Szakbolti kommunikációs stratégia. információ A mai nap Feltérképezzük, hogy milyen – Irányba folyik a kommunikáció – Kommunikációs csatornákon keresztül,

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
ÉRZÉKENYÍTÉS Siketvakok. 1. Siketvakság definíciója: A siketvakságba olyan fogyatékos állapotok tartoznak, amikben a látás és a hallás is annyira sérült,
Advertisements

Számítógépes alapismeretek Kommunikáció Információs és Kommunikációs Technológiák (IKT)
A felhasználói interfész A felhasználói interfész az a felület, amellyel a szoftver az ember felé „fordul”; amellyel a felhasználó nap mint nap találkozik.
A kártyanyomtatás fortélyai Csákvári Krisztián Kártya és címke gyártás
Perifériák Készítette: Friss István Dávid. A perifériák csoportosítása Bemeneti (Input) eszközök Kimeneti (Output) eszközök Be-és kimeneti (I/O) eszközök.
…több, mint 20 éve a piackutatásban… TREND BUDAPEST PIACKUTATÓ ÉS MARKETING KFT. TREND INTERNATIONAL MARKET RESEARCH LTD. TREND BUDAPEST PIACKUTATÓ ÉS.
ECM/DMS A GYAKORLATBAN E-SZÁMLA KIBOCSÁTÁS ÉS BEFOGADÁS E-SZÁMLA KIBOCSÁTÁS ÉS BEFOGADÁS
A tartalommarketingről röviden Tartalom generálás és megosztás Először látogatók, olvasók, majd belőlük vásárlók lesznek. Bárhol, bármikor és bármilyen.
Keretrendszerek az online felnőttképzés támogatására Taletovics Márk DEXTER.
Kapcsolattartás a vásárlókkal és a terméktapasztalatok megosztása. Az előadó: Tibai Eszter BIP. Elemző, kozmetikus mester „Ne a sikerre törekedj, hanem.
Megjelenít ő k Marlen Dániel Felkészítő tanárom: Czuth Éva Iskolám: 2000 Szentendre, Kálvária út 16.
MIBŐL VALÓSULHATNAK MEG A HELYI STRATÉGIÁK? REGIONÁLIS PÁLYÁZATI FORRÁSOK.
Útmutató az adatbázis használatához. − 1957 – ODK - Orvostudományi Dokumentációs Központ − 1960-tól: OOKDK - Országos Orvostudományi Könyvtár és Dokumentációs.
M ESTERPEDAGÓGUS SZAKTANÁCSADÓK FELADATAI. Megállapodás megkötése-aláírás után a HMPI-nek visszaküldeni, melyet az OFI-ba továbbítunk aláírásra Útiköltség.
ALKOHOLIZMUS ELLENI MEGYEI EGYESÜLETEK ÉS KLUBOK ORSZÁGOS SZÖVETSÉGE, MAGYAR KÉKKERESZT EGYESÜLET, KATOLIKUS ALKOHOLISTAMENTŐ SZOLGÁLAT HÁLÓZAT ÉPÍTÉSE.
ETailer Kit Lenovo VIBE P Lenovo Internal. All rights reserved. Ildikó Árva
BINARIT TIMESHEET Több, mint munkaidő nyilvántartás Virág Zsolt (BINARIT Informatikai Kft.)„Hogyan legyek milliomos?” konferencia – BKIK ( )
Turisztikai desztináció- menedzsment és klaszter Tóthné Bánszki Zsuzsa Észak-magyarországi Regionális Fejlesztési Ügynökség Kht.
Tízből 8 magyar netező használ közösségépítő szájtot.
„Internetes kommunikáció” pótkurzus Készítette: Tóth Tímea Szak: Tantárgykódja: Tanár neve:
Bolyai Farkas Szakképző Iskola „ Régi hagyományok… … új tudományok”
A három lépcsőfok… 29% - A megoldás 52 heti stratégia sikeres üzleti kapcsolatépítéshez (Avidor András - Michelle R. Donovan - Ivan R. Misner) Az emberek.
Dr. puli edit phd egyetemi adjunktus, széchenyi istván egyetem, győr
Így szervezd ki az ügyfélszolgálatot, csomagküldést mindörökre és
Szakdolgozatok védése
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése 19
Az Élet Vonata Olvastam egy könyvet, ahol az életet egy vonatutazáshoz hasonlították. Nagyon érdekes olvasmány.
Tájékoztató a Magyar Nemzeti Vidéki Hálózatról
Vezetékes átviteli közegek
Pályaválasztási tanácsadás
Új továbbképzési lehetőségek tanároknak és oktatóknak
Mi a HIBÁS a kampányolás régi iskolája?
Betekintés a református hit- és erkölcstan világába
Táncsics Mihály Szakközépiskola Szakiskola és Kollégium Veszprém
A matematikatanítás aktuális kérdései február
Biztonságos Internet Nap február 7.
videós team Team vezetője: Tariné Péter Judit Tagok:
HÉL (Hasonló értelmű licit)
Beszélj hangosan és érthetően!
FONTOSAK VAGYUNK EGYMÁSNAK...
IT feladatok kiszervezhetősége kis és közepes vállalatok esetén
Hogyan viszonyuljunk a médiaeszközök használatához a válságból való kilábalás után? Szuromi Péter - ZenithOptimedia.
Szakdolgozatok védése
Környezeti teljesítményértékelés
Szombatiskola, mint baráti kör
A digitális nemzedék Lélekszerda.
Ének-zenei és Testnevelési Általános Iskola 2. b
KATRIN 2D DWG SZIMBÓLUMOK ÉS GDL KÖNYVTÁR
Két évvel ezelőtt….
Nyílt nap Iskola neve Dátum.
A hatékony adományozás eszközei igazgató, Magyar Adományozói Fórum
Felhasználóképzés a kórházban
DARUS.
A villamos installáció problémái a tűzvédelem szempontjából
Környezeti Kontrolling
Milyen az inkluzív felsőoktatás szerintünk?
Új pályainformációs eszközök - filmek
Szerzője Konzulens neve
Sigfox technológia és hálózatok
Jól tudjuk…. és mégsem teszünk semmit. Mountain of China.
REKLÁMESZKÖZÖK ÉS REKLÁMHORDOZÓK
9-10.-es bemeneti mérések és a fejlesztő munkánk
A Delegáció 7 Szintje.
Az AE Szövetség szervezet fejlesztése
Jól tudjuk…. és mégsem teszünk semmit. Mountain of China.
Hogyan készítsünk előadást?
A POWERPOINT 2007 újdonságai
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN
Nagyon érdekes olvasmány.
“Kicsit kemény, nehéz, de kezdem élvezni”
Előadás másolata:

Szakbolti kommunikációs stratégia

információ

A mai nap Feltérképezzük, hogy milyen – Irányba folyik a kommunikáció – Kommunikációs csatornákon keresztül, – Eszközökkel és – Formában állnak a rendelkezésünkre. Közösen kidolgozzunk egy „kommunikációs stratégiát” mely könnyíti a munkánkat. De előbb egy kis elmélet!

Miért nehéz jól kommunikálni? 100% 20% 40% 60%80% EVIDENCIAEVIDENCIA ELKALANDOZIKELKALANDOZIK KÖRNYEZETI ZAJ

Ezért nagyon fontos, hogy pontosan tudjuk, hogy: Mit akarunk eladni? Ez mit jelent a vevő számára? És milyen előnyökkel jár a vevőnek!

Hogyan tanulunk, hogyan vásárlunk?

Hogyan szerzünk információkat?

Az információ-áramlásnak 2 csatornája van Verbális: mely a nyelvvel, mint digitális kóddal kifejezhető beszédet és írást jelent. Nem-verbális: mely magában foglal minden olyan üzenetet, amely analógiás kódok által fejezhető ki (mimika, gesztus, mozgás, térköz, öltözködés).

Csatorna Verbális ogyan köszönjünk meg valamit? Amikor kimondjuk: „köszönöm”, gondoljuk KOMOLYAN! Félreérthetetlenül és határozottan mondjuk Mindig nézzünk a szemébe annak, akinek megköszönünk valamit! Mondjuk ki a nevét!

Csatorna Verbális – Hogyan köszönjünk meg valamit? – Használjuk a vevő kifejezéseit – Az ízéért megy be nem a pedig a sütiért

Csatorna Verbális – Hogyan köszönjünk meg valamit? – Használjuk a vevő kifejezéseit – Az ízéért megy be nem a pedig a sütiért Non verbális minden kommunikál – Öltözködés – Viselkedés – Bolt külső

Eszközök Papír (információs füzet, szórólap, kérdőív, adatlap) Címke és tábla Csomagolás (zacskó) Telefon Fax Megrendelő Weboldal Képek Bolti berendezések Zene?

Módja – Hogyan ? Hogyan kérdezz? Igen - Igen Ki ajánlja? (szomszéd, másik vevő, szakember) (Ha a szomszéd ajánlja és nem mi, akkor jobban hisznek, nem fognak részrehajlással vádolni.) Bajnokok reggelije! Példa a helyi focicsapattal.

Leltár miatt zárva, és akkor mi van?

Vagy:

Udvariasan, tájékoztató jelleggel Leltár miatt zárva Kérem jöjjenek vissza holnap reggel, mert a leltárt meg kell csinálnunk. Elnézésüket kérjük, de a boltban meg kell csinálni a leltárt, holnap ismét a legfrissebb termékekkel várjuk Önöket. MIÉRT? MEDDIG? MOST MI LEGYEN?

Frontvonalon a vevő igényeit lesve Kérdezz és súgj az üzemnek Kérdezz és súgj a főnöknek Segíts a csapatnak! Látogasd az üzemet. Legyél hiteles és hivatkozz mesélj a szakértőkről akik az üzemben dolgoznak

És végül: Mosolyogj :))) Légy nagyon lelkes És szeresd az embereket! Építs ki jó kapcsolatot a vevőkkel, Ismerd meg őket! Kérdezz és a válaszokra Figyelj oda!

Köszönöm, hogy figyeltek rám! Parola Kft Kácsor András