2013 a legfontosabb szereplők helyében
ami biztosan lesz… január 5.Dakar rally kezdete február 10. Grammy-díj kiosztó február 24. Oscar-díj kiosztó március 22. Budapesti Tavaszi Fesztivál megnyitó május 10.Gyűrűs napfogyatkozás a Csendes-óceánon június 15.Szünidő kezdete július 1.Horvátország csatlakozik az EU-hoz július 19.Úszó világbajnokság augusztus 5.Sziget fesztivál megnyitó augusztus 28.Velencei filmfesztivál megnyitó szeptember 11.Budavári Borfesztivál megnyitó október 26.Rögbi világbajnokság kezdete november 19.Utolsó selejtező FIFA 2014-re december 24.Karácsony
Mit tehetnek a médiapiac szereplői? mindenki mást – mindenki máshol
Televízió Műsorelosztók a sors keze! Csatornakínálat indítani, megvenni, kizárni Műsorgyártás egyértelmű közönségépítés eseti megoldások csak ha kifizetik Innováció kell 2 ötlet Hirdetés a nagyság imázsa fenntart! Vetélytárs aki számottevő
Sajtó gyártásszoros költségmanagement terjesztéslogisztika, értékesítés = jutalék! tartaloma csökkentés határai mellékletek, kiadványokhol a hirdető hozzá? személyzetsokfélét egyszerre hirdetés hasznosság kommunikációja akadályok más médiatípusok, hitelesség
Online fogyasztóbevétel kell tranzakciómindenek felett? tartalomelfogyóban social médianem a mienk, kárt okoz hirdetés SH, ügynökség, google fejlesztés miből, kinek, mire?
Rádió hirdetésiparági márka (vissza) építés Médiatípuson túli szövetségekvan rá elég erőnk? Műsorkészítők elfogytak a hírekből! digitális(?) hallgatók életmódváltás, új eszközök jogdíj-tárgyalás nincs miből fizetni fejlesztés online?, tablet?, mobil? – igen, mobil!
Közterület jogi környezet rendezve – önkormányzatok? Alaphirdetők megtartani őket kiegészítő hirdetők képzés, meggyőzés gyártás, ragasztás árak leszorítása Plakáthelyek optima-, konszo-,… bontás! Innováció más médiumokkal OOH versenytársak M&A
kreatívügynökség new businessaz életet mentheti meg ügyfélmegtartásM.I. személyzetbizonyítani a képességeket programozókházon belül a kockafejek versenyek hurrá – jaj csak azt ne digitália, social az egyetlen remény versenytársakaz nem lehet, hogy mindenki túléli
médiaügynökség Ügyfélstratégia amit kérnek azt igen elvállalunk mindent! new business célkeresztben a direktek munkatársak csak kalkuláltan bővíteni Szolgáltatói árak csak a legszükségesebb Kommunikáció eddig óvatos volt médiaválasztás hatékonyság – több értelemben média-árszintek elviselhetetlenül alacsony költségek csökkenteni!
hirdető tulajdonosi elvárás szintentartás költséggazdálkodás alacsonyabb budget Munkatársak keressünk jót márkastratégia csak ha nem kerül többe!versenytársak szoros figyelem ügynökségválasztás a frissítés olcsóbbít Médiastratégia a leggyengébbhez a legnagyobbhoz a korábbihoz Social stratégia (PR, média, analízis – helyett!)
ami biztosan nem lesz Nyári Olimpiai Játékok Labdarúgó Világbajnokság USA elnökválasztás Négyes metró Budapesten …. Világvége