MOBIL – PLT együttműködés
KOMMUNIKÁCIÓS IRÁNYVONALAK Zalaegerszegen épül meg az önvezető járművek számára is alkalmas, közép-európai szinten egyedülálló, járműipari tesztpálya, továbbá logisztikai központ és konténerterminál is létesül – a létrejövő fejlesztésekkel még erőteljesebben a gazdasági élet meghatározó pontjává válik a megyeszékhely. Kiemelt médiapartnerként célunk, hogy a MOBIL Járműipari és Logisztikai Szakkiállítás, Konferencia rendezvényt széles körben ismertté tegyük. A kampány fontos üzenete az eseményen túl a Zalaegerszegen épülő járműipari tesztpálya és a logisztikai központ és konténerterminál megvalósulása: Zalaegerszeg város kommunikációjának erősítése – Zalaegerszeg nevének a tesztpályával és a logisztikai központ és konténerterminállal történő összekapcsolása.
KOMMUNIKÁCIÓS TERV
MICROSITE Az eseménynek önálló site-ot fejlesztettünk. Ezen a felületen található meg a program, a kiállítók és a regisztráció is itt valósul meg.
NYOMTATOTT TERMÉKEK NAPILAPOK : Zalai Hírlap, Vas népe, Napló, Fejér Megyei Hírlap, Dunaújvárosi Hírlap ELÉRÉS: 15 év feletti lakosság 54 %-a átlagosan (Zala megyében 64 %) A 4 megye piacvezető napilapjaiban kiemelten foglalkozunk a megyeszékhelyen történő fejlesztésekkel és a kiállítással szerkesztőségi tartalomként. PR és hirdetési felület a hetente megjelenő Lóerő mellékletben.
NYOMTATOTT TERMÉKEK INGYENES TERMÉKEK : Zalaegerszegi 7 Nap (beharangozó) teljes háztartás szám MAGAZIN : PRÉMIUM magazin 06. 16. – utólagos beszámoló PR tartalomként dolgozzuk fel a kiállítással kapcsolatos információkat.
ONLINE HÍRPORTÁLOK : ZAOL, VAOL, VEOL, FEOL, DUOL, MCSATORNA LÁTOGATÓSZÁM: átlag 120.000 egyedi látogató / hét / megye 4 megye piacvezető hírportáljain kiemelten foglalkozunk a megyeszékhelyen történő fejlesztésekkel és a kiállítással szerkesztőségi tartalomként és hirdetési felületen egyaránt. 04.15-től folyamatos prémium zónás bannermix a régióban. Várható letöltődés mennyiség: 400.000 AV/hét Összes megjelenés a kampányidőszakban: 3.000.000 AV Posztok a Facebook hírfolyamban hetente több alkalommal a hírportálokon elhelyezett PR-cikkekből. Várható elérés: 46.800 Fizetett facebook-kampányok: 2.000.000 megjelenés Fizetett Google Display kampány: 3.000.000 megjelenés Hírlevél: 120.000 / alkalom
TOVÁBBI KOMMUNIKÁCIÓ 4 megyében (Zala-, Vas-, Veszprém-, Fejér megye) piacvezető kiadóként teljes körű elérést biztosítunk. A 4 megyén kívül elsősorban online eszközöket használunk a kommunikációra (Google Display Network, Facebook), de folyamatban van a kapcsolatfelvétel országos médiumokkal is (MTVA, TV2). Az esemény előtt célszerű egy sajtótájékoztató megszervezése is.
EDDIGI MEGJELENÉSEK Zalai Hírlap – 04. 01.
EDDIGI MEGJELENÉSEK - ZAOL http://zaol.hu/gazdasag/i-mobil-orszagos-jarmuipari-es-logisztikai-szakkiallitas-es-konferencia-zalaegerszegen-1827246 http://zaol.hu/zalaegerszeg/orszagos-jarmuipari-es-logisztikai-konferencia-zalaegerszegen-1827791 http://zaol.hu/gazdasag/zalaegerszegen-a-jovo-minden-ami-jarmuipar-es-logisztika-1828676
EDDIGI MEGJELENÉSEK – FB hírfolyam https://www.facebook.com/events/913492715419748/
TERVEZETT LISTAÁRAS MÉDIATERV
TERVEZETT LISTAÁRAS MÉDIATERV
TERVEZETT LISTAÁRAS MÉDIATERV Nettó lista-áras médiaköltés. Fenti táblázat nem tartalmazza a szerkesztőségi felületeket.
TOVÁBBI HOZZÁADOTT ÉRTÉK Microsite fejlesztése Facebook esemény hírfolyamának kezelése Google & FB kampány Országos média (TV2, M1, helyi rádiók) Közreműködés, kiállítók szervezésében
KÖSZÖNJÜK MEGTISZTELŐ FIGYELMÉT!