉSI SZINTEK
Vezetéselmélet, rendezvény szervezés készítette: Petrika Ibolya
SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK „ Az intézményi felelősök felkészítése a Szakképzési Minőségbiztosítási Keretrendszer (SZMBK) követelményeinek figyelembevételével,
Tájékoztató az emelt szintű érettségi felkészítésről 10. évfolyam
Informatika munkaközösség
Kompetencia alapú szakoktatás
SZFP II Hazai Peer Review – 2009 A Peer Review Jelentés V. előadás
Egészségügyi ellátás tárgyi és humán erőforrás feltételeinek szabályozása.
Benedek András, BME Felnőttképzés és iskola – a szakértői kompetenciafejlesztés lehetőségei december 1.
Előadás másolata:

FORD KARRIER PROGRAM 2. szintű értékesítési vezetői vizsga követelmények

A VIZSGA FÓKUSZPONTJAI A FEJLESZTŐ VISSZAJELZÉS A MEGFIGYELT ÉRTÉKESÍTÉSI FOLYAMATRA (A KAPCSOLATTEREMTÉSTŐL A TERMÉKBEMUTATÁSIG) AZ ÉRTÉKESÍTÉSI FOLYAMAT SZITUATÍV VEZETÉS SZABÁLYAINAK ÉS FOLYAMATÁNAK GYAKORLATI ALKALMAZÁSA

vizsgafeladatok A VIZSGA 3 RÉSZBŐL ÁLL: FELELETVÁLASZTÓS ONLINE TESZT az 1 és 2. szintű tréningek anyagából SZITUÁCIÓS GYAKORLAT: Fejlesztő visszajelzés a megfigyelt értékesítési folyamatra SZITUÁCIÓS GYAKORLAT: Felkészítő beszélgetés értékesítési feladatra, a helyzethez megfelelő vezetői stílus használatával A 2. szintű vizsgán elvárt az 1. szinthez kötődő tudásanyag és készségek megléte, viszont a 2.szintű vizsgán az elvárások értelemszerűen magasabbak.

ÉRTÉKELT KOMPETENCIÁK ÉS MEGFIGYELÉSI SZEMPONTOK

ÉRTÉKELT KOMPETENCIÁK ÉS MEGFIGYELÉSI SZEMPONTOK

Követelmények, a visszajelzés és értékelés menete Az összteljesítmény megállapításakor a tudásteszt eredményét 30%-os, míg a gyakorlati részét 70%-os súllyal vesszük figyelembe! (Pl: 60%-os teszt és 90%-os gyakorlat = 60%*30%+90%*70% = 81% összeredmény!) A GYAKORLATOKAT KÖVETŐEN AZONNALI SZÓBELI ÉRTÉKELÉST KAPSZ, AMIT HANGFÁJLBAN RÖGZÍTÜNK, AMENNYIBEN HOZZÁJÁRULSZ, ÉS KIZÁRÓLAG A TE RÉSZEDRE 10 MUNKANAPON BELÜL ELJUTTATUNK. A TUDÁSTESZT ÍRÁSOS ÉRTÉKELÉSÉT, ÉS A VIZSGA SZÁMSZERŰ EREDMÉNYEIT A VIZSGÁT KÖVETŐ 10 MUNKANAPON BELÜL A RÉSZEDRE ELKÜLDJÜK. A VEZETŐD RÉSZÉRE KIZÁRÓLAG A VIZSGA VÉGEREDMÉNYÉT KÜLDJÜK MEG

Felkészülési tanácsok NÉZD ÁT AZ ÉRTÉKESÍTÉSI VEZETŐI TRÉNING 1. ANYAGÁT NÉZD ÁT AZ ÉRTÉKESÍTÉSI VEZETŐI TRÉNING 2. ANYAGÁT IDÉZD FEL A SZITUÁCIÓS GYAKORLATOK TAPASZTALATAIT OLVASD EL A KORÁBBAN MEGKAPOTT FEJLESZTŐ KÖZPONT (DC) RIPORTOD GYAKOROLJ