Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

A PR és a Reklám hatása a Kiskun Autósiskola tevékenységére Készítette: Sutus Csabáné Gyönygyös 2006.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "A PR és a Reklám hatása a Kiskun Autósiskola tevékenységére Készítette: Sutus Csabáné Gyönygyös 2006."— Előadás másolata:

1 A PR és a Reklám hatása a Kiskun Autósiskola tevékenységére Készítette: Sutus Csabáné Gyönygyös 2006

2 Miért aktuális téma a Reklám és a PR hatásának vizsgálata egy autósiskola életében? A marketing és a marketingkommunikáció összefüggései A marketing és a marketingkommunikáció összefüggései A reklámcélok megfogalmazása A reklámcélok megfogalmazása Reklámcélok megfogalmazása, reklámüzenet kiválasztása Reklámcélok megfogalmazása, reklámüzenet kiválasztása Döntés a médiumról Döntés a médiumról Reklámhatékonyság értékelése Reklámhatékonyság értékelése A PR helye a vállalat tevékenységében A PR helye a vállalat tevékenységében A hatékony kommunikáció jelentősége A hatékony kommunikáció jelentősége

3 A Kiskun Autósiskola bemutatása Mélyinterjú az iskola ügyvezetőjével Mélyinterjú az iskola ügyvezetőjével Az autósiskola földrajzi elhelyezkedése Az autósiskola földrajzi elhelyezkedése A Kiskun Autósiskola története és szervezeti felépítése A Kiskun Autósiskola története és szervezeti felépítése Tevékenységeinek köre Tevékenységeinek köre Mikro-makro környezete Mikro-makro környezete

4 ReklámtevékenységSzórólap Plakát, újsághirdetés Televízió, rádió Alkoholos forgó Mozgó reklámok

5 Eladásösztönzés Mikulás, nőnapi, húsvéti akciók Ft - os visszatérítés Gépkocsi nyereménybetétkönyv

6 Public Relations Belső PR * Belső kommunikáció; Vállalati rendezvények Arculati kézikönyv; Továbbképzések Külső PR * Arculatépítés

7 Kiképzett tanulók magán amatőr és a katonai képzés viszonylatában Év Amatőr (fő) Katonai (fő) Összesen (fő)Amatőr %Katonai% ,60, ,70, ,51, ,95, ,812, ,57, ,011, ,45, ,810, ,317, ,614, ,115, ,112,4 Összesen ,38,7

8

9 Kiképzett amatőr tanulók (fő) Év "M"; "A""B""C""D""E""SZT"UTösszesen Összesen

10 Kérdőíves megkérdezés mint a véleményvizsgálat eszköze Kérdőív a beiratkozáskor Kérdőív a beiratkozáskor Leghatékonyabb reklámeszköz, médium Ügyfélfogadás vevő orientáltsága Látens igények kielégítése Kérdőív az elméleti tanfolyam után Kérdőív az elméleti tanfolyam után Az oktatási eszközök minősítése Tantermek állapota Az oktatók felkészültsége

11 Tanulói elégedettség az oktatás minőségéről és az elméleti oktatókról

12 Reklámeszközök és médiumok az életkor függvényében (%-ban) ÉletkorÚjságHirdetésSzórólapPlakátTvRádióInternetEgyébÖsszesen ,55,222,58,24,8638, ,96,220,59,557,237, ,67,532,55,46,5826, felett

13 A reklámeszközök és a médiumok lakhely függvényében (%)

14 Reklámeszközök és médiumok a foglalkozás függvényében ( % )

15 Következtetések és javaslatok Reklám Reklám Honlap bővítés a korosztály igénye szerint (iwiw,..) Honlap bővítés a korosztály igénye szerint (iwiw, myvip..) Reklám költségek felosztásának megváltoztatása Technikai eszközök fejlesztése Újtermék bevetése Külső és belső PR: Külső és belső PR: Szakoktatói továbbképzések Konfliktuskezelő tréning Mikro és makro környezet: Mikro és makro környezet: A vevői igények nyomon követése értékálló Érdekképviselet hatékonyabb működése

16 Köszönöm megtisztelő figyelmüket


Letölteni ppt "A PR és a Reklám hatása a Kiskun Autósiskola tevékenységére Készítette: Sutus Csabáné Gyönygyös 2006."

Hasonló előadás


Google Hirdetések