 Multimédia az oktatásban.  A részinformációk villámgyors el ő hívása  Interaktivitás(a felhasználó részt vállal a program futása közben a program.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Anyagtudományi tehetséggondozó program. A program célja Olyan anyagtudomány-anyagtechnológia oktatás, amelyben a résztvevő hallgatók összefüggéseiben.
Advertisements

A Huawei Technologies Hungary Kft. a Huawei globális vállalati stratégiájában Készítette: Molnár Péter ZSKF NGG végzős mester szakos hallgató március.
Számítógépes alapismeretek Kommunikáció Információs és Kommunikációs Technológiák (IKT)
Környezetszennyezés A mai emberek felelőtlenek. Szennyezik a levegőt, folyókat. Ezért napjainkba sok ezer ember hal meg környezet szennyezéstől.
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Ruska Mónika – Mobilitás Országos Ifjúsági Szolgálat - Fiatalok Lendületben Programiroda.
E-BANKING SUMMIT március 3. Biztonságos kommunikáció biztosítása a pénzintézetek és a hatóságok között Szabó Katalin Termékmenedzsment osztályvezető.
Számvitel S ZÁMVITEL. Számvitel Ormos Mihály, Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Hol tartunk…
A Szociális Szövetkezeti forma bemutatása Tanai Tünde Rehabilítációs tanácsadó.
1. Bethlen Gábor Középiskola, Szakképző Iskola és Kollégium Nyírbátor 2 Iskolai közösségek A tanulók összetétele: A tanulói létszám jelenleg:780 fő –Szakközépiskolai.
MIÉRT AZ AVASI? németes szemmel. Németes képzésformáink:  5 éves német két tanítási nyelvű képzés  emelt óraszámú német tagozat  németet lehet tanulni.
Szabadulás előtt megváltozunk? Mentori tapasztalatok Nagy Kornél október 11.
Beruházási és finanszírozási döntések kölcsönhatásai 1.
Dorottya Szabo IRTA Europe/Azsia Elnöke Lánctartozás! Hörcsög az ördögi körben. Generation NINJA.
Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése és a szolgáltatást támogató eszközök beszerzése a sajátos.
Főnix Országos Szociális Szövetkezeti Hálózat Bocskay József Tudásalapú szociális társadalom Szociális gazdaság fejlesztése Modern menedzsment eszközökkel.
Nyitó szakértői találkozó. "C" komponens-informatika Készítette: Farkas László január.28.
Az információs forradalom  Minden jog fenntartva.
BINARIT TIMESHEET Több, mint munkaidő nyilvántartás Virág Zsolt (BINARIT Informatikai Kft.)„Hogyan legyek milliomos?” konferencia – BKIK ( )
A nemzetiségi nevelés-oktatás eredményei és hatékonyság mutatói a tótkomlósi Szlovák Két Tanítási Nyelvű Általános Iskolában és Óvodában Készítette: Laukó.
Környezeti fenntarthatóság. A KÖRNYEZETI FENNTARTHATÓSÁG JELENTÉSE A HELYI GYAKORLATBAN Nevelőtestületi ülés,
Jó gyakorlatok a tanórán kívüli tevékenységekhez kapcsolódóan Kasza Georgina témavezető.
NSZFI SZFP Programkoordinációs Iroda Minőségfejlesztési Terület NSZFI SZFP Programkoordinációs Iroda Minőségfejlesztési Terület Teljesítményértékelési.
„Az ember is tud úgy tanulni, mint a patkány a labirintusban” 2Új tanulási módszerek az informatikában.
A év értékelése és a év újdonságai
Internet tudományos használata
A székesfehérvári fiatalok helyzete
