Smart Times 2015 invitáció Smart Challenge P. Zsuzsanna kreatív ötlete.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Smart Times Budapest 2015 Készítette Készítette: Kamarás Gábor.
Advertisements

TAMOP B-11/ „A fiatalok családi életre nevelését, a kismamák munkaerő piaci elhelyezését segítő, innovatív családbarát szolgáltatások.
GYAKORLATORIENTÁLT MEGOLDÁSOK A FELSŐOKTATÁSBAN A TEAM ACADEMY Tasi Péter team coach BGE Team Academy.
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Ruska Mónika – Mobilitás Országos Ifjúsági Szolgálat - Fiatalok Lendületben Programiroda.
Text Pioneers into Practice 2016 Hungary. 2 A Pioneers into Practice program célja, hogy elősegítse az alacsony széndioxid kibocsátással működő, versenyképes.
A tartalommarketingről röviden Tartalom generálás és megosztás Először látogatók, olvasók, majd belőlük vásárlók lesznek. Bárhol, bármikor és bármilyen.
KIÜRÍTÉS. ÁLTALÁNOS ELŐÍRÁSOK A kiürítésre számításba vett útvonalon körforgó, toló, billenő és emelkedő zsalus rendszerű, valamint csak fotocella elven.
Szabadtéri rendezvények. A TvMI vonatkozik: OTSZ szerinti szabadtéri rendezvényekre szabadtéri rendezvény: az 1000 főt vagy az 5000 m 2 területet meghaladó,
Beruházási és finanszírozási döntések kölcsönhatásai 1.
ÖVEGES KONFERENCIA Mosonmagyaróvár június 27.
M ESTERPEDAGÓGUS SZAKTANÁCSADÓK FELADATAI. Megállapodás megkötése-aláírás után a HMPI-nek visszaküldeni, melyet az OFI-ba továbbítunk aláírásra Útiköltség.
KÖZGAZDASÁGTANI ALAPFOGALMAK I. Előadó: Bod Péter Ákos.
Integráció-szegregáció:probléma, eszközök, gyakorlat Havas Gábor Lillafüred, április 24.
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET 2007 Menner Ákos. A minőségfejlesztés intézményi ritmusa Önértékelés 2006 Önértékelésből származó fejlesztési célkitűzések.
A villamosenergia–ipari sportmozgalom eredményei és aktuális kérdései - A szociális partnerek együttműködése az iparági sportmozgalomban EVDSZ II. Taggyűlés.
Dr. Szűcs Erzsébet Egészségfejlesztési Igazgatóság Igazgató Budapest, szeptember 29. ÚJ EGÉSZSÉGFEJLESZTÉSI HÁLÓZATOK KIALAKÍTÁSA ÉS MŰKÖDTETÉSE.
A KÖNYVTÁRELLÁTÁSI SZOLGÁLTATÓ RENDSZER HATÉKONY MŰKÖDTETÉSE ÉS A SZOLGÁLTATÁS NÉPSZERŰSÍTÉSE VI. KSZR MŰHELYNAP – ZALAEGERSZEG NOVEMBER 11. A KSZR.
A vállalatok marketingtevékenysége és a Magyar Marketing Szövetség megítélése Kutatási eredmények az MMSZ részére (2008. július)
KÉPZŐ- ÉS IPARMŰVÉSZET ISMERETEK ÁGAZATI SZAKMAI ÉRETTSÉGI VIZSGA (középszintű) május-június.
A év értékelése és a év újdonságai
Internet tudományos használata
A székesfehérvári fiatalok helyzete
A szakiskolák aktuális problémái
ERASMUS+ DISSZEMINÁCIÓS PLATFORM
Gazdasági informatika - bevezető
Palotás József elnök Felnőttképzési Szakértők Országos Egyesülete
Dobrik-Lupták Sára szeptember 19.
DIGITÁLIS VÁSÁRLÁSOK, GENERÁCIÓS KÜLÖNBSÉGEK
A szerkezetátalakítási programban bekövetkezett változások
TÁMOP / „A hátrányos helyzetűek foglalkoztathatóságának javítása (Decentralizált programok a konvergencia régiókban)”
Trade Marketing Specialista Dolgozz velünk az Élet habos oldalán!
Muraközy Balázs: Mely vállalatok válnak gazellává?
A rehabilitációt segítő támogatások, jogszabályi változások
KSH Statisztikai koordinációs főosztály
Pályaválasztási tanácsadás
ŐRSÉGI TÖBBCÉLÚ KISTÉRSÉGI TÁRSULÁS
Mayer József Budapest február 27.
Microsoft Office Publisher
Hogyan lett Szentgotthárd energiaváros?
Foglalkoztatási Paktumok az EU-ban
A közigazgatással foglalkozó tudományok
videós team Team vezetője: Tariné Péter Judit Tagok:
Az Európai Uniós csatlakozás könyvtári kihívásai
Baross László Mezőgazdasági Szakközépiskola és Szakiskola Mátészalka
Vörös-Gubicza Zsanett képzési referens MKIK
CSOPORT - A minőségellenőrök egy megfelelő csoportja
Colorianne Reinforce-B
Statisztika 10 évf. 3 osztály 82 tanuló 9 évf. 4+1 osztály 118 tanuló Minden osztályt külön pedagógus javított 8 fő - részben of, ha vállalta.
A PDCA elv alkalmazása az információvédelmi irányítási rendszerekben 1
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM
A Dunához kapcsolódó lehetőségek Budapest közlekedésfejlesztésében
TÉNYEK UTÁN CSELEKVÉS Viziné Molnár Anna Uzsoki Utcai Kórház
A villamos installáció problémái a tűzvédelem szempontjából
Környezeti Kontrolling
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Regionális workshop Zétényi Ákos.
Új pályainformációs eszközök - filmek
A csoportok tanulása, mint a szervezeti tanulás alapja
Programjaink fizikából a es tanévben
Szülői értekezlet 6.B
TÁRGYI ESZKÖZÖK ELSZÁMOLÁSA
Posteinerné Toldi Márta
A turizmus tendenciáinak vizsgálata Magyarországon
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 8
Az InfoPontot eszik-e vagy isszák?
Foglalkoztatási és Szociális Hivatal
Együtt Nyírbátorért Helyi Közösség
Ki mit tud?- művészeti nap december 15. szombat
Baranya Megyei Önkormányzat
AC/DC Találd meg a helyed! Előadó: Fodor Ágnes, a VGYKE elnöke
KOHÉZIÓS POLITIKA A POLGÁROK SZOLGÁLATÁBAN
Előadás másolata:

