BGeSzC Magyar Hajózási Szakközépiskolája és Szakiskolája.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Olasz Nap Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kereskedelmi és Iparkamara Március 20. “Olasz Külkereskedelmi Intézet (ICE): Promóciós tevékenység és szolgáltatások.
Advertisements

Pályaválasztás a 8. osztály után Irány: a Nyíregyházi Szakképzési Centrum Wesselényi Miklós Középiskolája, Szakiskolája és Kollégiuma.
– A nemzeti köznevelésről szóló évi CXC. törvény – A szakképzésről szóló évi CLXXXVII. törvény – A nevelési-oktatási intézmények működéséről.
GYAKORLATORIENTÁLT MEGOLDÁSOK A FELSŐOKTATÁSBAN A TEAM ACADEMY Tasi Péter team coach BGE Team Academy.
Közművelődési szakmai továbbképzések, helyük a felnőttképzés rendszerében; az akkreditáció folyamata A közösségi művelődés felnőttképzési feladata Nemzeti.
Gyermekek a leszakadó világban Társadalmi állapotrajzok konferencia MTA Szociológiai Kutatóintézet november 19.
Országos Kompetencia Mérés 2009 Bródy Imre Gimnázium, Szakközépiskola Készítette: Jákliné Tilhof Ágnes.
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Ruska Mónika – Mobilitás Országos Ifjúsági Szolgálat - Fiatalok Lendületben Programiroda.
Beiskolázás a 2016/2017. tanévre az érettségi utáni képzésekben Készítette: Szilágyi Sándor szakképzési igazgató-helyettes január DSZC Brassai Sámuel.
A képzett szakemberekért SZMBK KERETRENDSZER 2.1. előadás.
Az OKKER Pedagógiai Szolgáltató Intézet FODOR GÁBOR október 10. ÉRTÉK ÉS MIN Ő SÉG AZ OKTATÁSBAN.
A szenior tudástőkére épített társadalmi innováció május 21. Miskolc ©Sárközy Erika.
TÖRTÉNELEM ÉRETTSÉGI A VIZSGA LEÍRÁSA VÁLTOZÁSOK január 1-től.
M ESTERPEDAGÓGUS SZAKTANÁCSADÓK FELADATAI. Megállapodás megkötése-aláírás után a HMPI-nek visszaküldeni, melyet az OFI-ba továbbítunk aláírásra Útiköltség.
Intézmények közötti egyéni átvezetést segítő programok.
Szekszárd, október 8.. Tagintézmény Szekszárdi SZC Magyar László Szakképző Iskolája Dunaföldvár Szekszárdi SZC Esterházy Miklós Szakképző Iskolája,
Bánki Donát Szakképző Iskola Kisbér Mérés Értékelés Csoport munkája és terve a 2006/2007 tanévre, 2011-ig.
Than Károly Ökoiskola Jó gyakorlatok. BEFOGADÓ ISKOLA VAGYUNK LEHETŐSÉGET ADUNK ELFOGADUNK EGYÉNI TANULÁSI UTAKAT KERESÜNK.
Bolyai Farkas Szakképző Iskola „ Régi hagyományok… … új tudományok”
Debreceni SzC Brassai Sámuel Gimnáziuma és Műszaki Szakgimnáziuma Pályaválasztási tájékoztató 8. osztályos tanulók részére.
Cochleáris Implantok állítása Kaposváron Biró Zsuzsanna Kaposvár.
Üdvözöljük a iskolaév beiskolázási bemutatóján
EUCIP képesítések csatlakozás a magyarországi vizsgáztatási rendszerhez Első magyarországi EUCIP konferencia Számalk-Szalézi Szakgimnázium Budapest, 2016.
A közösség érték! Akkreditált pedagógus továbbképzések A Magyar Cserkészszövetség mint képzőintézmény.
Győri Műszaki SZC Lukács Sándor Mechatronikai és Gépészeti Szakgimnáziuma, Szakközépiskolája és Kollégiuma.
Erasmus + szakmai tanulmányút
Beiskolázás a 2016/2017. tanévre az érettségi utáni képzésekben
Szaktanácsadás 2015/2016 Készítette: Szabó Klára.
