Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

STRATÉGIAI EMBERI ERŐFORRÁS MENEDZSMENT PARTNER 2015.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "STRATÉGIAI EMBERI ERŐFORRÁS MENEDZSMENT PARTNER 2015."— Előadás másolata:

1 STRATÉGIAI EMBERI ERŐFORRÁS MENEDZSMENT PARTNER 2015.

2 CÉLUNK Ügyfeleink üzleti céljainak eléréséhez adunk hatékony, szakmai segítséget, az emberi erőforrás menedzsmenttel kapcsolatos valamennyi fela- dat professzionális átvállalásával. KÜLDETÉSÜNK 2010-ben alapított szakértői irodánk küldetése, hogy a hazai KKV szektor szereplőinek, üzleti céljaik eléréséhez hatékony, szakmai segítséget adjunk, az emberi erőforrás menedzsmenttel kapcsolatos valamennyi feladat professzionális átvállalásával. HITVALLÁSUNK

3 Üzleti partnerség - Szakértői támogatásunk alapja minden esetben Partnerünk üzleti céljai, működése piaci környezetébe ágyazva. Stratégia fókuszú támogatás - Eredmény- és megoldás orientált folyamatainkat Partnerünk stratégiájának megvalósításához rendeljük. Szakértelem - Partnereinknek biztosított szaktudásunk alapja a folyamatosan megújuló, komplex tudásbázis, amelyet a szakterületek kiválóságai által juttatunk el számukra. Felelősségvállalás - Munkánkra minden esetben az együtt gondolkodó és gondoskodó attitűd jellemző, amelyben értjük és érezzük a Partnereink mögött álló szervezetet, annak minden erősségével és fejlesztendő területével. Objektivitás - Együttműködésünk során akár egy tükör, hiteles, objektív reflexiót nyújtunk, minden esetben megoldási javaslattal társítva. ÉRTÉKEINK

4 Szakmaiság Mindig együtt gondolkodunk Önnel és a projektek lezárását követően sem engedjük el kezét. Elkötelezettséggel, szigorú diszkrécióval, szervezetten végezzük munkánkat. Etika Kizárólag a tisztességes piaci magatartásban hiszünk. Szavaink, egyben a tetteink. Megbízhatóság Betartjuk az Önnek tett ígéretünket és vállalásunkat. Megbízónkkal és Pályázónkkal folyamatos kapcsolatot tartunk, azonnal, őszintén, egyenesen közöljük a jó, vagy a rossz hírt. Tisztelet és egyenlő bánásmód Minden embert tisztelünk, akivel kapcsolatba kerülünk. A kiválasztási folyamatok alkalmával, Pályázónkat kizárólag és szigorúan csak szakmai felkészültsége, tapasztalata alapján értékeljük. Szakmai véleményünket sem életkora, sem származása nem befolyásolja. ETIKAI KÓDEXÜNK

5 Folyamatok és feladatok, melyek maradéktalan ellátására a magyar jogszabályi előírások kötelezik a munkáltatókat, úgy, mint: munkajog, munka- és balesetvédelem, foglalkozás egészségügy, polgárjog. Eszközök, módszerek, a partner vállalat stratégiájának megvalósításához, céljai eléréséhez nélkülözhetetlen, stratégia emberi erőforrás menedzsmenttel összefüggő eszközök, módszerek, technikák ismerete és alkalmazása. KIEMELT FÓKUSZAINK A HUMÁN- MENEDZSMENT SZAKÉRTŐI TERÜLETEN

6 ÜZLETÁGAINK KOMPLEX HR OUTSOURCING SZERVEZET- ÉS MŰKÖDÉS- FEJLESZTÉS „MEGFELELŐ EMBERT, A MEGFELELŐ HELYRE” DIREKT KERESÉS TOBORZÁS KIVÁLASZTÁS KÉPZÉS KOMPETENCIA- FEJLESZTÉS VEZETŐI WORKSHOP COACHING VEZETŐI TÁMOGATÁS

7 Munkaügyi adminisztráció, munkajogMunkaerő-gazdálkodásJavadalmazás és ösztönzésAudit, mérés, fejlesztésSzervezetfejlesztésMűködésfejlesztés SZAKÉRTELMÜNK

8  Ha a vállalat létszáma, árbevétele még nem indokolja a HR funkció cégen belüli megoldását.  Ha a vállalat már nem akar-tud saját HR területet fenntartani.  Ha kapacitás-hiánnyal küzd a HR egyes témakörökben.  Ha a HR időszakosan (betegség, szülési szabadság, stb. miatt) nem tudja ellátni a feladatait.  Ha javítani kívánják a vállalat eredményeit az emberi erőforrás megfelelő menedzselésén keresztül.  Ha szakértői támaszra van szüksége a felső vezetésnek - ránk. MILYEN ESETEKBEN VAN SZÜKSÉG RÁNK?