Smart Times 2015 invitáció Smart Challenge P. Zsuzsanna kreatív ötlete

smart fortwo frofour smart times a smart fortwo és a frofour bevezetésének éve, ezért fokozott figyelmet kell irányítani a márkára. Remek lehetőség erre Magyarországon a smart times 2015 rendezvény, melyen a márka kedvelői vesznek részt a világ több pontjáról. Misem jobb környezet új ügyfelek megnyerésére, mint behozni őket egy olyan környezetbe/közösségbe, amiben elégedett márkaszerelmesek ezrei vannak jelen. Ez a tömeg képes leginkább átadni azt az életérzést, melynek ők maguk is részesei, friss, lendületes, aktív, nagyvárosi.

A termék pozícionálása miatt a célzott csoport az ESOMAR A és B státuszú tagjaiból tevődik ki. Ezen személyek többsége iskolázottságuk, karrierszintjük, anyagi helyzetükből következtetve olyan tulajdonságokkal bírnak, akik számára fontos a mobilitás, az innováció, a minőség és mindemellett ki szeretnék fejezni egyediségüket is. személyreszabott Éppen ezért fontos, a személyreszabott invitáció. Fontos, hogy a meghívott érezze: kivételezett, kiválasztott, prémium, megbecsült.

Az ötlet: különleges személyreszóló prémiumköltséghatékony Az ötlet: Mivel fontos, hogy az invitáltak érezzék, hogy különleges helyzetben vannak, elért eredményeik, pozíciójuk miatt, ezért a személyreszóló meghívás elengedhetetlen. Azonban mivel prémium, és költséghatékony elérésre van szükség meg kell vizsgáljuk:

Hol találkozik / hol összpontosul ezen csoport tagjainak a jelenléte? Fizikailag: többségben munkahelyeken, például: Budapest irodaházaiban. Szabadidőben magasabb árkategóriájú sport és wellness létesítményekben. Online: közösségi oldalakon, online lapcsoportok tematikus oldalain. A meghívók kézbesítésénél összehoznám az online és a fizikai jelenlétet. Tervezett helyszínek pl.: Millenium Towers, Montevideo Office Park, Infopark, Duna Towers, Margitsziget, MOM Park

