MI A SEO? KÜLSŐS SEO CÉG VAGY SAJÁT SZAKEMBER? MIKOR MELYIKET VÁLASSZAM, ELŐNYÖK/HÁTRÁNYOK Horváth Ernő – WebSEO Kft. 2011.03.30.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A tartalommarketingről röviden Tartalom generálás és megosztás Először látogatók, olvasók, majd belőlük vásárlók lesznek. Bárhol, bármikor és bármilyen.
Advertisements

MIBŐL VALÓSULHATNAK MEG A HELYI STRATÉGIÁK? REGIONÁLIS PÁLYÁZATI FORRÁSOK.
IBM Software Group ® Tartalomkezelés és egységes hozzáférés a vállalati adatvagyonhoz Kovács László IBM SWG.
A Non-Profit teljesítménymérés problémái (mérési és fejlesztési lehetőség) Márkus Gábor CVS, PVM, TVM, igazgató Stúdium Kft. Oktatás és Projekt menedzsment.
Green IT Az informatika zöld jövője Compton Informatikai Zrt.
Demográfiai, iskolázási folyamatok és munkaerő kínálat Opponáló gondolatok Hablicsek László és Kutas János zárótanulmányához Készítette: Dr.
Intézmények közötti egyéni átvezetést segítő programok.
A Képzési Csoport tevékenysége Budapest Esély Nonprofit Kft
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET 2007 Menner Ákos. A minőségfejlesztés intézményi ritmusa Önértékelés 2006 Önértékelésből származó fejlesztési célkitűzések.
BINARIT TIMESHEET Több, mint munkaidő nyilvántartás Virág Zsolt (BINARIT Informatikai Kft.)„Hogyan legyek milliomos?” konferencia – BKIK ( )
TARTALOM BREVIÁRIUM – RÖVID MAGYARÁZATOK NÉGY ESZKÖZ BERUHÁZÁSTERVEZÉS ÉS -MENEDZSMENT Bevezetés Főszereplők Az eszközök Tanulság ESZKÖZÖK és ERŐFORRÁSOK.
Open SKM Agency Kft. - „...a nyílt szabványok választása egyértelműen okos üzleti döntés...” „... az EU nem válhat a zárt forráskód rabjává,
A vállalatok marketingtevékenysége és a Magyar Marketing Szövetség megítélése Kutatási eredmények az MMSZ részére (2008. július)
 Foglalkoztatási programelem támogatása Ft  Szociális Szövetkezet létrehozása  Képzés, foglalkoztatás, gyümölcsültetvény kialakítása  2.
Környezeti fenntarthatóság. A KÖRNYEZETI FENNTARTHATÓSÁG JELENTÉSE A HELYI GYAKORLATBAN Nevelőtestületi ülés,
Kiszervezés szolgáltatói szemmel Tóth Zoltán november 9.
Badacsonytomaj. Élmény Környezet Balaton Biztonság Gasztronómia Szállás Attrakciók Egyéb szolgáltatások.
A három lépcsőfok… 29% - A megoldás 52 heti stratégia sikeres üzleti kapcsolatépítéshez (Avidor András - Michelle R. Donovan - Ivan R. Misner) Az emberek.
Internet tudományos használata
ERASMUS+ DISSZEMINÁCIÓS PLATFORM
Magyar információbiztonsági szabványok
A nemzetközi üzleti élet etikája
Nagyméretű állományok küldése
Reflexiók a társadalmi és a nonbusiness marketing fogalmi kérdéseihez
Intelligens céginformációs megoldások
Térkép készítése adataiból
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
STRATÉGIAI ÉS ÜZLETI TERVEZÉS 9. előadás
Kihívások a LEADER program eredményes végrehajtásában
Microsoft Office Publisher
Kápia termesztése talajon
Hogyan tovább vendéglátás
Foglalkoztatási Paktumok az EU-ban
Megújuló energia a megújuló borsodi ártéren
Észlelés és egyéni döntéshozatal, tanulás
A cégvezetők problémái az informatikával kapcsolatban
Kommunikáció a könyvvizsgálatban
Kórházi könyvtárak lehetőségei a tudáspiacon
Az aktív korúak ellátására való jogosultság megállapítása
SZÉCHENYI ISTVÁN EGYETEM
Szervezetfejlesztés II. előadás
Környezetgazdaságtan 1
A gyermeki személyiségfejlődés nyomon követése a gyakorlatban
A Nemzeti Szakképzési és Felnőttképzési Intézet Konferenciája
Projektmunka Földrajzolok
Varianciaanalízis- ANOVA (Analyze Of VAriance)
A közfoglalkoztatás gyakorlati tapasztalatai
A márkázás Marketing gyakorlat 6..
Körmendi Dániel MAS Meeting Scheduler.
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM
Tájékoztató az Önkormányzati ASP Projektről
A villamos installáció problémái a tűzvédelem szempontjából
Új pályainformációs eszközök - filmek
Zanáné Haleczky Katalin október 09.
A nemzeti irodalom megteremtése. 2.
A Microsoft SharePoint testreszabása Online webhely
Vállalati fenntarthatóság
Sebők Sándor projektvezető MKT IG2 fórum, február 8.
SOTER-LINE Soter-Line Oktatási, Továbbképző és Szolgáltató Kft.
Online pénztárgépadatok felhasználása a kiskereskedelmi statisztikában
OVIDIUS Info-Service Co Ltd.
Értékeink mentén TOP Pályázat benyújtása.
Bevezetés Tematika Számonkérés Irodalom
A nők lehetőségei az IT szektorban
Színházi élet - Németh Antal
A részekre bontás tilalma és annak gyakorlati alkalmazása
A POWERPOINT 2007 újdonságai
Hogyan tovább vendéglátás
A talajok mechanikai tulajdonságai III.
Az aktív korúak ellátására való jogosultság megállapítása
Előadás másolata:

MI A SEO? KÜLSŐS SEO CÉG VAGY SAJÁT SZAKEMBER? MIKOR MELYIKET VÁLASSZAM, ELŐNYÖK/HÁTRÁNYOK Horváth Ernő – WebSEO Kft

SEO – Search Engine Optimization  Weboldal „láthatóságának” a növelése a keresőkben a normál (organikus) találatok között  Láthatóság -> Több látogató  Relevancia  Szöveg, Kép, Videó

SEO – Search Engine Optimization  Hogyan működnek a keresők?  Yahoo, Google, Szörcs.hu  Hogyan keres a célpiacom?  Kulcsszavak, kifejezések  Időszakok, események, történések  Miben/mit keres a célpiacom?  Szöveg, Képek, Videó  Hol keres a célpiacom?  Google.hu vs. vertikális keresők

Keresőoptimalizálásról beszélünk, de...

Miért fontos a SEO?  Kattintási arányok pozíciók szerint  1. pozíció 100%  2. pozíció 59,8%  3. pozíció 47,5%  4. pozíció 39%  5. pozíció 34,8%  6. pozíció 31,1%  7. pozíció 24%  8. pozíció 20,0%  9. pozíció 15,3%  10. pozíció 13,9% (Atlas Institute)

A „SEO világban” egy dolog biztos: a változás  Keresők algoritmusa  Új alkalmazások, lehetőségek (Google Places)  Új konkurensek  Régi konkurensek  Új kulcsszavak, termékek (netbook, iphone)  Kulcsszavak jelentése (android, szandika)

Mire nem jó a SEO?

Nem lesz tőle szép a weboldalunk

Nem tudja meggyőzni a látogatót

Nem lesznek olcsóbbak a termékek

Nem lesz tőle jobb az ügyfélszolgálat

Jó SEO, rossz SEO?

Mi a különbség a két kép között?

A BMW-nek sem sikerült...

Ezt látta a látogató

Black Hat SEO  Keyword stuffing  Doorway pages  Cloaked pages  Link Farming  Hidden text

Élet a linkfarmon...

Külsős cég vagy belső szakember?

Közös probléma...

Belső szakember  Tudás házon belül marad  Időzítés, mikor kezdjen  Termék vagy szolgátatás ismeret  Folyamatos rendelkezésre állás  Kevesebb jogosultság probléma

Külsős cég  Tapasztalat más kampányokból  Speciális szaktudás  Dinamikusan növelhető terhelés  Több fajta szerepkör  Linképítés

Mikor válasszunk külsős céget?  Egyszer kell jól megcsinálni, utána szintentartani  Túl kicsi vagy túl nagy projekt  Nagy szezonalitás  Szükséges háttéreszközök már rendelkezésre állnak  Motiváció sikerdíjjal

Mikor válasszunk saját szakembert?  Folyamatosan szükséges törődni vele, pl. új termékek  Cégméret indokolja, el tud tartani egy SEO szakembert  Olyan tudás van a birtokunkban, amit „lehetetlen” kiadni  Réspiac, maga a piac a kulcs

„Kevert modell”  Belső erőforrás  Szövegírás  Oldalak létrehozása  Érkező oldalak kialakítása  Külső tapasztalatok átültetése a cégre  Külső erőforrás  Újdonságok alkalmazása  Szoftverek  Coaching  Sok manuális munka, linképítés

Hazai piac sajátosságai  Nyelv  Bizalom hiánya  Árorientált  Kulcsszóorientált

Köszönöm a figyelmet!