Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

A Transz-Szibériai Expressz. Állomások A mai vonal: (Angol nevekkel, mert inkább nem próbálkoztam a fordítással) Moscow - Yaroslavl - Danilov - Bui -

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "A Transz-Szibériai Expressz. Állomások A mai vonal: (Angol nevekkel, mert inkább nem próbálkoztam a fordítással) Moscow - Yaroslavl - Danilov - Bui -"— Előadás másolata:

1 A Transz-Szibériai Expressz

2 Állomások A mai vonal: (Angol nevekkel, mert inkább nem próbálkoztam a fordítással) Moscow - Yaroslavl - Danilov - Bui - Shar'ya - Kirov - Balezino - Perm - Yekaterinburg - Tyumen - Nazyvaevskaya – Omsk - Barabinsk - Novosibirsk - Mariinsk - Achinsk - Krasnoyarsk - Ilanskaya - Taishet - Nizhneudinsk - Zima - Irkutsk - Slyudyanka - Ulan-Ude - Petrovskiy Zavod - Chita - Karymskaya - Chernyshevsk-Zabaikalskiy - Mogocha - Skovorodino - Belogorsk - Arkhara - Khabarovsk - Vyazemskaya - Ruzhino - Ussuriisk - Vladivostok. Korábban a Transz-Szibériai Expressz más vonalon is közlekedett

3 Történelem A Transz-Szibériai Vasút megépítésének a terve az 1880-as években merült fel. Ekkor fedezték fel ugyanis azt, hogy Szibéria és az Urál igen gazdag ásványkincsekben, és a kitermelt anyagot csak vasúton lehet gazdaságosan szállítani. A Moszkva és Jekatyerinburg közötti szakasz már korábban elkészült. III. Sándor cár uralma alatt, 1891-ben kezdték építeni a Transz-Szibériai vasutat. Az állandó jégtakaró igen nagy gondot jelentett, és egy idő után csak fegyencek dolgoztatásával és kényszersorozással tudták folytatni a munkát. Csak 25 év múlva, 1916-ban készült el a vasút teljes hosszában. Már 1929-ben elkezdték a villamosítást, de csak 2002-ben fejezték be a vonal teljes hosszán.

4 Menetrend - Tarifa A kultúrált „Rossija” és egyéb expressz vonatok esetén 9298 rubel A „gyors” vonatok esetén 6756 rubel A „személy” vonatok esetén6168 rubel Az árak legjobb felszereltség esetén értendők az utóbbi két kategóriában. A legolcsóbb díjazás 1157 rubel, de ez már a csirkevágós-nemvécézős- tömeges változat. -Menetrend Az állomások feljebb láthatók. Ezt az utat a „Rossija” 8 nap alatt teszi meg, gyakorlatilag a normálisnál hosszabb megállás nélkül, az átlagsebesség 53,5 km/ó körül van. A vonat néhány helyen 140 km/ó sebességgel száguld, de sok helyen kell lassan mennie a pálya miatt. -Általános adatok Hossz: 9440 km; Menetidő: 8 nap, 7 éjszaka, azaz: kb. 176 óra; végállomások: Moszkva-Vlagyivosztok; Épült: között; nyomtáv: 1524 mm; villamos vontatás; 8 időzónán megy keresztül; El lehet jutni Pekingbe is közvetlen vonattal Moszkvából.

5 Képek

6 Járműpark Gőzmozdonyok A korai időszakban nagyon sok típust alkalmaztak, csak a fontosabbakat mutatom be. -ER -EU L

7 P36 SU Dízelmozdonyok M62 sorozat 2TE sorozat CHME3

8 TE sorozat TERA1 Villamos mozdonyok CS2 CS7

9 CS4 VL80 VL85 VL10 VL60

10 VL8 VL22 Személy és teher kocsik Régi vonat, csatolt mozdonnyal

11 Páncélvonat Tipikus tehervonat Személykocsik

12 Látképek, táj

13 Európa és Ázsia határa <Állomás hóban

14 Táj vonattal <Úszó pálya


Letölteni ppt "A Transz-Szibériai Expressz. Állomások A mai vonal: (Angol nevekkel, mert inkább nem próbálkoztam a fordítással) Moscow - Yaroslavl - Danilov - Bui -"

Hasonló előadás


Google Hirdetések