meghökkentés Mivel fontos a meghökkentés így helyszíntől függően a következő módokon és formában kézbesíteném a meghívókat: Irodaházak bejárata előtt vagy az aulában 6-8 hostess (fiú és lány vegyesen) érkezik meg egy zsúfolt smartban. Már maga a látvány meghökkentő, humoros, érdekes és figyelemfelkeltő. Miután kiszállnak megszólítják a munkába érkezőket (reggel között), vagy a cigiszünetet tartókat. Extrém: ahol erre adott a lehetőség- rendelkezésre áll, kellő teherbírású (minimum 800kg) és ajtószélességű (166cm-nél nagyobb) lift vagy bejárati ajtó, ott az emeleti irodákba is felmehetne a smart hostessekkel és így a közép vagy felsővezetők asztalához vihetné személyesen a meghívókat. Tablettel a kezükben, hívják meg a kiválasztottakat egy különleges rendezvényre. Ehhez a rendezvény már meglévő facebook oldalán előre elkészített meghívót küldenek neki, úgy hogy a hostessel együtt keresik ki a személy profilját, majd a hostess megkéri, hogy nézze meg az adott személy, hogy megérkezett-e a meghívója és ha igen, legyen szíves igazoljon vissza és kedvelje a rendezvényt. Másik vonalon a szabadidejükben érném el őket. Például magasabb presztízsű aktív pihenést nyújtó helyeken, vagy a rendezvény nyári időzítése miatt kedvelt szabadtéri helyeken, pl.: Margitsziget. Ezáltal nő a célcsopottal kapcsolatos adatbázis. Illetve kialakul egy olyan csatorna, amin a személyes invitáció után további információkkal fokozható az érdeklődés a rendezvény iránt. Használva a közösségi oldalak adta hatékony eszközöket, például facebook kampányt. Mind a meghívók kézbesítését (mind magát a későbbi rendezvényt) videó és fotó dokumentálnám, mivel ezek használhatóak egy online kampány során. Például egy jól összeállított videó, amint a smart begördül a modern irodába és kiszáll belőle a kétszerannyi cool utas, mint amire tervezték, az emberek reakcióit figyelve. Az örömöt megdöbbenést az arcokon, mikor közvetlenül a menedzser asztalához érkezik az autó, majd a hostessek regisztrálják a meghívottakat… “Te már megkaptad a meghívód?” Kérdéssel a végén, majd a szükséges linkekkel. Youtubeon, az összes közösségi oldalon vagy akár olyan online lapcsoportoknál felugróablakkénk, mint az Origo vagy a Portfolio jeleníteném meg.

Mi az amire ennek a csoportnak a tagjai nyitottak és out of the box? speciális játék Abból indulunk ki, hogy ezek az emberek aktívak, fiatalok (25-40 év közöttiek), így szívesen vennének részt egy színes programokkal teli rendezvényen (a smart timeson), így egy speciális játékra invitálnám őket a rendezvényen belül. Ahol tesztelhetik magukat választhatóan egyénileg és csapatban. Thinkful RUSHHOUR játék mintájára smartokból egy játéktáblát emelővel felemelném A rendezvény főhelyszíne a Hősök tere lesz, így ott hoznék létre a Thinkful RUSHHOUR játék mintájára smartokból egy játéktáblát, a játékost adott esetben a csapatával együtt (max 2-4fő) egy emelővel felemelném, ahonnan jól átláthatja a játékot. Mindenképpen előregisztrációhoz kötném és ha nagyszámú jelentkező lesz, akkor a helyszínen elődöntőt tartanék a játék hagyományos asztali formájában és a leggyorsabban teljesítőket emelném csak a magasba. Innen telefonos összeköttetéssel adnák ki az autók mozgását szabályozó feladatot. (A játékszabály: ) A rendezvény egyéb például a felvonulási helyszínein alakítanék ki speciális pályát ügyességi feladatokhoz, ami alatt az autó tesztvezetése is megtörténhet. Például parkolási versenyek, keskeny kapualjakon történő áthajtás… Extrém ötlet: a Duna parton horgonyzó hajóra/teherhajóra a keskeny. De azért 166cm nagyobb, személyfeljáró rámpán történő le- és felhajtás.

Timing Maga a rendezvény a nyár végén, augusztus között lesz. Fontos a helyszínekkel történő egyeztetések alatt figyelembe venni, hogy mikor lesznek a nyári szabadságolások. Május: egyeztetés az adott helyszínek/irodaházak működtetőivel, a hostessek kiválasztása, az online felületek feladatraszabása, a szükséges eszközháttér koordinálása. A meghívók “kézbesítését” június 1-én kezdeném el, így 12 hét marad a rendezvényig. Az első 2-3 hétben a nagyobb létszámú dolgozót összegyűjtő irodaházakba vinném a promóciós rendezvényt. Egyidőben elkészülne a kisfilm, illetve a szükséges a márka grafikai stílusjegyeit tartalmazó anyagok, innentől átvenné a szerepet a WEB. Július 1-től fokozatosan osztanám meg a játék részleteit, buzdítanám a különböző ágazatok (pl.: bank vagy IT szektor) képviselőit, hogy nevezzenek be a játékba csapatukkal, méretessenek meg a konkurencia csapatával. Mindezt privát üzenet formájában is a célcsoport további, személyesen el nem ért tagjának, kihasználva a Linkedin adta lehetőségeket is.

BUDGET A briefben található számítás az irányadó. Annyit megjegyeznék, hogy a hostess promóciót 50 budapesti helyszínen lehetne a leghatékonyabban elvégezni, azonban a költségkeretbe ez nem igen férne bele, így azokon a vírusvideó promótálásának javára csökkentettem. A személyi feltételek ( hostess és kampánykoordinátor) valamint az online költések így kijönnek Ft-ból.

Köszönöm a figyelmet! P. Zsuzsanna Business communication expert, PR specialist Past: Gazdaság Tv