Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

A cégmárka megjelenítése a marketingkommunikációban Hogyan lehet hatékonyan megjeleníteni a márkánkat? Milyen márkamegjelenítést alkalmazzunk a 21. században.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "A cégmárka megjelenítése a marketingkommunikációban Hogyan lehet hatékonyan megjeleníteni a márkánkat? Milyen márkamegjelenítést alkalmazzunk a 21. században."— Előadás másolata:

1 A cégmárka megjelenítése a marketingkommunikációban Hogyan lehet hatékonyan megjeleníteni a márkánkat? Milyen márkamegjelenítést alkalmazzunk a 21. században

2 brand ahogyan mi ismerjük

3 brand ahogyan a fogyasztó ismeri

4 brand = védjegy NEM egy csupán

5 brand védjegy, brand brand values proposition essence vision equity iconic assets insights benefit POP/POD

6 B2B cégek: 30 B2C cégek: 23 B2B&B2C-ek cégek: 10 Szolgáltatás: 27, Ezen belül: futárszolgálat: 1 nyomdaipar: 3 számítógépes programozás: 6 gyógyszer: 2 orvos biológiai kutatások: 2 egyéb humán eü-i ellátás: 2 csomagküldő, internetes kiskereskedés: 1 Szolgáltatás,hőszivattyús energiatakarékos megoldások tanácsadása: 1 Forgalmazás,Épületasztalos-szerkezet szerelése: 1 Szolgáltatás,karosszéria javítás: 1 logisztika: 2 fordítás, tolmácsolás: 1 Egyéb m. n. s. új áru kiskereskedelme: 2 M. n. s. egyéb oktatás: 1 Szolgáltatás,karosszéria javítás: 1 Az összesítés alapján

7 B2B cégek: 30 B2C cégek: 23 B2B&B2C-ek cégek: 10 Gyártás: 5 Ezen belül: ruhaipar: 2 agrogazdaság: 1 jármű: 1 Cserépkályhák, csempekandallók, kő- és márványkandallók egyedi tervezése: 1 Tanácsadás: 16 Oktatás: 3 Egyesület, non-profit szervezet:2 Média, kommunikáció: 3 Építőipar: 1 Vegyestermékkörű nagykereserkedelem: 2 Az összesítés alapján

8 a nagy találkozás

9

10 brand arculati elemek Logo Névjegykártya Levélpapír Boríték Toll Webdesign Hírlevél Dosszié Plakát Szórólap Bögre Eladáshelyi eszköz PR film PR arc Social Media

11 Márkahaszon. (PoD) Point of Difference (POP) Point of Parity RTB (Reason to Believe) Brand Karakter Ikonikus eszközök… brand Piramis

12 brand 1.Egy vállalat, aki B2B vagy B2C szinten megszólít valakit, az a valaki a vállalatot brandként fogja beazonosítani… „áh igen, a matricás cég…” vagy „az a kertészet, ahol azok az óriási lila kaspók voltak…” stb… !!! Ha egy vállalat megtalálja azt az üzenetet/ eszközt/ élményt, amiről beazonosítják, akkor az a vállalat branddé vált a recipiens fejében. Ettől kezdve azt a brandet kell ismertebbé tenni, közelebb és közelebb vinni a recipiensekhez (piactípustól függetlenül)

13 brand 2.A B2B vállalatok megjelenítése lényegében ugyanolyan mechanizmusok mentén kerül felépítésre: a.kihez szólunk? b.mit akarunk mondani? c.hogyan juttassuk el a mondandónkat? d.stb. A nagy különbség azonban ott van, hogy míg a B2C kommunikációban mindig a termék/ szolgáltatás az, ami meghatároz egy adott céget a célcsoport számára, addig B2B szinten ez egy idő után megfordul: a cég által forgalmazott termékeket/ szolgáltatásokat a vállalati kommunikáción keresztül ítélik meg.

14 DO’S DON’Ts pozitív stílusos családközpontú katalizátor részletgazdag felvilágosult attraktív boldog & optimista jutalmazó innovatívstílusos társ autentikus minőség én-én-én agresszívelvont tolakodó idejétmúlt hasonló márkák

15 DO’S DON’Ts körültekintőtürelmesmeleg barátságos vonzó katalizátor jutalmazó gondoskodó derűs vidám autentikus gazdag precíz társ egy életre én, én, én tolakodó minimalista bárgyú hasonló márkák

