Multimédia az oktatásban
A részinformációk villámgyors el ő hívása Interaktivitás(a felhasználó részt vállal a program futása közben a program nem halad tovább, ha ő nem cselekszik) Saját ütem ű,önkontrollon és önirányításon alapuló tanulás ELŐNYEI AZ OKTATÁSBAN
Inkább az egyéni tanulást támogatja Megszünteti a tantárgyak közti éles határokat Kettős kódolás elmélete hatékonyan alkalmazható: Szóbeli Képi kódolás
START Színessé, érdekessé teszi CÉL
ÉRDEKESSÉGEK
A diákok 82 %-a vizuális típusú, ezért előnyben részesítik az illusztrált szövegeket.
A társadalomnak vannak olyan eszközei, amelyekkel az adódó pénzügyi problémákat lehet enyhíteni, mint például a SULINET. Célja az ingyenes Internet-kapcsolat a diákokkal.
Források handle/2437/6179/Multimfelhaszlehszerep azokt.pdf?sequence=1&isAllowed=y handle/2437/6179/Multimfelhaszlehszerep azokt.pdf?sequence=1&isAllowed=y
Köszönöm a figyelmet! Készítette: Kovács Eszter Kommunikáció és PR, I év