Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Miként jut el a fogyasztó a reklám hatására a vásárlásig? AIDA modell Figyelemfelkeltés Érdeklődés felkeltése Vágyak felkeltése Cselekvés, vásárlás Vond.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Miként jut el a fogyasztó a reklám hatására a vásárlásig? AIDA modell Figyelemfelkeltés Érdeklődés felkeltése Vágyak felkeltése Cselekvés, vásárlás Vond."— Előadás másolata:

1

2 Miként jut el a fogyasztó a reklám hatására a vásárlásig? AIDA modell Figyelemfelkeltés Érdeklődés felkeltése Vágyak felkeltése Cselekvés, vásárlás Vond magadra a figyelmet, tartsd fenn az érdeklődést, kelts vágyat és válts ki a cselekvést!

3 Figyelemfelkeltés Blickfang szerepe A fogyasztó passzív figyelmének felkeltése – Speciális médiumok – Erős hatások – Elhelyezés – Méret – Újdonság – Mozgás – Színek, kontrasztok

4 Érdeklődés felkeltése Reklámüzenet jelentősége Asszociáció keltés Emlékezetben való megmaradás – ismétlés Vágyak felkeltése „Nekem is kell egy ilyen !”

5 Cselekvés, vásárlás Konkrét támpontok a cselekvésre, vásárlásra – Cég neve – Embléma – Márka


Letölteni ppt "Miként jut el a fogyasztó a reklám hatására a vásárlásig? AIDA modell Figyelemfelkeltés Érdeklődés felkeltése Vágyak felkeltése Cselekvés, vásárlás Vond."

Hasonló előadás


Google Hirdetések