Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Településmarketing Kompetenciamarketing Stratégiai tervezés folyamata.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Településmarketing Kompetenciamarketing Stratégiai tervezés folyamata."— Előadás másolata:

1 Településmarketing Kompetenciamarketing Stratégiai tervezés folyamata

2 2 RTM szemléleti jellemzői Szükségletorientáltság Szükségletorientáltság Társadalommal szembeni felelősség Társadalommal szembeni felelősség Környezettudatosság Környezettudatosság Hosszú távú felelősség Hosszú távú felelősség Jövőorientáció Jövőorientáció Akcióorientáltság Akcióorientáltság „Felhasználóbarát” szemlélet „Felhasználóbarát” szemlélet Autonómia, vállalkozó szellem Autonómia, vállalkozó szellem Innovációs törekvés Innovációs törekvés Politikai egyensúly, semlegesség Politikai egyensúly, semlegesség

3 3 Kompetenciamarketing Kompetencia Kompetencia 2K 2K kínálati mix kínálati mix kommunikációs mix kommunikációs mix Imázsépítés Imázsépítés állapotfelmérés állapotfelmérés kínálati teljesítmény kínálati teljesítmény változás kommunikálása változás kommunikálása

4 4 Tervezési szintek Koncepció Koncepció Stratégia Stratégia Programok Programok Projektek Projektek INDIKÁTOROK+MONITORING

5 5

6 6 Környezetelemzés Szükséges információk körének meghatározása Szükséges információk körének meghatározása Információgyűjtési módszerek meghatározása Információgyűjtési módszerek meghatározása Információk gyűjtése, feldolgozása Információk gyűjtése, feldolgozása Információk elemzése Információk elemzése Elemzés eredményeinek értékelése és összefoglalása Elemzés eredményeinek értékelése és összefoglalása

7 7 Információk köre Makrokörnyezeti Makrokörnyezeti Mezoszintű Mezoszintű Lokális Lokális

8 8 Információgyűjtés módszerei Primer Primer Kvalitatív (mélyinterjú) Kvalitatív (mélyinterjú) Kvantitatív (megkérdezés, kísérlet) Kvantitatív (megkérdezés, kísérlet) Szekunder Szekunder Nyomtatott Nyomtatott Elektronikus Elektronikus

9 9 Információelemzés struktúrája Belső elemzések Belső elemzések adottságok (értékaudit) adottságok (értékaudit) imázs (imázsaudit) imázs (imázsaudit) marketingorientált tevékenységek marketingorientált tevékenységek(tevékenységaudit) Külső tényezők elemzése Külső tényezők elemzése célcsoportok jellemzői (célcsoportadudit) célcsoportok jellemzői (célcsoportadudit) versenytársterületek meghatározása (konkurenciaaudit) versenytársterületek meghatározása (konkurenciaaudit)

10 10 Információs elemzés tartalmi elemei Célcsoportaudit Imázsaudit Tevékenység- audit Értékaudit Konkurenciaaudit

11 11 Belső elemzés területei Értékaudit Értékaudit tényezőellátottság tényezőellátottság teljesítménykompetencia teljesítménykompetencia társadalmi viszonyok társadalmi viszonyok tradíciók tradíciók

12 12 Belső elemzés területei Imázsaudit Imázsaudit gazdasági imázs gazdasági imázs társadalmi imázs társadalmi imázs ökológiai imázs ökológiai imázs kulturális imázs kulturális imázs

13 13 Belső elemzés területei Tevékenységaudit Tevékenységaudit kínálatfejlesztési tevékenység kínálatfejlesztési tevékenység kommunikációs tevékenység kommunikációs tevékenység


Letölteni ppt "Településmarketing Kompetenciamarketing Stratégiai tervezés folyamata."

Hasonló előadás


Google Hirdetések