Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

MÁV-TRAKCIÓ Vasúti Vontatási Zártkörűen Működő Részvénytársaság Fórum Márton Ferenc működtetési vezérigazgató-helyettes Budapest, 2009. január 29.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "MÁV-TRAKCIÓ Vasúti Vontatási Zártkörűen Működő Részvénytársaság Fórum Márton Ferenc működtetési vezérigazgató-helyettes Budapest, 2009. január 29."— Előadás másolata:

1 MÁV-TRAKCIÓ Vasúti Vontatási Zártkörűen Működő Részvénytársaság Fórum Márton Ferenc működtetési vezérigazgató-helyettes Budapest, január 29.

2 Partnereink Jelenleg 39 db szerződéses ügyfelünk van 36 db 3 db 3 db szolgáltatást nyújtunk szolgáltatást vásárolunk kölcsönös szolgáltatás •35 db hazai ügyfél •4 db nemzetközi partner (ÖBB Traktion GmbH, ZSSK, CFR Marfa, Slovenska Zeleznica Dopravna) •4 db nemzetközi szerződés kialakulóban (HZ, SFR Marfa, ZSS, Slovenska Zeleznice d.o.o.) MÁV-TRAKCIÓ Vasúti Vontatási Zártkörűen Működő Részvénytársaság

3 Partnereink eloszlása a részükre nyújtott szolgáltatás jellege szerint MÁV-TRAKCIÓ Vasúti Vontatási Zártkörűen Működő Részvénytársaság Személyszállítás3 Személyszállítás és árutovábbítás1 Árutovábbítás8 Tolatás-szolgáltatás1 Vontatás-szolgáltatás21 Nemzetközi személyszállítás2 Nemzetközi árutovábbítás2 Nemzetközi vontatás-szolgáltatás1 Összesen39

4 Partnerek megosztása az általunk igénybevett szolgáltatások szerinti •Járműkarbantartás:1 •Baleset elhárítás: 1 •Pályakarbantartás1 •Összesen:3 MÁV-TRAKCIÓ Vasúti Vontatási Zártkörűen Működő Részvénytársaság

5 Nemzetközi partnereink •A nemzetközi Partnerekkel való üzleti kapcsolat esetében célunk a szerződéses és elszámolási helyzet rendezése. A tehervonatok terén alapvetően a MÁV CARGO Zrt. szerződik a külföldi vasútvállalatokkal, míg a MÁV-TRAKCIÓ Zrt. a MÁV CARGO Zrt.-vel kötött szerződés keretei között vesz részt az együttműködésben. •A személyszállítás területén minden határátmenet esetében más-más szerződéses kapcsolat jellemző. MÁV-TRAKCIÓ Vasúti Vontatási Zártkörűen Működő Részvénytársaság

6 Projektjeink •Mozdonybeszerzés A járműbeszerzés, -gyártás, -átvétel üteméhez igazodva kerül kialakításra az új, korszerű, 25 db, plusz opcionálisan további 25 db villamosmozdony átvétele és üzembe helyezése. 25 db, plusz opcionálisan további 25 db villamosmozdony beszerzését szolgáló szállítási szerződés aláírására decemberében került sor. MÁV-TRAKCIÓ Vasúti Vontatási Zártkörűen Működő Részvénytársaság

7 Projektjeink •MFB: Mozdonyfedélzeti Berendezés projekt befejezése A Prolan Zrt. eddig 810 db dízel mozdonyra szerelte fel az MFB-t (ebből 53 db dízelmozdony MFB-e a járművek főműhelyből való kijövetele után kerül felszerelésre. 143 db villamosmozdony MFB-vel való felszerelése megtörtént, a többi folyamatosan halad).

8 Projektjeink •Integrált számlázási rendszer, VONTAT2009 kiépítése A megrendelési adatokra és a kötbér igényekre épülő elszámolási rendszer kiépítése a cél, amely a BPR projekt keretében előkészítés alatt áll. •Elektronikus Szolgálati Menetrendkönyv kialakítása A projektnek kettős célja van, az egyik a pontos aktuális menetrend eljuttatása a mozdonyvezetőhöz, valamint az energia optimalizálási projektnek megfelelően a menetrend, lassújel adatok eljuttatása a mozdonyra •VTIR: Vontatás Tervező és Irányító Rendszer projektjének befejezése A rendszer bevezetése szükséges az összes TVSZK területére, jelenleg Pécs, Szeged és Debrecen részterületein működik a tervezés, de a 2009-es év végére teljes országos hálózat kialakítását tervezzük, az összes funkciót bevezetésével együtt. Az IHIR tesztelés időszaka január és március között zajlik, a funkciók bővítése folyamatos. MÁV-TRAKCIÓ Vasúti Vontatási Zártkörűen Működő Részvénytársaság

9 ORACLE adatbázis Ügyfelek megrendelései VONTAT2 Megrendelői modul IHIR GIR Karbantartás Hosszú távú fordulók Napi jármű- forduló sorok Szolgálat- tervezés Személyzet- fordulók Heti jármű- fordulók Munkaidő beosztás tervezés Fedélzeti berendezések (GPS) Jármű irányítás Személyzet Mozdonyvezetői Információs Rendszer Bérelszámolás és menetteljesítmény Menetrend MB.rail VTIR

10 Projektjeink •Szimulátor alkalmazása az időszakos oktatásban Két mobil szimulátor körbejárja az országot meghatározott ütemterv szerint, és az évente öt mozdonyvezetői időszakos oktatásból egy alkalommal E-learnig tananyag, és egyénenként perc szimulációs gyakorlat kerül kialakításra. Mozdonyvezetők intelligens telefonnal való ellátása A kommunikáció javítása érdekében, a következő funkciók ellátásával: • •Havi szolgálati terv • •Tervmódosításokról való értesítés • •Szabadságigénylés • •Szolgálatba való fel-és lejelentkezés


Letölteni ppt "MÁV-TRAKCIÓ Vasúti Vontatási Zártkörűen Működő Részvénytársaság Fórum Márton Ferenc működtetési vezérigazgató-helyettes Budapest, 2009. január 29."

Hasonló előadás


Google Hirdetések