Keresztyén Ifjúsági Dicsőítő Csoport

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
LámpásLámpás Keresztyén Ifjúsági Dicsőítő Csoport.
Advertisements

Számvitel S ZÁMVITEL. Számvitel Ormos Mihály, Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Hol tartunk... Hiányzik egy jól strukturált rendszer.
Az óvodai matematikai nevelés elvei, céljai, feladatai Tk. 29.old. Kissné Zsámboki Réka NYME-BPK.
A fogyasztóvédelmi hatóság hatásköre, illetékessége és eljárása a villamosenergia-, földgáz-, víziközmű-, távhő- és hulladékgazdálkodási közszolgáltatás.
Pedagógus Hivatás Munkacsoport dr. Liptai Kálmán az MRK alelnöke dr. Gloviczki Zoltán az MRK Pedagógusképzési bizottságának elnöke.
MMIK – „a befogadó intézmény” tradicionális múlt tradicionális múlt felkészült szakember gárda (humán erőforrás) felkészült szakember gárda (humán erőforrás)
Munkácsy Mihály Német Nemzetiségi Nyelvoktató Általános Iskola Pápa.
Személyes életvitel. VI Tanácsok a személyes segítő szolgálathoz 9. Vigyázz magadra, hogy kísértésbe ne essél „Testvéreim! Lehet, hogy közületek valaki.
A Mi Házunk Határtalan Szív Alapítvány (Esztergom)
M ESTERPEDAGÓGUS SZAKTANÁCSADÓK FELADATAI. Megállapodás megkötése-aláírás után a HMPI-nek visszaküldeni, melyet az OFI-ba továbbítunk aláírásra Útiköltség.
NTP-TSZV- M CSEÖH MŰHELYFOGLALKOZÁS Kutatási eredmények ismertetése Szegő Dóra.
A képzett szakemberekért AZ ÖNÉRTÉKELÉS FOGALMA, LÉNYEGE, SZEREPE A MINŐSÉGFEJLESZTÉSBEN 3.2. előadás.
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET 2007 Menner Ákos. A minőségfejlesztés intézményi ritmusa Önértékelés 2006 Önértékelésből származó fejlesztési célkitűzések.
Péli Kati gyógypedagógus (Éltes Mátyás EGYMI, Általános Iskola és Speciális Szakiskola)
Dr. Szűcs Erzsébet Egészségfejlesztési Igazgatóság Igazgató Budapest, szeptember 29. ÚJ EGÉSZSÉGFEJLESZTÉSI HÁLÓZATOK KIALAKÍTÁSA ÉS MŰKÖDTETÉSE.
NSZFI SZFP Programkoordinációs Iroda Minőségfejlesztési Terület Teljesítményértékelési rendszer A képzett szakemberekért Információgyűjtés.
Csepregi Teréz Szociálpolitikai szakért ő Október 2.
MH 5. BOCSKAI ISTVÁN LÖVÉSZDANDÁR. A MISSZIÓBA JELENTKEZÉS ÉS KIUTAZÁS KAPCSÁN FELMERÜLŐ PROBLÉMÁK A PSZICHOLÓGIA SZEMSZÖGÉBŐL Készítette: Choma Krisztina.
Oktatói elvárások, oktatói vélemények a hallgatókról Cserné dr. Adermann Gizella egyetemi docens DUE.
Projekt módszer óvodai alkalmazásának egy lehetséges változata Encsen „Jó gyakorlat” bemutatása Sárospatak, Léportné Temesvári Ildikó és Zsiros.
Sz. Hegedűs Rita és Szerecz György Magyar Nyelvstratégiai Intézet Budapest A NAT mint a tanár segítsége.
1 Helyi szintű egyeztetés a köznevelés terén KEF országos konferencia Budapest, március 06. Simonyi István Emberi Erőforrások Minisztériuma KÖZNEVELÉS-FEJLESZTÉSI.
BEST-INVEST Független Biztosításközvetítő Kft.. Összes biztosítási díjbevétel 2004 (600 Mrd Ft)
Internet tudományos használata
Képzők képzése a vidéki kistelepülések ökológiai szemléletű gazdálkodásának elősegítésére Szakmai rendezvény szaktanácsadók részére Gödöllő,
Káros Szenvedélyek Dohányzás.
Dobrik-Lupták Sára szeptember 19.
Intézményesülés a Baptista egyházban
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Szaktanácsadás 2015/2016 Készítette: Szabó Klára.
TÁJÉKOZTATÓ ÉS INDÍTÓ BESZÉLGETÉS A LABORVEZETŐKNEK ÉS MINŐSÉGÜGYI MEGBÍZOTTJAIKNAK SZÓLÓ TANFOLYAM TÉMÁIRÓL, SZERVEZÉSÉRŐL EŐZMÉNYEK Korábbi laborvezetői.
LEHET JOBB A GYEREKEKNEK!
Betekintés a református hit- és erkölcstan világába
A lifelong guidance (LLG) rendszer magyarországi megalapozásának kvalitatív vizsgálata (6 fókuszcsoport) július Kovács Attila
Miért a református hit- és erkölcstan?
Baross László Mezőgazdasági Szakközépiskola és Szakiskola Mátészalka
A katolikus óvodák feladata a Hit évében
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
1993-as közoktatási törvény
Hazánk 4. legnagyobb egyháza
Környezeti teljesítményértékelés
A gyermeki személyiségfejlődés nyomon követése a gyakorlatban
Az életvezetés etikája - a döntésről
A korai Egyház Az első közösségek.
Munkavégzésre irányuló jogviszonyok
Projektmunka Földrajzolok
Intézmény-akkreditáció szakképző intézmények kérelme esetén
Kognitív viselkedés-tréning cukorbetegek és veszélyeztetettek számára
Bemutatkozik az iskolapszichológus
Közfoglalkoztatásból a versenyszférába- segítő munkaerőpiaci program
Tájékoztató az Önkormányzati ASP Projektről
ONAP ↓ HELYI ÓVODAI PROGRAM ÜTEMTERV TERVEZET
Compliance és Corporate Governance
INFOÉRA Zsakó László Informatikai tanárszak problémái ELTE Informatikai Kar Juhász István-Zsakó László: Informatikai.
Família Nagycsaládosok Egyesülete
Felnőttképzés a közművelődésben
Zanáné Haleczky Katalin október 09.
Foglalkoztatási és Szociális Hivatal
Scool-Túra Kft Miskolc Széchenyi út 36.
A katolikus óvodák feladata a Hit évében II.
A katolikus óvodák feladata a Hit évében III.
Iskolai szociális segítő
Az MKET új stratégiája – Szolgáltató MKET
A dolgozói teljesítménymérés gyakorlata a százhalombattai Hamvas Béla Városi Könyvtárban Hamvas Béla Pest Megyei Könyvtár Minőségirányítási szakmai nap.
A részekre bontás tilalma és annak gyakorlati alkalmazása
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
Az ELTE Fogyatékosügyi Központ bemutatása
Gyermekekkel a mediáció szemszögéből
KONFERENCIA KAFFEE projekt Óvári Márta Köznevelési Főosztály
Miről álmodik a rezidens?
Előadás másolata:

Keresztyén Ifjúsági Dicsőítő Csoport Lámpás Keresztyén Ifjúsági Dicsőítő Csoport

„A lámpást sem azért gyújtják meg, hogy a véka alá, hanem hogy a lámpatartóba tegyék…” Lk 11,33 „Hirdessék az Úr nevét … , és dicséretét…!” Zsolt 102,22

Jellemzők Heti rendszeres próbák Lévays diákokból álló dicsőítő csoport Ének és Zene Nyitott a zenei képzettség nem előfeltétele a tagságnak – fontos a közösség jelleg is Keresztyén értékrend szerint élő fiatalokat vár a csoport Iskolai segítő tevékenység és működés koordinátora Zenében jártas diákok segítik az énekek zenei összeállítását Heti rendszeres próbák

Szolgálatok Iskolai eseményeken hétkezdő istentiszteleteken (cél az, hogy rendszeresen) csendesnapok, ünnepségek Iskolai kapcsolatokon keresztül egyéb helyeken (meghívás alapján) iskolák gyülekezetek intézmények (kórház, óvoda, idősek otthona)

Dicsőítésről Miben más a dicsőítés az énekléstől? Istent dicsőíti - nem témát, személyt, történést… Dicsőít (dicsér, róla beszél, az Ő dolgairól beszél, imádság jelleg is - közösségi, de Isten felé mégis intim/személyes) Nem esztétikai élményt akar szerezni elsősorban, hanem tisztában van azzal (a dicsőítésben résztvevő), hogy a részvétel folyamán a Szentlélek munkája által Isten és a személy (aktív és hallgató) között kommunikáció/interakció alakulhat.

A dicsőítés, mint „szolgálat” Hogyan lehet szolgálat a Lámpás dicsőítő alkalma? A dicsőítő alkalom közvetlenül lehet megerősítő. Közvetlenül átélt élmény, megtapasztalás. Az érzékekre és érzelmekre (Isten Szentlelke által; nem önmagában) ható folyamatban olyan megtapasztalás rögzül(het), ami akár sok-sok év múlva is segítségére lehet a hallgatónak egy nehéz élethelyzetben. „A hit hallásból van” – ilyen összefüggésben is lehet értelmezni ezt az Igét.

„Igéd Lámpás, utamon fény…”