Munkaközösségek támogatása, bemutatófoglalkozások szervezése
Bemutatkozik a Budapesti Komplex Szakképzési Centrum
AZ ISKOLÁSKORBA VEZETŐ
Köszöntünk mindenkit a Nyíregyházi Egyetem Nyílt Napján!
Táncsics Mihály Szakközépiskola Szakiskola és Kollégium Veszprém
Hogyan lett Szentgotthárd energiaváros?
TAB Város és a megújuló energiára alapozott oktatás Schmidt Jenő Tab Város Polgármestere 1.
Értékesítési képviselő – HoReCa
Baross László Mezőgazdasági Szakközépiskola és Szakiskola Mátészalka
Kiskunfélegyházi Szakképző Intézmény és Kollégium Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Középiskolája és Szakiskolája OM azonosító: Kiskunfélegyháza,
Mátészalkai Szakképző Iskola
KOLPING Nagyváthy János Gimnázium Szakgimnázium és Szakközépiskola Csurgó, Iharosi u.2
Szakmai tanulmányút az SZFPII
„SZÜLŐI KLUB” – DÉLUTÁNI FOGLALKOZÁSOK
Sándor Mátyás Medgyaszay István SZIGK Veszprém
A jármű hajtások különböző megoldásai, világtendenciák, előnyök, hátrányok. Dr. Bánó Imre.
Oktatás helyzete az óvodai nevelésben
Debreceni SzC Brassai Sámuel Gimnáziuma és Műszaki Szakgimnáziuma
középfokú felvételi eljárás
VIK - Mérnökinformatikus szak
BME VIK Mérnökinformatikus Szak Ajánló
Miért pont a bme-vik?.
AZ OKOSHÁZAK BEMUTATÁSA
Készítette: Boros Bence
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Életpálya-tanácsadás Csanádi Nikolett Hényel Anett.
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM
főigazgatóhelyettes, NSzFI
Az iskolavezetés lehetőségei a környezettudatosság fejlesztésében a a Than Károly Ökoiskola Gimnázium, Szakközépiskola és Szakiskolában
125 éve a szakoktatás szolgálatában
Az iskolavezetés lehetőségei a környezettudatosság fejlesztésében a a Than Károly Gimnázium, Szakközépiskola és Szakiskolában
Budapest, február 5. Reszeginé Erdélyi Beáta
Rendkívüli felvételi eljárás
Az iskolai szervezet és fejlesztése
626.Szakképző Iskola és Kollégium Készítette: Bíró Gáborné
Európai háborúból világháború
Országos kompetenciamérés MATEMATIKA.
Econventio Kerekasztal Közhasznú Egyesület
Scool-Túra Kft Miskolc Széchenyi út 36.
Bemeneti kompetenciamérés 2007/2008 tanév
tanév Iskolanyitogató
Németország BESZÁMOLÓ 2014
“Nincs semmi, ami oly mértékben pusztítaná a testet, mint az aggodalom, és ha valaki hisz Istenben, akkor szégyellheti magát, ha bármi miatt aggodalmaskodik.”
Előadás másolata:

BGeSzC Magyar Hajózási Szakközépiskolája és Szakiskolája

Iskolánkról Intézményünk az ország egyetlen hajózási középiskolája óta képzünk szakembereket a hajózás területén.

Érettségi utáni képzésünk:

Hajózási technikus A hajózási technikus gépüzemmel, a fedélzeti gépek, elektromos berendezések és navigációs egységek működtetésével, valamint ellenőrzésével kapcsolatos feladatokat lát el.

HAJÓZÁSI TECHNIKUS  A hajón végzett munka nem hasonlítható a klasszikus 8 órás irodai munkához  Rugalmasságot igényel és szabadságérzetet ad  Kitűnő elhelyezkedési lehetőségek hazánkban és külföldön  Nyugat-európai fizetések  Utazás, a világ megismerése

BGeSZC MAGYAR HAJÓZÁSI SZAKKÖZÉPISKOLÁJA ÉS SZAKISKOLÁJA 1131 BUDAPEST, JÁSZ UTCA 155 (06-1)