Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

A PR és a Reklám hatása a Kiskun Autósiskola tevékenységére Készítette: Sutus Csabáné Gyönygyös 2006.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "A PR és a Reklám hatása a Kiskun Autósiskola tevékenységére Készítette: Sutus Csabáné Gyönygyös 2006."— Előadás másolata:

1 A PR és a Reklám hatása a Kiskun Autósiskola tevékenységére Készítette: Sutus Csabáné Gyönygyös 2006

2 Miért aktuális téma a Reklám és a PR hatásának vizsgálata egy autósiskola életében? A marketing és a marketingkommunikáció összefüggései A marketing és a marketingkommunikáció összefüggései A reklámcélok megfogalmazása A reklámcélok megfogalmazása Reklámcélok megfogalmazása, reklámüzenet kiválasztása Reklámcélok megfogalmazása, reklámüzenet kiválasztása Döntés a médiumról Döntés a médiumról Reklámhatékonyság értékelése Reklámhatékonyság értékelése A PR helye a vállalat tevékenységében A PR helye a vállalat tevékenységében A hatékony kommunikáció jelentősége A hatékony kommunikáció jelentősége

3 A Kiskun Autósiskola bemutatása Mélyinterjú az iskola ügyvezetőjével Mélyinterjú az iskola ügyvezetőjével Az autósiskola földrajzi elhelyezkedése Az autósiskola földrajzi elhelyezkedése A Kiskun Autósiskola története és szervezeti felépítése A Kiskun Autósiskola története és szervezeti felépítése Tevékenységeinek köre Tevékenységeinek köre Mikro-makro környezete Mikro-makro környezete

4 ReklámtevékenységSzórólap Plakát, újsághirdetés Televízió, rádió Alkoholos forgó Mozgó reklámok

5 Eladásösztönzés Mikulás, nőnapi, húsvéti akciók 10.000 Ft - os visszatérítés Gépkocsi nyereménybetétkönyv

6 Public Relations Belső PR * Belső kommunikáció; Vállalati rendezvények Arculati kézikönyv; Továbbképzések Külső PR * Arculatépítés

7 Kiképzett tanulók magán amatőr és a katonai képzés viszonylatában Év Amatőr (fő) Katonai (fő) Összesen (fő)Amatőr %Katonai% 2005210724545838,60,4 2004210223558337,70,4 2003201449509539,51,0 20021859261517835,95,0 20011720665541731,812,3 20001790290411643,57,0 19991849366313259,011,7 19982244214397856,45,4 19972047461437246,810,5 19961870700412645,317,0 19952311632423154,614,9 19942130800531840,115,0 19932273600482547,112,4 Összesen2631650856082944,38,7

8

9 Kiképzett amatőr tanulók (fő) Év "M"; "A""B""C""D""E""SZT"UTösszesen 200532314071605716033272475458 200427515041293715732222365583 200322214641414314429011315095 200228412631394113229311275178 200131410441285118329191135417 200027310842013220018262104116 1999222114419954230856613132 199823014082484930913741463978 199726914061554217516721924372 199622312611104722913522044126 199521816921333323510232654231 199421514831106026219464425318 199322814302157732313456074825 Összesen3296175902068623273926694298160829

10 Kérdőíves megkérdezés mint a véleményvizsgálat eszköze Kérdőív a beiratkozáskor Kérdőív a beiratkozáskor Leghatékonyabb reklámeszköz, médium Ügyfélfogadás vevő orientáltsága Látens igények kielégítése Kérdőív az elméleti tanfolyam után Kérdőív az elméleti tanfolyam után Az oktatási eszközök minősítése Tantermek állapota Az oktatók felkészültsége

11 Tanulói elégedettség az oktatás minőségéről és az elméleti oktatókról

12 Reklámeszközök és médiumok az életkor függvényében (%-ban) ÉletkorÚjságHirdetésSzórólapPlakátTvRádióInternetEgyébÖsszesen 17-184,55,222,58,24,8638,810100 19-243,96,220,59,557,237,311100 25-405,67,532,55,46,5826,515100 40 felett - - - - - - - - -

13 A reklámeszközök és a médiumok lakhely függvényében (%)

14 Reklámeszközök és médiumok a foglalkozás függvényében ( % )

15 Következtetések és javaslatok Reklám Reklám Honlap bővítés a korosztály igénye szerint (iwiw,..) Honlap bővítés a korosztály igénye szerint (iwiw, myvip..) Reklám költségek felosztásának megváltoztatása Technikai eszközök fejlesztése Újtermék bevetése Külső és belső PR: Külső és belső PR: Szakoktatói továbbképzések Konfliktuskezelő tréning Mikro és makro környezet: Mikro és makro környezet: A vevői igények nyomon követése értékálló Érdekképviselet hatékonyabb működése

16 Köszönöm megtisztelő figyelmüket


Letölteni ppt "A PR és a Reklám hatása a Kiskun Autósiskola tevékenységére Készítette: Sutus Csabáné Gyönygyös 2006."

Hasonló előadás


Google Hirdetések