9 MŰKÖDÉSÜNK Stratégia Szervezet Rendszerek Folyamatok Egyének Értéklánc Audit Tervezés Testre szabás Végrehajtás Tudásbázis építés Fejlesztés Kontrolling Döntés előkészítés Változáskezelés Támogatás

10 „Az ember legnagyobb tévedése, folytatni ugyan azt és közben azt remélni, hogy az eredmények megváltoznak.” / Albert Einstein / KEZDJE VELÜNK A VÁLTOZÁST!  Mert az emberi erőforrás a legértékesebb  Mert egyetlen bizalmi partner szolgáltatja Önnek a megoldást  Mert hosszú távú együttműködésre törekszünk ügyfeleinkkel  Mert számszerűsíthető eredményeket érhet el támogatásunkkal s a megfelelő humán-menedzsmenttel. HITVALLÁSUNK

11 PIAC & PROFIT ÉRTÉKESÍTŐ KOLLÉGÁK ÉLETPÁLYA-MODELLJÉNEK HATÉKONY MENEDZSELÉSE

12 ?

13 A HATÉKONYSÁG MEGKÜLÖNBÖZTET „Egyetlen főnök létezik: a Vevő. Ő az, aki bárkit kirúghat a vállalatnál az elnöktől kezdve a hierarchia bármelyik szintjéről, oly módon, hogy egyszerűen máshol költi el a pénzét.”

14 HATÉKONYSÁG A TELJES SZERVEZETI MŰKÖDÉSBEN

15 A HATÉKONYSÁG MEGKÜLÖNBÖZTET

16 ÉLETPÁLYA MODELL II.

17 ÉLETPÁLYA MODELL kiválasztás képzés, fejlesztés karrier, munkakör bővítés kilépés operatív munka betanulás on-boarding

18 A HR HOZZÁADOTT ÉRTÉKE Munkajogi + egyéb tv-i megfeleltetés Kiválasztás hatékonysága Betanítás, Beválás, Csapatmunka Kompetencia, Készség-fejlesztés Motiváció, Ösztönzés, Innováció Vállalati kultúra, Kommunikáció Vezetői eszköztár Külső körülmények HATÉKONYSÁG

19 „Nem a legjobbat – a legalkalmasabbat” 1. KIVÁLASZTÁS Kontroll és Support Készség Felelősség Motiváció

20 2. BETANÍTÁS, BEVÁLÁS Próbaidős értékelés rendszere Tanácsadói kapcsolat- tartás Mentor program On- boarding betanítási program

21 3. KÉPZÉS, FEJLESZTÉS 180 vagy 360 fokos felmérés Vezetői visszajelzés Mentor visszajelzése Munkavállalói igények Környezeti változások E-learning Tantermi Külső-belső képzés Tanulmányi szerződések Hatékonyság visszamérése

22 Alapozás - Vezetővé válás - Általános vezetői készségek - Vezetői önismeret - Elvárások a vezetői szereppel kapcsolatban Irányítás - Irányítás - Feladatkiadás - Számonkérés - Management Visszajelzés - Konstruktív vezetői visszajelzés - Teljesítményértékelő beszélgetések moderálása - Motiválás – negatív visszajelzés adásakor is 3. KÉPZÉS, FEJLESZTÉS ÁLTALÁNOS VEZETŐKÉPZÉS Szerep és kommunikáció -Vezetői szerepek és feladatok - Vezetői kommunikáció – meggyőzőerő, hitelesség, vezetői stílus, fellépés - Példamutatás - Asszertívitás érdekérvényesítés Változáskezelés -Változáskezelés - Változás- menedzsment - Stressz-kezelés - Együttműködés Csapatmunka -Együttműködés a (felső) vezetői teamben – Vezetői csapat működése, egysége, működtetése

23 4. MOTIVÁLÁS, ÖSZTÖNZÉS MUNKAKÖR BŐVÍTÉS, OLDALIRÁNY VEZETŐI SZEREP VERTIKÁLIS VISSZAJELZÉS ADÁS KOMMUNIKÁCIÓ

24 5. MUNKAVISZONY MEGSZŰNÉS munkavállaló munkáltató közös megegyezés KOMMUNIKÁCIÓ TÖRVÉNYI MEGFELELTETÉS „EMELT FŐVEL, BÁRMIKOR” MUNKÁLTATÓI IMAGE REFERENCIA UTÓDLÁS ÁTADÁS-ÁTVÉTEL ÜZLETI TITOK

25 KÖSZÖNÖM A FIGYELMET!

26 ELÉRHETŐSÉGEINK SALIO Personnel Solutions www.salio.hu 1055 Budapest Szent István krt. 1. +36 1 240 4352 Korycki Adrienn ügyvezető partner +36 20 414 55 44 adrienn.korycki@salio.hu


Letölteni ppt "STRATÉGIAI EMBERI ERŐFORRÁS MENEDZSMENT PARTNER 2015."

Hasonló előadás


Google Hirdetések