16 egy sikeres brand alapjai

17

18 Általános Személyiségjegyek: Nyugodt, átgondolt, kiegyensúlyozott, kompromisszum kész. Fogyasztói Motivációk: A termék segít abban, hogy a napi stressztől mentesüljön hosszabb, rövidebb időre. Fontos, hogy találjon olyan perceket, melyek róla szólnak, ahol megáll egy kicsit az idő és kiélvezheti a pillanatot. A PILLANAT, AMI RÓLAM SZÓL… ”

19 Általános Személyiségjegyek: Hagyományőrző, segítőkész, nyugodt, de egyben laza is, barátságos Fogyasztói Motivációk: A termék segít abban, hogy közel érezzem magam a családomhoz, a barátokhoz, ismerősökhöz. A brand által erősödik a közösséghez tartozás érzése. A KÖZÖSSÉGHEZ TARTOZOM… ”

20 Általános Személyiségjegyek: Barátságos, kezdeményező, gondtalan, nyitott, könnyed Fogyasztói Motivációk: A termék segít abban, hogy nyissak mások felé, hogy kellemesen és hasznosan töltsünk el időt másokkal. Fontos, hogy a másik féllel a kapcsolat erősödjön, fejlődjön. IGYUNK MEG EGY KÁVÉT VALAHOL… ”

21 Általános Személyiségjegyek: Vidám, spontán, impulzív, élj a mának Fogyasztói Motivációk: Az együtt töltött pillanatokra a termék teszi fel a koronát. A kellemes időtöltésből nagyszerűt varázsol. BULI KIFULLADÁSIG… ”

22 Általános Személyiségjegyek: Energikus, vibráló, sikeres, lelkes Fogyasztói Motivációk: A termék magabiztossá tesz, segít leküzdenem az akadályokat, egyúttal fontos önkifejező eszközöm. Segít, hogy teljesítményemmel a figyelem rám háruljon és jó benyomást keltsek. MEGCSINÁLOM, KÉPES VAGYOK RÁ… ”

23 Általános Személyiségjegyek: Elegáns, magas presztízsű, prémium, befolyásos Fogyasztói Motivációk: A termék által képes vagyok arra, hogy kifinomult ízlésemet, szelektív és magas elvárásaimat közvetítsem. Fontos, hogy lenyűgözzem a környezetemet mindazzal, amit velem kapcsolatosan tapasztalnak, a legfontosabb azonban, hogy minden külsőség tökéletes legyen. LEG… LEG… LEG… ”

24 Általános Személyiségjegyek: Nem megszokott, lázadó, intellektuális, művészi akár, magas presztízsű Fogyasztói Motivációk: A vásárlói döntés talán fontosabb, mint maga a termék. Fontos, hogy a környezet elismerje azt a gondolkodásmódbeli különbséget, ami engem jellemez. A választásom definiálja a tájékozottságomat. MÁSKÉPP, MINT MÁSOK… ”

25 Általános Személyiségjegyek: Precíz, fókuszált, hatékony, pragmatikus és eredményorientált. Fogyasztói Motivációk: Szükségem van a termékre ahhoz, hogy eredményes legyek és magas színvonalon tudjak teljesíteni. Nélküle nem sikerül a küldetés, rendszert állít fel a mindennapjaimban, amire bármikor támaszkodhatom. HÁROM LÁBBAL A FÖLDÖN… ”

26 brand a titkok… EGY SIKERES MÁRKA FOGYASZTÓI ATTITŰDÖT BIRTOKOL… …NEM TERMÉK ATTRIBÚTUMOKAT.

27 brand aktiváció HOGYAN HÍVOK EGY MÁRKÁT ÉLETRE? MEGFELELŐ HELYEN ÉS MÓDON AKTIVÁLOM.

28 brand aktiváció

29 fenntartható márkatőke

30 brand működő márkatőke VISSZAIGAZOLÁS, HOGY AZ ÉN ATTITŰDÖMET BIRTOKOLJA A MÁRKA! MŰKÖDŐ ”AKTIVÁCIÓS PLATFORM”

31 create activate connect

32 köszönöm a figyelmet. © Hinora Bálint | Hinora Marketing Group A prezentációban bemutatott tartalom szigorúan bizalmas, az anyag teljes egészében az alkotó szellemi termékének minősül. A közölt információk felhasználása az alkotó előzetes hozzájárulása nélkül tilos. A prezentáció harmadik fél számára történő átadása az alkotó hozzájárulása nélkül tilos. Mobil:


Letölteni ppt "A cégmárka megjelenítése a marketingkommunikációban Hogyan lehet hatékonyan megjeleníteni a márkánkat? Milyen márkamegjelenítést alkalmazzunk a 21. században."

Hasonló előadás


Google Hirdetések