Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Mi a HIBÁS a kampányolás régi iskolája?

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Mi a HIBÁS a kampányolás régi iskolája?"— Előadás másolata:

1

2 Mi a HIBÁS a kampányolás régi iskolája?
Mindenki imádta őket, amikor 2010 körül megjelentek Sablonok, ajánlat segítség, minták - gyakorlatiasság! Könnyű: ből állt csak Nézz rá a naptáradra: idősotthonban a helyük már…

3 PARADIGMA váltás történt:
Kereslet Kínálat Információhiány Információ túltengés Jobb ajánlat Bizalom Tűrés Váltás

4 Régen Ma Okostelefon az ágy mellett, tablet a kanapén, laptop az íróasztalon Örültem, ha egy néven szólított... Örültem, ha kaptam egy "hírlevelet", amiben volt néhány sor az adott cég aktuális életéről BÁRMIT megtudok 3 perc alatt YouTube videósok legintimebb pillanatait nézem meg a videóban Kiváltságosnak, megtisztelőnek éreztem, ha t kaptam

5 VÁLTANI KELL! Sokan használják
A vevő megváltozott, a világ megváltozott! Sokan használják VÁLTANI KELL!

6 Ezen felül, mik az aktuális kampányproblémák, amiket kezelned kell?
Felsőbb küldetés hiánya Dögunalom és szintetikusság Görcsös eladni akarás Összecsapottság

7 #1 KAMPÁNYBETEGSÉG: Dögunalom és szintetikusság
Miért vagy Te unalmas, mint a kampány "rendezője"? Az emberek életízű dolgokra vágynak, nem rideg cégekre

8 #1 KAMPÁNYBETEGSÉG: Dögunalom és szintetikusság
Miért unalmas a kampányod felépítése, tartalma, ígérete? Emlékeznek egyáltalán a korábbi kampányaidra? Volt nevük? Volt arculatuk, logójuk, be voltak harangozva?

9 #2 KAMPÁNYBETEGSÉG: Görcsös eladni akarás
Nyilván a végső cél a bevétel De vajon ki le tudod-e venni ezt a szemüveget? Tanít-e a kampány kommunikációd, a sales ed? Vagy csak „cseszegető” sorozatot írtál? Ha tanítanál, akkor elérhetnéd, hogy mire a kasszához fárad a vevő, úgy érezze, a jogos tartozását törleszti feléd, fájó pénzköltés helyett ;)

10 #3 KAMPÁNYBETEGSÉG: Összecsapottság
Igen, a legtöbb hazai cég kampánya összecsapott, aláírjuk. De Téged pont ez kellene megkülönböztessen: átgondolt tartalmak, logikailag összefüggően, egymás után igazán értékes, máshol nem elérhető tartalom normális arculat, logó, színek rendes videó, megtervezett élő szereplés "Akár elhiszed, hogy meg tudod csinálni, akár nem, igazad lesz."

11 #4 KAMPÁNYBETEGSÉG: Felsőbb küldetés hiánya
Ahogy megalapozod az anyagi stabilitásod, úgy egyre fontosabb, hogy küldetésed legyen. Ha hetekig zeng a listád valami miatt, MOND EL, hogy MIÉRT csinálod (és nem, nem a pénzért!)

12 Hogyan építsd fel azt az újfajta kampányt, ami már alapból immunis a fenti kampánybetegségekre?
Hamarosan….


Letölteni ppt "Mi a HIBÁS a kampányolás régi iskolája?"

Hasonló előadás


Google Hirdetések