Mercedes-Benz-Iskola
Work-based Learning in CVET Az ALFA KISOSZ Érdekvédő és Képző Egyesület szerepe a projekt megvalósításában Előadó: Czibula Zoltán igazgató ALFAKÉPZŐ.
E-learning modellek osztályozása
Dobrik-Lupták Sára szeptember 19.
Lendületben a Pénziránytű Iskolahálózat
vizuális megismerés – vizuális „nyelv” vizuális kultúra
Projektszellemű tanítási foglalkozások a szakiskola évfolyamán
Pedagógus szerep és változásai
EFOP „Tehetségek Magyarországa” kiemelt projekt
Nemzeti parkok szerepe az ökológiai szemlélet megismertetésében és formálásában
A helyzet jó, de nem teljesen reménytelen. A háztartás pénze és ideje.
Az Internet megismerése
Mayer József Budapest február 27.
Miért éri meg a jövő sportolóit támogatnia Önnek?
D Á N I A 2007.november Készítette: KOVÁCSNÉ NAGY MÁRIA.
Az Európai Uniós csatlakozás könyvtári kihívásai
Mitől lesz mobil a pincér?
A cégvezetők problémái az informatikával kapcsolatban
A MOTIVÁCIÓ SZEREPE ÉS HATÁSKÖRE A KÖZOKTATÁSBAN ÉS A FELSŐOKTATÁSBAN
Tapasztalatok 3 hónap Facebook
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
Autista diákok kiscsoportos mentorálása
A GAZDASÁGI MŰVELETEK ÉS HATÁSUK A VAGYONRA
MEGKEZDTÜK A FELKÉSZÜLÉST A TANULÓI LAPTOP PROGRAMRA
Adatbevitel, értékadás, típuskonverzió
A doktori képzés aktuális kérdései
Fazekas Ágnes – Halász Gábor-Horváth László
BME VIK Mérnökinformatikus Szak Ajánló
Veszprémi Érseki Hittudományi Főiskola
Cipész, maradj a kaptafánál!
Bemutatkozik az iskolapszichológus
Cash flow A vállalat működése, befektetései és pénzügyi tevékenysége által genarált pénzáramlásokat tartalmazó kimutatás. Az eredménykimutatásban és a.
Környezeti Kontrolling
A Vezetői munka értékelése a szülők szemével
REKLÁMESZKÖZÖK ÉS REKLÁMHORDOZÓK
9-10.-es bemeneti mérések és a fejlesztő munkánk
KRÉTA-ESL Bemutató.
Scool-Túra Kft Miskolc Széchenyi út 36.
Fehér Gyűrű Közhasznú Egyesület – TÁMOP 5.6.1/C projekt
Foglalkoztatási és Szociális Hivatal
LIA Alapítványi Ált. Isk. és Szki. Piliscsabai Tagintézménye
A részekre bontás tilalma és annak gyakorlati alkalmazása
A POWERPOINT 2007 újdonságai
Előadás másolata:

 Multimédia az oktatásban

 A részinformációk villámgyors el ő hívása  Interaktivitás(a felhasználó részt vállal a program futása közben a program nem halad tovább, ha ő nem cselekszik)  Saját ütem ű,önkontrollon és önirányításon alapuló tanulás ELŐNYEI AZ OKTATÁSBAN

Inkább az egyéni tanulást támogatja Megszünteti a tantárgyak közti éles határokat Kettős kódolás elmélete hatékonyan alkalmazható: Szóbeli Képi kódolás

START Színessé, érdekessé teszi CÉL

ÉRDEKESSÉGEK

A diákok 82 %-a vizuális típusú, ezért előnyben részesítik az illusztrált szövegeket.

A társadalomnak vannak olyan eszközei, amelyekkel az adódó pénzügyi problémákat lehet enyhíteni, mint például a SULINET. Célja az ingyenes Internet-kapcsolat a diákokkal.

Források  handle/2437/6179/Multimfelhaszlehszerep azokt.pdf?sequence=1&isAllowed=y handle/2437/6179/Multimfelhaszlehszerep azokt.pdf?sequence=1&isAllowed=y 

Köszönöm a figyelmet! Készítette: Kovács Eszter Kommunikáció és PR, I év