Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

MARKETING KOMMUNIKÁCIÓS TERV MÁV-TRAKCIÓ A magyar vontatási piac helyzete és jövője Készítette: Borbély Eszter Gárván Kitti Huszár Dóra Magyari Nóra Völgyi.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "MARKETING KOMMUNIKÁCIÓS TERV MÁV-TRAKCIÓ A magyar vontatási piac helyzete és jövője Készítette: Borbély Eszter Gárván Kitti Huszár Dóra Magyari Nóra Völgyi."— Előadás másolata:

1 MARKETING KOMMUNIKÁCIÓS TERV MÁV-TRAKCIÓ A magyar vontatási piac helyzete és jövője Készítette: Borbély Eszter Gárván Kitti Huszár Dóra Magyari Nóra Völgyi Tímea

2 Feladat Készítsenek helyzetfelmérést (mit tudhat ma egy állampolgár a vasúti vontatásról?) a ben megjelent különböző szak-, illetve napi sajtó anyagokból a MÁV-TRAKCIÓ Zrt., illetve a magyar vontatási piac helyzete és jövője címmel

3 Amiről szó lesz... Kutatómunka: sajtófigyelés és kérdőívek Hatékony kommunikáció kidolgozása  Célközönség meghatározása  Kommunikációs és marketing célok  Az üzenet  Promóciós mix  Promóciós költségvetés Döntés a promóciós mixről, eredmények mérése, marketingkommunikáció irányítása

4 Sajtófigyelés 74 cikk szaksajtóban, informatív írások  Magyar Közlekedés  Mozdonyvezetők lapja  Vasutas magazin 38 cikk, nem túl informatív írások  Magyar Nemzet  Népszabadság  HVG  Világgazdaság

5 Internetes kutatás Keresőprogramok Wikipédia, origo.hu, index.hu Honlap

6 ÖBB Honlap  Cégleírás  Szolgáltatások  Nincs publikációs rész Veszteséges Adósságot halmoz fel 1800 dolgozó elbocsátását tervezik ÖBB-ről pozitív a vélemény

7 Kérdőívek kiértékelése I

8 Kérdőívek kiértékelése II

9 A „termék” A MÁV-TRAKCIÓ Vasúti Vontatási Zártkörűen Működő Részvénytársaság: személyszállítási és árufuvarozási célú vontatási, illetve tolatási tevékenység a mozdonyvezetői és a vontatási tevékenység szervezésében, kiszolgálásában és irányításában résztvevők foglalkoztatása

10 A célközönség elemzése Célközönség meghatározása: átlagpolgárok, az „utca embere” Imázselemzés:

11 Ismertségi-kedveltségi mátrix

12 Kommunikációs cél Legfőbb célok: a vállalat ismertségének növelése alapvető információk + új információk kommunikálása „Elkövetkezendő 1 év alatt a MÁV-TRAKCIÓ Zrt. ismertségét 18%-ról 50%-ra növelni. „

13 Üzenet Célja  tudatosítás  pozitív attitűd kialakítása Eszközeink  racionális meggyőzés  egyoldalú közlés Szlogen Szóvivő

14 A reklám A Public Relations Ismertség növelése Nagy publicitás Elsősorban tájékoztat Felhasznált eszközei:  Újságok  Televízió  Internet  Közterületi reklám  Reprezentációs ajándékok Pozitív attitűd kialakítása A vállalat és tevékenységének bemutatása Felhasznált eszközei:  Image-film/PR-film  PR-cikk Promóciós Mix

15 A médiamix összeállítása I. Újság  Hirdetések – HVG, METROPOL Televízió  Napló című tényfeltáró riportmagazin  Kupé című vasúti magazin  Image –film Internet  Saját honlap új design-ja  Fórumok (a Web 2.0 adottságainak kihasználása)

16 A médiamix összeállítása II.  Internetes hirdetések  Youtube.com  Mfor.hu -> Menedzsment Fórum  Index.hu  HVG Online + PR cikk Közterületi reklám  Óriásplakát  Szórólap Reprezentációs ajándékok  Toll, öngyújtó, kártyanaptár

17

18 Költséges Kevésbé költséges A teljes ismertetett médiamix Ft A reprezentációs ajándékok kihagyása Ft Költségcsomagok

19 A KÉSZÍTŐK: BORBÉLY ESZTER GÁRVÁN KITTI HUSZÁR DÓRA MAGYARI NÓRA VÖLGYI TÍMEA Köszönjük megtisztelő figyelmüket! Hetesi J.: Vihar előtti csend (MOSZ)


Letölteni ppt "MARKETING KOMMUNIKÁCIÓS TERV MÁV-TRAKCIÓ A magyar vontatási piac helyzete és jövője Készítette: Borbély Eszter Gárván Kitti Huszár Dóra Magyari Nóra Völgyi."

Hasonló előadás


Google Hirdetések